6. Kapitola

1.5K 127 40
                                    

Adrien: Marinette. Kam jsi zmizela?

Marinette zírala na displej mobilu a slzy jí máčely lem trika.

Ty: Vážně, Adriene? Už tě nechci nikdy vidět!

Odepsala a mobil položila vedle sebe na polštář. Ležela na zádech a měla ruce roztažené.

Znovu cinkl telefon.

Adrien: Nechápu, proč jsi jen tak zmizela. Vždyť jsme se dobře bavili, no ne?

Marinette měla chuť rozbít telefon o zeď. ,,Děláš si srandu, Agreste?" zeptala se do ticha místnosti a zvedla mobil před obličej.

Ty: Nesnáším tě. Kvůli tobě jsem udělala spoustu chyb. Tímto sázka končí a vyhrává Nath.

Odepsala mu a mobil nechala ležet na hrudi.
Pak ho znovu zvedla a napsala Nathovi.

Ty: Nathe?

Nathaniel: Ano? Jsi v pořádku?

Ty:

Marinette chtěla odepsat, že v pořádku absolutně není, ale vyskočilo jí upozornění, že Adrien odpověděl.

Adrien: Co tím myslíš, že končí? Nijak jsem jí neporušil!

,,Takže ty mi budeš ještě lhát?" rozbrečela se nanovo.

Ty: Že ne?! A co ta Lila? Hm?!

Odepsala. Nikdy by nevěřila, že je v ní tolik zloby. Vždycky byla taková.. Nevinná. Ale Adrien rozhodně nevinný byl.

Adrien: Cože? Marinette, ty si..Ah..Jasně.

,,Jasně?" přemýšlela. ,,Jak to myslíš?" zeptala se sama pro sebe.

,,Tajemná je...Neskutečná! Na zrcátku pět teček máá.." rozezněl se telefon.

Adrien

Marinette chvíli váhala a pak telefon zvedla. ,,Tak jakou lež sis připravil?" zeptala se a podívala se na klec s Ronaldem. Měla by ho nakrmit.

,,Marinette, poslouchej. Opravdu nevím, co jsi viděla. Ale nebylo to nic z toho, co si myslíš."

Marinette mlčela. Viděla, jak se k ní nahl.

,,Bylo to takhle:"

Adrienův flashback

,,Cože?!" zakřičela na mě Lila, když jsem jí oznámil, že jsem tu s dívkou svého srdce. Ona se pak jen usmála. ,,Stejně mám spadeno na někoho jiného." Pokrčila rameny.
,,Omlouvám se." Nahodila nevinný úsměv. Docela jsem jí ho i věřil. Otec si přál, abych byl s Lilou co nejvíc vidět a když jsem si mezi lidmi všiml fotografa, který má foťák namířený na nás, objal jsem ji a pošeptal ji do ucha to, že nás někdo fotí.
Když jsem jí pustil, rozhlídl jsem se po Marinette, ale ona nikde.

,,Chápeš?" dopověděl vysvětlení. ,,Já.. Omlouvám se. Měla jsem si to nejdřív zjistit. Jenže to vypadalo tak, že jí líbáš. A taky tomu napovídalo to, že na tebe zavolala to s tím podváděním."

,,Jo. Říkal jsem, že otec si přeje, abych s ní chodil." Vysvětlil znovu.

,,Dobře, dobře," zasmála se s o něco lepší náladou. ,,Jdu spát, tak dobrou a děkuju za ten tanec." Rozloučila se a než stihl Adrien odpovědět, hovor ukončila.

Mobil položila vedle sebe a hned jí zapípala zpráva.

Neznámý: Dej ruce pryč od mýho v idola. Nezasloužíš si ho. Tohle je první varování.

Marinette vyjukaně koukala na displej. Co je zase tohle?
Nathovi se už neobtěžovala ani odepisovat a s hlavou zabořenou v polštáři, usnula.

••
Dneska trochu kratší. Kdo si myslíte, že to byl? Lila nebo někdo jiný? ^^
Věnováno: BadKitty03 a MyLadyTess

Odvážný kluk (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat