Dur Gitme

8 2 1
                                    

Derin.. Adım Derin Derin Aksoy terkedilmişliğin verdiği duygularla kendini öldürmeye çalışan Derin. Sevgisine ve tüm samimiyetine inandığım adam tarafından terk edildim. Her bana bakışında yüreğimi ısıtan beni sevdiğine inandığım adam tarafından terk edildim Dur gitme sensiz yaşayamam dediğim adam yaşarsın yaşamaya alışacaksın tekrar seveceksin dedi..

Sevgiyi ve aşktaki o masumiyeti tam 7 yıldır onda yaşıyor onsuz nefes alabileceğimi hiç düşünmüyordum ama o 7 yılın Vedasını 7 dakikaya sığdırıp artık bensiz yaşamaya alış çünkü ben yokum artık dedi.. Sevmiştim onu gerçekten bir sevginin en masum haliyle sevmiştim. Onca yıl onunda beni sevdiğine inanıyordum ama çok yanılmışım o hep seviyor gibi yapmış asla sevmemiş masumca sevememiş çok yanılmışım doğrum sandığım adamın yanlışım çıkması beni çok üzmüştü..
Sevemezdim tekrar seveceksin dedin sevemezdim ben sana çok bağlandım ama şimdi sen bana tekrar seveceksin diyorsun kırılan bir kalbin tekrar seveceğine inanma çünkü o kalp bir kere kırıldımı toplayamazsın sen toplamaya çalıştıkça o daha çok kanar ve her kanayışının yerini yeni sevgi değil yeni aşk değil nefret kaplar o yüzden tekrar sevemem ama sen sev Ali sen sev çünkü sen gerçekten hiç sevmediğin için kalbin kırılmaz bu yüzden sen sevebilirsin ama uzaktan sen benden çok uzakta sev çünkü benim kalbimi sevgiye Veda ederken kapattın ve bana sadece nefret bıraktın ben nefret doluyum Ali ben artık senin sayende nefret doluyum...

Senin sevgi diye bana yaşattığın azabı asla unutmayacağım ve biliyorum Ali bir gün Tekrar sevelim mi diye geri geleceksin ama ben burda olmayacağım sana olan nefretim burda olacak ve sen eserine bakıp vicdan azabı çekeceksin geriye gitmek o günü Veda gününe gidip her şeyi düzeltmek isteyeceksin benim sana dur gitme deyişlerimi hatılayıp daha çok ağlıyacak ve daha çok vicdanının sana isyanlarını duyacaksın ama çok geç olacak be Ali çok geç olacak.Ne geriye gidip düzeltebikeceksin herşeyi nede göz yaşlarının bana etkisi olacak. Ama merak etme bana yaşattığın güzel şeyleride unutmayacağım ama güzel olmalarını değil o güzel şeyleri bana yaşatırken bana beni seviyormuş gibi yapmanı asla unutmayacağım ve bu anılara karşı olan tek duygum sana olan nefretim olacak...

Sende sevemeyeceksin vicadanın buna izin vermeyecek ve her gün sevmek yerine her gün öleceksin ve bu ölümün o merhametsiz vicdanından olacak ama şunuda unutma belki bir gün affedilirsin ama vicdanın seni asla rahat bırakmayacak ve sen her başını yastığa koyduğunda o vicdanınla yalnız kalıp hesaba çekileceksin ama bu hesaba karşı senin verebileceğin bir cevabın bile olmayacak işte o yüzden hergün öleceksin

Kalbine ve yalancı sevgine başkalarınıda kaptırma. Çünkü insanlar yalan sevgilere değil samimi ve içten sevgilere aç sen bu açlığı asla gideremeyeceksin çünkü biliyorum Ali sen benden ve bana olan ihanetinden sonra bir daha aşık olamayaksın. Ama kim bilir bir gün benim kalbimdeki oluşturduğun nefretin yerine bir aşk doğacak ama bu sen olmayacaksın Ali bu sen olmayacaksın.. Sen hiçbir zaman ben tarfından bir daha sevilmeyeceksin...

Her gecenin bir sabahı vardır ama sen benim için hep gündüz olacaksın çünkü gece masumluğu andırır çünkü gece sevdiğini düşünür insana. ben seni asla gece düşünmeyeceğim seni asla bir daha sevmeyeceğim sen asla gecem olamayacaksın... Ali sen asla gecem olamaycaksın...

VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin