-Eğer uğruna değmeyen bir insan içinse valla bak saçlarını keser, ağzına biber sürerim ha saçların uzamaz ağzında bol bol yanar kalırsın öyle..
-Off Derin ne çok konuştun kalk işte hazırlık yapmalıyız diyorum sana ayrıca uğrunada değer iyi biri sen de çok seviyorsun onu hem..
-Tamam kalktım işte ama tehditlerim geçerli hala ee kime bu sürpriz bakalım dökül hele bebişim
-Ilgaza. Bu gün doğum günüymüş.
-Off Selin bu muydu valla ağzına vurucam bir tane ha bizene onun doğumgününden ayrıca sen bunu nerden biliyon iki günde ne bu samimiyet
-WhatsApp tan öğrendim durumuna yazmış o yüzden ona sürpriz hazırlamalıyız..
-Salak WhatsApp ta bu gün benim doğum günüm mü yazmış yani. Bu çocuk cins gerçekten valla bak sana söylüyom bunun kafasında var. Biz ona sürpriz yapacağımıza doktora falan götürelim bari sevap işleriz ha ne dersin?
-Saçmalama Derin ya çocuk gayet zeki bir kere
-cocok gayot zeko bor koro. Kızım kendin az önce durumuna yazmış dedin sencede tuhaf değil mi?
-Yoo gayet normal ayrıca beni taklit etme çok çirkin oluyon bebişim tavsiye etmem. Çünkü benim gibi mükemmel bir insanı taklit etmek kolay değil.Selinin zoruyla o aşkım yataktan kaldırıldım ve boş boş geziniyoruz ve henüz bir şey beğenemedi hanımefendi. Sanırsın sevgilisi ha!
-Selin sen Ilgazdan mı hoşlanıyorsun onun için hediyeler almalar falan bi sürprizler falan bana bile yapmıyorsun böyle kıskanıyom valla.
-Saçmalama Derin o benim sadece arkadaşım ayrıca sen benim kimi sevdiğimi çok iyi biliyorsun böyle bir şey sorman beni üzdü açıkçası...
-Off Selin tamam bir şey demedim ya kızma hemen benim ponçik kankam benim.
-Tamam bak burdada bir mağaza var hadi orayada girelim belki birşeyler buluruz ha ne dersin?
-Çabuk derim yeter derim çok yoruldum derim falan işte..
-Tamam hadi hadi nazlanma alalım hediyeyi..Selin sonunda bir şey beğenmişti aslında bende beğendim ama değmezdi Ilgaza bence. Ne gerek var kola al git işte.. Bende ona Selinin zoruyla hediye aldım ama Selininki kadar abartılı değil yani ne gerek var böyle şatafatlara ben sade seviyorum. Birşeyim değil sonuçta..
Hediyeleri almıştık almasına ama Selin şimdide tutturmuş ona sürpriz parti yapalım diye. Ulan zalımın kızı bana bile böyle yapmadın. Beni beni Derinini bile bu kadar sevmedin aşk olsun yada duur olmasın aşk olmasın boş ver ne gerek var aşka... Selinle ılgazla karşılaştığım kafeyi hazırlattık ve kocama bir pasta yaptırdık. Pasta gerçekten güzeldi kıskandım yani açıkçası.
-Selin biz böyle hazırlıklar falan yaptık ama çocuk belki bizimle kutlamak istemez hem onunda arkadaşları vardır onlarda sürpriz yapmıştır belki biz bir şey bilmeden kendi kendimize gelin güvey olduk hadi vaz geçelim boşver.
-Saçmalama ben ona sordum arkadaşları pek yokmuş ayrıca mesaj attım akşam saat sekizde burda tamam mı?
-Off tamam neyse ablamlarıda arayalım sende kardeşini ara kalabalıklaşırız daha güzel olur hem.
-Tamam...Saat gelmişti Selin ışıkları kapatırmış geldiğinde hep birlikte iyiki doğdun diye bağırmışlardı ben bağırmadım tabikide ne gerek var öyle şeylere.
-İyiki doğdun ılgaz bak bu senin hediyen.
-Teşekkür ederim Selincim çok naziksin saatlere bayılırım tekrar teşekkürler.
-Önemli değil iyi günlerde kullan.
-İyiki doğmuşsundur heralde hediyem Selininki kadar güzel olmasada umarım beğenirsin.
-çok teşekkür ederim Derin kol düğmeleri çok şıkmış çok sağol..Hediyeleşme şeyiside bitince pastalarımızı yedik ve bir oyun oynamaya karar verdik Selinin ısrarı üzerine şişe çevirmece oynadık ama bu oyun beni çok geriyordu çünkü ben ne cesaretliyim nede doğrula kendime bile söyleyebiliyorum...
Şişeyi önce ılgaz çevirmişti ve Seline denk gelmişti Selin doğruluk demişti ılgazda sevgilin var mı diye sorunca Selin hayır yok ama sevdiğim var demişti. Selinde şişeyi çevirmiş bana gelmişti ama o bana sormak istemedi ve sırasını Ilgaza vermişti ben gerim gerim gerilirken ılgaz
-Terk mi edildin?
-Bu soruyu neden sürekli soruyorsun anlamadım hatırladığım kadarıylada sana daha öncede cevabını vermiştim.
-Ama benimde hatırladığım kadarıyla samimi bir cevap değildi.
-Evet terk edildim için rahat etti mi gerizekalı?
Der demez orayı ter ettim ve arabama binerek sahile doğru sürdüm bu çocuğun benimle derdi neydi hayır yani sanane sen kimsin bana bunları sorabiliyorsun bide sorarkende gayet rahat davranıyor piç herif, gerizekalı, mal, idiot, trafik magandası...Sahilde biraz hava aldıktan sonra eve geldim ama ablamlar benden önce gelmişlerdi bile demek o gerizekalının doğum günü bitmişti. Odama doğru ilerlerken ablamın beni çağırdığını duydum ve arkama baktım ablam bahçeyi işaret ederek o tarafa doğru yürüdü bende peşinden gittim.
-Niye o kadar atarlandınki çocuğa sakin bir şekilde de cevaplayabilirdin birtanem
-Onu ilgilendirmeyecek şeyler soruyor bana çünkü. Ben onun o saçma sorularını cevaplamak zorunda değilim.
-Sende haklısın Derin ee gel oturalım biraz istersen.
-Tamam ben de birileriyle konuşmak istiyordum zaten çok iyi olur.Salıncağa doğru ilerledik ve ikimizde oturduk.
-Abla sence neden insanlar ilişkilerinde mutlu olamıyor?
-Nerden çıkardın bunu? Mutlu olanlarda var tabiki ama o henüz bize ulaşmadı.
-Haklısın aslında o sadece bizim için geçerli. Ben mesela o kadar yıl sevdim bekledim ama sonuç terk edildim işte bu yüzdendir belki bütün ilişkileri mutsuz görüyorum.
-Aynen öyle bebeğim ama inanıyorum sende bir gün çok mutlu olacaksın sende sakın unutma mutlu olmayı tamam mı?
Ablam yine kalbime dokunmuş ve onu güzel sözlerle yine ağlatmıştı. Söyledikleri gerçektende çok doğruydu.
-Abla sence Sevmekmi yoksa Sevilmekmi?
-Tabikide Sevmek çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olmazsın. O yüzden sevmektir asıl olan.
-Tıpkı benim gibi değil mi sevildiğimede emindim ama değilmiş işte ben sadece sevmişim sevilmemişim hiçbir zaman.
Ablam bana sarılarak arkasına yaslanmıştı ondan arkadaş şarkısını söylemesini istedim oda biraz mırıldandı tabi seside güzeldi zaten...*Bir kıvılcım düşer önce büyür yavaş yavaş
*Bir bakarsın volkan olmuş yanmısşın arkadaş...Ablamı iki yanaklarından öperek birlikte içeri geçtik misafirler gelmiş annemlerle sohbet ediyorlardı saat geçti ama bizim eve gelen misafir asla geri çevrilmezdi gerçi hiçbir evde öyle olmazdı..
-Hoşgeldiniz
-Hoşbulduk kızım Derin nasılsın yavrum benim?
-İyiyim şükran teyzecim sağolun... Müsadenizle ben odama gidiyorum.
-Müsade senin kızım git sen.
Odama girdiğim gibi 15 yaşımdan beri yazdığım hatıra defterini masaya koyarak bu sefer şiir yazdım. Şiirnyazmayı severim ama onlar beni sevmez çünkü "Hiçbir şiir şairini sevmez"Bu söze daima inanmıştım öyleydi cünkü şiirler şairlerini sevmezlerdi. Çünkü insanlar şiir yazarken ya çok hüzünlü olurlardı yada çok mitlu ama ortası yoktu bu yüzden sevmezlerdi işte..Bir kaç şiir yazdıktan sonra yatağıma doğru ilerledim ve aşkım yatağıma bıraktım kendimi ve çabucak uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
ChickLitGözlerimiz uzakta olabilir ama ikimizinde yüreği hep bu sayfalarda olacak. Sen benim gözlerimi bu sayfalarda bense noktalamalarda aricam. Ama şunuda unutma o her noktada satırlar dahada çoğalacak ve inanki sevgili bu kitap hiç bitmiyecek. O yüzden y...