Sabah erkenden gözlerimi açtım. Hala olayların etkisinden dolayı biraz başım ağrıyordu. Yataktan biraz doğruldum. Harry'nin elleri belime dolanmıştı. Rahatsız etmemeye çalışarak ellerini çektim , bir şeyler söylendikten sonra sustu.
Ayağa kalktım ve yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Dişlerimi fırçaladım .
Aynaya baktığımda gerçekten kötü gözüktüğümü hissettim. Kuaföre gitmem gerekiyordu. Kendime hiç bakamıyordum. Kaç yaşındaydım ben, 40 falan mı? Neydi bu halim ve içerideki çocuk benim bu halimden hiç mi rahatsız olmuyordu yani?
Kendi kendime moralimi bozmuştum. Her şeyi bitirip duş aldıktan sonra giyinip odaya girdim. Harry hala uyuyordu. Yorulmuştu. Üzülmüştü. Saçlarımı kurulayıp taradım . Saç taramaktan nefret ediyordum. Hele...böyle saçlar. Gerçekten bir kuaföre gitmem gerekiyordu. Rengini değiştirmeliydim ya da şeklini. Yeni bir şeyler yapmak istiyordum.
Harry bu arada gözlerini açtı ve sordu
"Bir yere mi gidiyorsun?"
Uykulu haline güldüm. Saçları daramadağındı ama yeşil gözlerimin ışıltısı bunu önemsiz kıldı."Kahvaltıdan sonra."dedim.
"Nereye?" diye sordu merakla.
"Kuaför." dedim son derece sıkkın bir şekilde.Yavaşca yataktan kalktı ve yatağın başı daki terliklerini giyip lavoboya yöneldi.
"Hadi kahvaltı yapalım,aşağıya in geliyorum.Ben seni istediğin yere bırakırım ."
**Kahvaltıdan sonra arabaya gidip yola koyulduk .
"Harry.."
dedim sıkıntıyla
"Efendim?"
"Benim hiç arkadaşım yok,"
kaşlarını çattı ve bana baktı.
"Ben varım."
dedi ciddi bir şekilde
"Öyle deği,"
dedim ve telefonumu çıkardım.
"Ashley?Hayır , onunlakavga etmiştik.Becky?Hayır.Cassandra?
Bana acıyan bakışlarını çok net hatırlıyorum.Desiree?
Sevgilimi hak etmediğimi söylemişti , ha. Şunu rehberden silmeliyim.Ve,Eliesha ,Elizabeth ,Elouise ,Emeri ,Emlyn ,Erica ,Jasmine ,Katie ,Jesse ,Kerry ...Hiçbiri , hiçbiriyle iyi değilim."Yeni arkadaşlar edinmem gerekiyordu.
Okullar tatile çoktan girmişti. Zaten o okulda bir tane bile arkadaş bulabileceğimi sanmıyordum."Harry?,"
dedim tekrar
"Efendim.."
"Arkadaşa ihtiyacım var.Ne yapmam gerekiyor?""Louis'nin sevgilisine ne dersin ?"
"Gerçekten mi? "
dedim . Gerçekten mi?
"Tabii ki , bir şeyler ayarlarım..."
"Halime bak,"
dedim gülerken
"Sanki sevgili ayarlıyorsun."
Birbirimize bakıp gülüşmemizden sonra iyi bir kuaför bulup girdim.
Biraz yenilik iyi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lFinish or Play?| (TAMAMLANDI/DÜZENLENİYOR)
Fiksi PenggemarHayatınız bitmişken,yeni bir hayat başlarsa? Karanlığa mı gömülürsünüz? Yoksa. Size uzatılan eli tutup ayağa mı kalkarsınız? © Tüm Hakları Saklıdır. ©All Rights Reserved.