Zazvonilo. To byl signál pro únik. Všichni si sedli na svá místa. Marinette poklepala Adrienovi na rameno a podala mu nenápadně papírek.
Děláš mi to snad schválně?
Stálo na papírku. Adrien přemýšlel, co odpovědět, ale pak mu svitlo.
Já ti ale říkal, že o tebe budu bojovat.
Podal Marinette papírek zpět a potutelně se usmál. Měl výhodu, Nath seděl bůh ví kde a to se mu hodilo.
Ačkoliv Marinette nechtěla, usmála se.Tak se ukaž, bojovníku.
Papírek poslala zpět, ale všimla si ho učitelka. ,,Chengová? Agreste? Co si to tam posílate? Okamžitě mi ten papírek dejte sem!" praštila křídou.
Marinette zastavila ruku s papírkem na půli cesty a napadlo ji, že ho jednoduše sní. Adrien jí ho ale sebral a ochotně ho podal učitelce. Ta ho rozevřela a začala číst nahlas:,,Agreste, vy děláte nějaký bojový sport?" zajímala se. ,,A Chengová, vy ho ještě podporujete?" Nino vedle něj vybuchl smíchy. ,,Ále, vy tu jste taky, pane Lahiffe?" usmála se. ,,I já, paní učitelko!" ozvala se Alya s úsměvem. ,,Takže Agreste, Dupain Cheng, Lahiffe a Césaire mají školní trest." objasnila jim situaci, vyhodila papír do koše na začala se zase věnovat látce.
Kdybyste viděli Natha, tak ten přímo zuřil. Přesně věděl, jak to Adrien myslí a nechtěl to tak nechat.Chloe rychle něco naškrábala na papír a hodila ho po Marinette.
Proč se s ním bavíš? Je to tupec!
Marinette se usmála, odepsala a chtěla Chloe poslat papír zpět, když jí zase nachytala učitelka.
,,Cheng, tobě to nestačilo?!" otevřela třídníci. Nath zezadu vyletěl ze židle a ukázal prstem na Chloe.
,,To ona si začala! Marinette za nic nemůže!" řekl nahlas. Učitelka si povzdechla.
,,Takže Kutzberg a Bourgeois se připojí k Agrestovi a spol." rozhodla. ,,A jestli ještě někdo pošle nějaký papírek, tak mu ho vlastnoručně nalepím do žákovské knížky!" zavyhrožovala. Adrien se usmál ještě víc, něco napsal na další kus papíru a zvedl ho nad hlavu. ,,Prosím, já chci tento papír poslat tady Marinette." usmál se jako andílek.
Učitelka sebrala lepidlo, došla k jeho a Ninovo lavici, papírek rozložila, bez jakýkoliv připomínek ho nalepila do žákovské knížky a k tomu připsala známku, která byla ze všech nejhorší.
,,Za co ta pětka?" nechápal Adrien.
,,Ve větě: 'Miluju sám sebe', je po M měkké i, Agreste. Měla bych vás vyhodit." řekla už naštvaně.
,,Ale já se miluju tvrdě, paní učitelko." vysvětlil Adrien a zazvonilo.Marinette se smála jako pominutá. On se na ní otočil a i jemu to vykouzlilo úsměv na tváři.
,,Tobě to přijde k smíchu, Marinette?" zeptal se nově příchozí. Nath. ,,A ne?" utírala si slzy smíchu.
,,Ne?" nechápal.
,,No, uh - Adrien je tu třičtvrtě hodiny a už dokázal naštvat učitelku, u které to - uh, prostě nejde!" vydýchávala se. Adrien se pořád smál.
,,A to znamená, že jsem úžasný." pochválil se s ušklíbnutím na Natha.
,,Ne, to znamená, že tě za chvíli vyhodí." smála se dál Marinette a znovu zazvonilo.~~
,,Tady jsou košťata, kýble a vše, co potřebujete. Pak zamkněte." rozdal úkoly místní školník a klíče dal Alye do ruky. Chloe se ihned začala sápat po klíčích, ale Adrien je ukořistil první a schoval si je do kapsy. ,,Ty jsi tak hrozně drzý, Agreste!"
,,A ty tak hrozně namyšlená!"
,,A ty, ty-"
,,Hele, chcete se hádat, nebo jít vyklízet tu půdu?" ozvala se Marinette, beroucí si koště.
,,Já bych se klidně hádala." pokrčila rameny Chloe.Procházeli školou, Nath za celou dobu nepromluvil, protože se klepal jako osika. Chloe na tom byla stejně.
,,Kdo by sakra stavěl půdu ve škole?" stěžovala si Chloe a mnula si paže. Její koště nesla Marinette.
Vystoupali do posledního patra, které bylo ohraničené páskou.
,,A hele, nesmíme sem, takže jdeme domů!" zahlásala opět Chloe, ale Adrien jí chytil za rameno a ukázal na malý papírek, připevněný k pásce.
,,Povoleno Agrestovi a spol." přečetla Alya.
,,Ach jo." povzdechla si Chloe a stiskla vypínač.
,,To. Si. Děláte. Srandu." mačkala vypínač, ale ne a ne se rozsvítit. ,,To tu máme uklízet po tmě?!" vyjekla hystericky.
,,Už to tak bude." pokrčil rameny Nino a pásku překročil.
Následovali ho všichni až na Chloe. ,,Jsou tam brouci a pavouci, nikam nejdu." rozhodla se a zkřížila si ruce na prsou. Nino a Adrien se na sebe podívali a i když na sebe určitě neviděli, napadlo je něco podlého.
Chvíli bylo slyšet jen zametání, ale pak i šoupání nábytku. ,,Nemáme tu nic přemisťovat, jen zamést." poučila všechny Alya. ,,Nikdo nic nepřemisťoval." ozvala se Marinette.
Nathovi spadlo koště na zem, Chloe se lekla až vyjekla a s Nathem to seklo.Věnováno: BadKitty03
ČTEŠ
Odvážný kluk (DOKONČENO)
FanfictionPokračování Zlého kluka. Více napínavý, žárlivý, násilný a spravedlivý. Spravedlivý k lidem okolo sebe. Více násilný k osobě, kterou Adrien miluje. Na začátku ho označila za odvážného. On se jím stal. 1. Cover by @SweetLevi💗 2. Cover by @BadKitty0...