Yakıştırma Yaparlar

2 2 0
                                    

Sabah kaltığımda bacak ve kollarımın ağrıdığını hissettim. Dün çok gezdiğimizden dolayı şuan hiç halim yoktu. Yataktan sendeleyerekte olsa banyoya gidip duş aldım. Ağrılar biraz olsun azalmıştı ve kendimi daha iyi hissediyordum ve hissetmemde lazımdı çünkü her an Selin gelebilir ve çılgınca bir fikir sunabilirdi. Yada sunabilirdi demiyelim yapmaya zorlar sonra seni yalnız bırakabilirdi bu yüzden her an hazırlıklı olmalıydım. Ben bunları düşünürken birden telefonum çaldı arayan Selindi.
-Derin biz tatile gidiyoruz annemler senin annenleride çağırmamı istedi eve haber ver hazırlansınlar saat dörtte çıkacağız. Hem bende bizim yazlıkları özledim.
-Tamam ben haber veririm bakalım yine ne gibi maceralara atacaksın bizi.
-Offf Derin çok konuşma hadi anca hazırlanırız.
-Tamam tamam anladım.

Salona gittiğimde kahvaltı yapıyorlardı bende hemen oturarak birşeyler atıştırdım o arada da anneme Selinin dediklerini özet geçtim. Tabi annemde kahvaltısını bitirip hemen hazırlığa başladı. Aslında bu kadar hazırlığa gerek yoktu bizim yazlık zaten tam takırdı ama küçüktü işte.
Bende kalkıp hemen bir kaç kıyafetimi hazırladım ve tabiki yanıma iki çift spor aldım malum aksiyon Selinden yanaydı bende Selinin yanındaydım...
-Deriiiin gel bana yardııım et kızıııım!
-Tamam anneeeeee geliyoruuuum. Hayır yani neden ben neden ablam değil yada neden bücür değil. Beni beni kızını Derinini evlatlık mı aldın yoksa.
-Aaaaaa. Ben saydırırken önümdeki ıslak zemini görmeden bastım ve kaydım tabi. Ve ayağımı çarptım çok acıyor ya. Kessin Selin bana beddua eti yada o şey etti neydi adı ılıman mı ilkyardım mı hıııı hatırladım Ilgaz evet kessin o etti beddua. Ben göze geldim göz ettiler beni.

-Kızım hadi ama seni bekliyorum iki saattir. Azıcık acele et ama böyle olmaz ki Selinler bizi bekliyooorrrrr.
-Tamam tamam geldiiiiiim.
Bacağımın ağrıyor olmasına aldırmadan anneme yardım etmeye gittim çünkü gitmezsem biliyorumki terlik gelicekti o yüzden ben gitmeliydim.

Annemlede işleri bitirince arabaya atladık Selinler çoktan yola çıkmıştı iki üç saate yanyana gelirdik ama o sürekli bana whatsapp tan mesaj atıyordu çok uzatmadan watsapp tan çıkıp müzik listeme girdim en sevdiğim şarkıyı açarak gözlerimi kapattım ama kafamı cama yaslamadım çünkü zıplayan top gibi vuruyor yani anlayacağınız o öyle dizilerdeki gibi olmuyor. İki saatlik yolunda sonuna geldiğimizde hemen arabadan indim çünkü her an kusabilirim. Arabadan iner inmez Selin boynuma atladı sanırsın sevgilim.
-Kızım böyle şeyler yapmasana valla bak sana yakıştırma yaparlar ha!
-Off Derin tamam be. Ama bak çok eğlenicez o zaman böyle istememezlik yapamazsın yani. Kankamsın sonuçta yapman lazım dimi ama yapmazsan o zamanda sana yakıştırma yaparlar.
-Of tamam söz verdik bir kere ama saçma şeylere kalkışma tamammı?
-Tamam tamam sen merak etme onlar bende.

Eşyalarıda eve yerleştirdikten sonra annemler ve Selinin annesi topluca yazlıklarda oturan komşuları ziyarete gittiler bizde Selinle kaldık ortada ama duur onun aklında vardır birşeyler rahat duramaz o. Kız ayaklı tehlike resmen...
-Deriin hadi bizim kuyunun oraya gidelim hem ben bizimkileri çok özledim.
-Tamam hadi bakalım.
Bizimkiler dedikleri bizim üniversiteden arkadaşlar iki kişi Zehra ve Nisan haa bide Serhat ve Keremde vardı. Selin liseden beri keremden hoşlanıyordu ama ona asla söylemedi yani ben istedim söylemesini o izin vermedi ve benide baya tembihlemişti o zaman. Benim söylememe gerek kalmadan Kerem öğrenmişti zaten çok sonran öğrendik ama Keremde Selinden hoşlanıyormuş oda söyleyememiş anladığınız iş karışık. Madem buraya geldik şu karışık işi çözmekte bize düşer.

-Deriin Selinn sizi çok özledik ya neden haber vermediniz geleceğinizi? Parti yapardık.
-Bırakın partiyi falan ne kadar güzelleşmişsiniz siz öyle ya sekiz ayda bu kadar değişmekte evrim yani.
-Ee hani diğerleri nerde ya onları göremedik özledik şebekleri valla.
-Serhatla Kerem mi?
-Evet hani onlar nerde normalde olsa hemen bitiverirler dibimizde.
-Evde konsol oyunu oynuyorlardı en son gördüğümüzde.
-Vay hainler tüm yaz böyle oyun oynuyorlar galiba ha kızlar?
-Evet aynen öyle.
- Tamam bizde onlara sürpriz yaparız. Hadi aklımda güzel bir fikir var...

Kızlarla şartelleri indirmiş ve eve dalmıştık koltukta yayıla yayıla oturan hatta oturmakta denmez ayı gibi düşen Serhat koltuktan fırladı Kereminde ondan kalır yanı yoktu zaten. Biz bu duruma katıla katıla gülerken onlar daha olayın etkisini atlatmış değillerdi. Şimdide evin içinde çığlıklarla koşan bizdık çünkü Serhatta Keremde insanlıktan çıkmıştı ve bizi kovalıyorlardı. Kızlarla kendimizi can havliyle dışarı attık ama ne mümkün hala kovalıyorlardı ben pes edip durdum ama Kerem hala Selini kovalıyordu ve Selin de hiç durumdan rahatsız değildi. Biz Serhatla hasret giderdikten sonra tabi intıkamını aldı ama bu seferi küçüktü. Selin ve Kereminde kovalamacası bitince toplu hasret giderdik. Gerçekten çok özlemiştim onları biz buyken güzeldik işte. Ama insan bazen sevmediklerinin yanında kalmak zorunda oluyor.

-Selin sana bir şey soracam.
-Sor dinliyorum kanka.
-Ilgazla hala görüşüyor musun?
-Evette sen niye sordun ki şimdi. Sonuçta çocuğa etmediğin laf kalmadı.
-Offf tamam be sormadık bir şey. Çok meraklıydık zaten Ilgazına.
-Tamam Derincik kızma hemen. Evet görüşüyoruz.
Dedikten sonra Selin elini salladı ben kime salladığına bakmak için arkamı döndüm.
-Selin bunu sen mi çağırdın buraya?
-Evet ya zaten ikinizde sürekli birbirinizi soruyordunuz dayanamadım.

Ilgaz çoktan yanımıza gelmiş herkesle merabalaşmıştı bizim tayfayla bile tanışmıştı. Maşallah bizim tayfada hiç rahatsız olmamamış hatta çok sevmişlerdi. Lan beni bile bu kadar sevmediniz zalımın çocukları. Pis yılışıklar.
-Ee Derin görüşmeyeli sen ne yapıyorsun? Bu bana sorumu sordu bu benimlemi konuştu lannn
Gözlerimi devirerek "şu an oturuyorum" dedim.
Lan çocuk sen daha ne yüzle benle konuşabiliyon. Bana bak Ilıman adam ol yoksa aklunu alurum...
-Hadi hepimiz toplandığımıza göre bir şeyler yapalım.
-Olur Selincim ama ne yapalım? Yada dur bunlar burda kalsın gel biz seninlee...
-Saçmalama Kerem az ciddi ol. Hadi gençler bisiklet yarışı yapalım.
küçüklüğümüzden beri bisiklet sürer bundan çok keyif alırdık ama şu an keyif alamayacağım çünkü Ilgaz var ve ben bundan hiç mi hiç memnun değilim.
Bizim tayfayla yarış yapıyorduk ama onlar parkuru aşarak başka yola girip gözden kayboldular tabi ben ve Ilgazda yanlız kaldık.

-Derin sen buraları bilmiyor musun? O ne saçma bir soruydu öyle.
-Yok biliyorum ama kaybolasım var manyağım ya ben. Hem merak etme bende yalnız kalmamızdan memnun değilim.
-Benim memnun olmadığımı nereden çıkardın bence güzel oldu konuşmamız lazım yani sana anlatmak istediklerim var.
Benim kan yanaklarıma basarken ne dediğini tam olarak idrak etme çabasındaydım. Ben memnun muyum demişti o.
-Benim seninle konuşacak hiçbir şeyim yok ayrıca hatırlarsan sana bir daha karşılaşmayalım demiştim. Neden geldin ki sen?
-Anlamıyorsun dimi Derin senin için geldim işte anlamıyorsun. Beden bir kere nefret ettiğin için gerçekleri görmek istemiyorsun.
Sakin ol Derin sakin ol yok ya senin için gelmemiştir. Ben bunları düşünürken Ilgaz beni kolumdan tutup kendine doğru çekmişti ve gözlerimin içini öyle bir baktı ki o gözlerinde acı bir ifade vardı.
-Derin beni sana bağlayan bir şey var ve ben bunun ne olduğunu bilmiyorum o günden sonra her gece sen aklıma geldin rüyalarıma girdin ama sadece rüya işte gerçekte çok uzaksın be Derin kalbin bana çok uzak, gözlerin bana çok uzak Derin. Ve ben bu uzaklıktan hiç hoşnut değilim. Kalbini bana açmayabilirsin ama arala lütfen çünkü kalbindeki o masum şeyi çıkarmak istiyorum daha fazla zorlama Derin görüyorsun işte ben hazırım Derin zor olsada hazırım işte hem belki güzel olur her şey severiz belki Derin.. Belkide

VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin