Jestli se o mně chcete něco dozvědět, nebo chcete rozhovor, podívejte se sem: http://my.w.tt/UiNb/cA1BMScNXA 💗
,,Jelito, kopyto, platí to." Odříkal Nino a Alya protočila očima. Chloe se sebrala ze země a měla na tváři úšklebek. Věděla, že si Marinette Adriena nikdy nevybere.
,,Pojďme to douklízet." Navrhla Marinette, aby odlehčila situaci. Kluci byli naštvaní, určitě to tak nemysleli. Ale co to proboha řekla ona? Vzdala by se Nathaniela kvůli Adrienovi?Všichni se rozloučili a jen Mari a Adrien zůstali před školou. ,,Marinette, půjdeme do kavárny?" zeptal se rychle Nath.
,,Marinette, půjdeme k Eiffelově věži?" zeptal se zase Adrien.
Marinette v duchu protočila očima.
,,Nathe, půjdu s Adrienem." Omluvně se usmála na kluka, který protentokrát prohrál a Adrien se vítězně ušklíbl.
Nath kývl, dal si ruce do kapes a vydal se opačným směrem.
Adrien chytl Marinette za ruku a táhl ji k Eiffelově věži.
,,Proč jsi to udělal?" zeptala se Marinette.
,,Sama víš proč." Odpověděl.
,,TO JE ADRIEN AGRESTE!" zakřičela dívka opodál a všechny pohledy se stočily na Marinette a Adriena.
,,Utíkej!" zavelel Adrien a rozeběhl se. Marinette se rozeběhla hned za ním.~~
,,Proč jsi mi dala šanci?" zeptal se jí, když stáli na jednom z 'balkónů', ze kterých se dalo koukat na Paříž.
,,Nevím. Jen tak mi to prostě vyletělo." Odpověděla nezaujatě a dál sledovala ruch v dálce.
,,Takže ses s ním rozešla?" zajímal se dál.
,,No..Já..-" chtěla odpovědět neurčitě, když jí pípl mobil.
Vytáhla ho a rozsvítila obrazovku. Rozklikla zprávu a četla.
Pak něco odepsala a mobil zase zandala. Adrien jí celou dobu pozoroval a čekal, co z ní vypadne.
,,Jo, právě jsme se rozešli." Odpověděla mu a on jen přikývl. Uvnitř něj právě srdce pouštělo ohňostroj a mozek bouchal šampaňské.
Chytil jí za ruku, aniž by si to předem rozmyslel a bezmyšlenkovitě si jí přitáhl do objetí.
Ona jen nehybně stála a nevěděla, co dělat. Tohle od něj absolutně nečekala. ,,Začalo bít pro tebe. Nevím kdy, nevím proč. Ale je to tak. Chci být odvážný, ale nevím, jestli si zasloužím alespoň ždibec tvojí náklonnosti." Adrien si byl vědom toho, že Marinette cítí, jak zběsile mu srdce tluče.
Ona ho objala oběma rukama a zabořila mu hlavu do hrudi. ,,Stále tě nenávidím." hlesla. On to slyšel. Dokonce cítil na své hrudi vibrace, když mluvila.
,,Já vím." povzdechl si a pustil ji. Sklopil hlavu a koukal na špičky svých bot. Okolo byli lidé, ale hleděli si svého. Ona chytla jeho ruku, kterou si dala na pas a svoji pak přesunula na jeho paži. Jeho druhou ruku vložila do té své. On k ní zvedl hlavu a ona udělala krok dozadu. On udělal krok dopředu.
Začali tančit.
Houslista, který hrál u vchodu, si toho všiml, vyšel schody a začal hrát nějakou neznámou melodii. Do Adriena jako by se vlila nová energie, začal Mari vést a začal se na ní usmívat. Lidé si stoupli do kroužku a někteří si je natáčeli. Mari udělala otočku a zasmála se. Tančili, jako by se vznášeli. A potom, když hudba pomalu utichala, se zastavil i Adrien s Mari. Adrien se k Mari nahnul a nebezpečně se přibližoval svými rty k těm jejím. Když už zbýval zanedbatelný kousek od jejich polibku, ozvalo se někde mezi lidmi: ,,Opravdu, Adriene?! Podvedl jsi mě?!" lidé se rozestoupili a uprostřed stála mladá, nadějná modelka.
Adrien sebou škubl. Otočil se za hlasem a nasadil nevinný úsměv. ,,Ahoj, Lilo," pozdravil ji a ona si to nakráčela k nim. Mezitím, co si to Lila razila k nim, Adrien pustil Marinette a hodil na ní omluvný pohled.
,,Můžeš mi říct, co tu děláš?" zeptala se ho, když k nim přišla.
Marinette se otočila a došla k pánovi, který hrál na housle. ,,Moc vám děkujeme." Usmála se na něj a z kapsy vytáhla pár bankovek, které mu vtiskla do dlaně. On se na ní vděčně usmál. ,,Děkuju slečno, starej Wang bude mít pro jednou teplý jídlo." Informoval ji a začal sestupovat po schodech dolů.
,,COŽE?!" uslyšela hlas modelky. Adrien si jí pak za boky přitáhl k sobě a políbil jí. To Marinette stačilo na to, aby brala schody po dvou a byla od těch dvou co nejdál.••
Věnováno: BadKitty03 ~ podívejte se na její nejnovější příběh, který má originální děj :')
A doporučuji také příběh od KomaruNaegiNanam :')
ČTEŠ
Odvážný kluk (DOKONČENO)
FanfictionPokračování Zlého kluka. Více napínavý, žárlivý, násilný a spravedlivý. Spravedlivý k lidem okolo sebe. Více násilný k osobě, kterou Adrien miluje. Na začátku ho označila za odvážného. On se jím stal. 1. Cover by @SweetLevi💗 2. Cover by @BadKitty0...