1. Kapitola

2.5K 190 35
                                    

,,Děkuju za to všechno." ozvala se znovu dívka, která seděla vedle řidiče.
,,Znovu ti říkám, že není za co." zasmál se a odbočil.
Zastavil u pekárny a vystoupil. Sundal si sako, otevřel dveře spolujezdce a pomohl jí vystoupit. Dal jí přes sebe jeho sako a společně se rozešli ke škole, která zase svítila a všude zněla hudba.
Doprovodil ji až ke vchodu. ,,Omlouvám se za to, že ses tak bála. Už bych ti nikdy neublížil. Přísahám." koukal jí do očí a do jeho slov se snažil vtisknout všechnu upřímnost, kterou měl. Pak ji vzal ruku a tu políbil jak na hřbetu, tak i na dlaň. Ona se začervenala.
,,Pozdravuj Alyu. A brzo se stav." Usmála se na něj.
,,Už se mě nezbavíš, krásko." ujistil ji.
,,To doufám." ulétlo ji z pusy a ona znovu zčervenala. ,,T-te-daa..N-"
,,Mari?" uslyšela za sebou hlas. Otočila se za hlasem.
,,Hm?" otázala se Nathaniela, který si jí měřil pohledem.
,,Kde jsi byla? Měl jsem o tebe strach!" přišel k ní blíž. Marinette se chtěla ohlédnout zpět na Adriena a rozloučit se, ale viděla ho, jak jde zpět k autu.
,,Venku, na čerstvém vzduchu." odpověděla, když ji sevřel v náručí.
,,A čí je to sako?" vyptával se.
,,Jednoho odvážného kluka." usmála se pro sebe a dala si pramen vlasů za ucho.

Odvážný kluk (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat