13. Kapitola

1.2K 124 21
                                    

Nikdy bych nevěřil, že na mě přijdou. Udělal jsem toho spoustu zlého, ale teď, když jde Marinette o život, s ní nejsem. Kdyby si to Nath nechal vysvětlit!

,,Otočit!" zavelel strážný.

Absolutně nevím, co s ní je. Žije? Ochránil ji? Už jsou to tři dny. Okamžitě mě strčili do vazby. Teď mě fotili. Bylo to o dost jiné, než focení oblečení. Tohle by byla vězeňská kolekce.

,,Nikdy bych nevěřil, že budu fotit Adriena Agresta." podotkl strážný a ušklíbl se.

Nath měl samo sebou pravdu. Byl jsem fakt kretén, když jsem ty věci dělal a že jsem to nevymazal.

Alkohol z Adriena dávno vyprchal a on připadal výčitkám svědomí. Litoval všeho, co kdy komu udělal a chtěl, aby byla Marinette v pořádku.

- Mezitím někde v Paříži -

,,Ne. Adrien Agreste už nespadá pod mojí firmu. Ano, zříkám se ho." odpovídal na otázky Gabriel Agreste a v duchu umíral touhou chytit Adriena za pačesy a vytřít s ním kaluži krve, která by po něm zůstala.
,,Lucia Moons, místní noviny," představila se reportérka ,,myslíte, že Agreste mladší půjde na smrt?"
Vypadalo to, že Gabriel se zamyslel. ,,Ano, musím, že ano." Odpověděl přesvědčeně. ,,A teď mě prosím omluvte, musím jít pracovat." omluvil se a odešel s bodyguardy do limuzíny.

- Marinette -

,,H-haló?" ozvala se do ticha. Už tohle znala a vůbec se jí to nelíbilo.

Že já jsem se s nimi dala dohromady a dál se s nimi bavila. Kdybych se řídila pokyny! -Ne, to by nemělo cenu, stejně bych tu skončila. Co je to za zápach?

Marinette se chtěla rozhlédnout, ale všude byla tma. Nevěděla, co si počne. Rozhodně si zakázala plakat.
Furt přemýšlela nad Adrienem a Nathem. Nath neměl žádné právo ho jen tak udat. Měl si to nejdřív nechat vysvětlit a až potom jednat. I když Marinette nevěděla, jak by to Adrien obhájil.

Všechna má budoucnost je v tahu. Všechno, co jsem chtěla jednou dokázat, je v nedohlednu. Adriena už nikdy neuvidím. A jestli mě tu zabíjí, tak ani Natha a ani rodinu.

Ozval se zvuk zámku a do místnosti proniklo světlo. Dovnitř vešla žena.
,,Tak co maličká? Připravená na show?"

^^
Příště bude opravdu show :D

Odvážný kluk (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat