Eve doğru yaklaşmaya başladığımda parmaklarımın bir kısmını frenlere koyup hafifçe çekmeye başladım.Malum bir keresinde bunu çok hızlı yaptığımda bisikletten uçuyordum az kalsın.O korku ile içim ürperdi bir an.. içime bir titreme geldi.Eve vardığımda bi gariplik hissettim.Sanki biraz sessizdi.. Bahçe kapısı aralıktı.Bisikletimi arka kapının duvarına dayadım.İçeri girdiğimde taşan tencereyi aniden kapadım.Rezalet kokuyordu.
-Anne!... Ben Geldim! Yemek yanmış.. Anne?
-Keith..Evlat?
-Baba..
-Annen kız kardeşlerine gitti.İçeri gel.
Babamla yalnız kalmayı çok sevmem aslında.Oda Konuşmayı çok sevmez.Hep gergin bir hava olur aramızda.Özellikle Yeni okula başladığımdan beri..
-Okul nasıl gidiyor evlat? Notların nasıl?
-Okul işte.Notlarım iyi.
-Güzel...
Babamın bi an söylemeyi bırak bana savurmak istediği binlerce kelime olduğunu anlamıştım.
-Bu akşam yemeğe kal evlat.Annen akşam dönecektir.
-Şehirde halletmem gereken bazı işler var.Büyükannenin istediklerini de gün batmadan getirmemiz gerek.Anneme buraya geldiğimi iletirsen sevinirim....Baba.
Başını sallayıp arkasını döndü.Onun akşam yemeğinde fırsat bulup fitne çıkaracağına emindim.Şehre giden ince ve uzun yolda ilerlerken rüzgarın düşüncelerimi de alıp götürmesini istiyordum.
İnsanlar Düşündükleri onca şeyden kurtulamadığında deli oluyordur Heralde..
Çok geçmeden şehre vardığımda keyfim yerine gelmişti.Akordioncu her zaman ki gibi çocukları eğlendiriyordu.Neyse şu listeye baksam iyi olacak.
Keçi sütü
" yoğurdu
" tereyağı
" peyniri
Oldu ben keçiyi alayım.
Malum Keçi ürünlerinin kokusu beni bayıyor.O nedenle Oradaki Çırağa kağıdı verip hepsinden bi adet istiyorum derim.Parayı ödedikten
sonra Bisikletimi de yanıma alarak şu dükkanı aramaya başladım... Nerde görmüştüm ben Onu..Heh işte şurda!
Cama müthiş bir "hayatımda ilk kez görüyorum" bakışı ile yapıştım.Adeta vakumluyordum camı.Ve içerideki adam bana bön bön baktı.Bende otomatikman efendi çocuğu gibi bir vaziyete girip nazikçe incelemeye koyuldum.En iyisinden Antika teleskoplara rastlayabilirdim.Fakat asıl istediğim bir harita.Evet.Eski haritalar çok daha iyi aslında.Karşılaştırma yapmak için tabiki.Dükkana girdiğimde Adam beni takmadi bile.
Bende zaten bu dükkan elemanları olsun peşimde dolamasından pek hazzetmiyorum.
Teleskopları göz ucu ile inceledim.Fiyatlar o kadar uçuk ki.Teleskopta değil aslında biblosu.Ve ben buna 100$ kıyacak
kadar zengin değilim.Neyse parşomen haritaların olduğu kısma gittiğimde duvara asılan yıldız haritası beni karşılamıştı.Tüm hatları her detayı..Bu.. Bu benim olmalı... fiyatı.. ne acaba.
-Bu duvardaki harita ne kadar?
-O kalan tek yıldız Haritası.250$ evlat.
Cüzdanıma bakıp sadece 25$ kaldığını ve o an rezil olduğumu çaktırmadan dışarı atmıştım kendimi.Duvara yaslandım ve tek kelime ettim.
NEDEN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Yıldızım
Teen FictionKeith Astronomi Lisesine giden bir öğrencidir.Gökyüzüne olan tutkusu çocukluktan beri ona bir hayal vermiştir.Kendi Yıldızını bulmak.. Okulun her 4 yılda bir yaptığı Yarışmalardan Birine katılarak Kendi yıldızına sahip olduğunu herkese kanıtlamak is...