Sabah kalktığımda Selinin ayağı azımda koca poposuda bana dönüktü. Bu kız hiç doğru uyuyamaz mı ya. Ben hızla onu iterken beni tişörtümden tutmuş üst üste düşmüştük. Bide çığlık atıyor Allahım ya çekme o zama kızım amacın ne anlamıyom ki.
-Derin gece aramızda bir şey olmadı değil mi?
- Saçmalama salağım biz ikimizde kızız olmaz yani şey...
- Hıı tamam o zaman sorun yok.
Der demez beni üstünden itip silkelenerek sanki bir manken edasıyla banyoya ilerledi. Allahım ya bu kız tam bir mayak gerçekten. Hayır yani anan seni neyle besliyo bu kadar manyak olabiliyorsun.
Bende yerden kalkarak banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonrada üstümdeki paçası çamurlu pijamaları çıkarttım. Neden çamurlu diyeceksiniz çünkü dün akşam Selinin ısrarı üzerine ruh çağırma şeyisi yapmıştık ve daha mumları yakarken beni itekleyip eve koşmuştu üstelik her yerim çamur olmuştu. Sonrada çok korktum ondan eve kaçtım demişti. Bide korkmam diyordu. Bu kız tam bir bela. Üstümü değiştirdikten sonra salona gittiğimde herkesin kahvaltı masasının etrafında oturduklarını gördüm tüm ailemi öptükten sonra sandalyeyi çekip oturacakken Selinin haline gözüm takıldı kız sanki adalardan kaçmıştı. Resmen nefes almadan yemek yiyiyordu. Kafasına bir tane vurarak yerime geçtim.-Ne vuruyon be manyak yemek yiyiyom şurda.
-Evet kızım neden vuruyorsun bırak kız yemeğini yesin karışma kızıma..
Kızım mı anam anam senin kızın benim anam ne diyon sen canım anam. Garip anam senin kızın, yavrun burda anam benim tamam kes duygu sömürüsünü..
Kahvaltı bittikten sonra Selinle AVM ye gitmeye karar verdik hazırlanıp çıktığımızda arabaya bindik ve yola koyulduk. Yolculukta en sevdiğim şey müzik dinlemekti bunun için arkadaş şarkısını son ses açıp dinledim. AVM ye gekmiştik sonunda ama bu seferde Selin ılgazıda çağıralım diye tutturmuştu tabi bende kıramadım..Selinle kafede oturuyoruz ve garip bir şekilde hiç konuşmuyor bu duruma daha fazla dayanamayıp koluna vurdum tabi oda çığlık attı ve yine her zamanki gibi herkese rezil olduk ama kızın umrunda bile değil..
-Manyak mısın Derin ne diye vuruyon koluma?
-Konuşmamanı garipsedim ondan vurdum yani..
Selinin telefonuna mesaj geldi ve oturduğu yerden kalkarak birine el salladı ama arkam dönük olduğu için kim olduğunu göremiyordum.
-Böööö!!!!
-Tövbe Bismillah
Arkamı döndüğümde beni korkutanın ılgaz okduğunu anladım.
- Ödümü kopardın be salak aklım çıktı
-Kalbin çıkmasında....
- Ne dedin anlamadım?
-Yok bir şey ee Selin ne yapıyoruz?
-Oyun alanına gidelim sonrada alışveriş yapar yemek yer eve gideriz..
-Tamam bana uyar hadi gidelim.
Yanımdaki iki salak yüzünden AVM nin her yerini gezmek zorunda kaldım. Ilgaz gittikçe beni şaşırtıyor erkek olmasına rağmen on mağazadada bir şey beğenmeyip çıktı. Aklıma bir şeyler geliyor ama hadi hayırlısı. Selin yüzünden korku trenine bindim çok korkmasına rağmen hiç rahat durmuyor bu kız Allah ıslah etsin ne diyim.
-imdaaat öldürüyorlar beniiii!!
-Sakin ol Selin ne öldürmesi sadece kuru iskelet o. Hem sen binelim dedin madem bu kadar korkuyorsun niye bindirdin bizi o zaman?
Ilgaz ilk defa ona katıldığım ve anladığım bir cümle kullanmıştı. Selinin korkusu artarken sonunda tünelin sonuna gelmiştik. İskeletler değil ama ben onu öldürecektim birz daha bağırsaydı..
Trenden indikten sonra ayağımın demirliklere takılmasıyla yere düştüm ve kafamıda direğe çarptım. Ben bunun acısını yaşarken Selin hala bir şeylere binme peşindeydi.Bu Kız gerçekten insanı çıldırtacak türden..
Eve doğru giderken Ilgazın bana ilginç ve hiç beklemediğim bir sorusu oldu..-Derin sen terk mi edildin?
-Nerden çıkardın bunu şimdi?
-Trafik gününü hatırladın mı? O gün bana:Bütün erkekler aynı değilmisiniz? Ben bu cümleden bir erkekten yara aldığını çıkardım doğrumu düşünüyorum?
-Bu seni ilgilendirmez sanane yani ayrıca doğru düşünmüyorsun çok yanlış düşünmüşsün.!!
Eve girdiğimde çok sinirliydim. Hayır yani bundan sanane sen kim köpeksinde bana bunu sorabiliyorsun. Ben ılgaza saydırırken ablamda beni dinlemişti.
-Benim tatlı kardeşimi kim üzdü böyle?
-Kimse üzmedi ya bir şey yok. Annemler nerde?
-Gizemle çarşıya çıktılar.
-Tamam ben odama gidiyorum ablacım.Odama geldiğimde direk banyoya ilerledim Selinin yorgunluğunu üzerimden atmalıydım ve tabi o saçma soruyu unutmam lazımdı yoksa sinir krizi geçirecektim. Banyoya girdiğimde soğuk suyu başımdan aşşağı inmesine izin verdim yaz mevsiminde olduğumuz için bu durumdan gayet hoşnuttum. Banyodan çıkar çımaz üstümü giyinip yatağa bıraktım kendimi ve uykunun o huzurlu kollarına bıraktım kendimi..
Kapının tıkırtısıyla o güzel uykumdan uyanmak zorunda kaldım.Gelen ablamdı yemğe çağırıyorlardı beni. Dağılmış olan saçlarımı toplayıp salona gittim annem yine döktürmüştü hemen sandalyeyi çekerek yemek yemeye başladım. Yemeklerimizde biterken sofrayı ablamla topladık ve bulaşıkları makinaya attık.
-Derin sana bir şey sorabilirmiyim?
-Tabikide sorabilirsin abla.
-Aliyle nasıl gidiyor hiç anlatmıyorsun kötü giden bir şey mi var?
-Abla biz ayrıldık görüşmüyoruz yani.
-Neden ki yani şoktayım şuan seviyordunuz birbirinizi niye ayrıldınız?
-Sevmemiş demek ki ayrılmak istedi bir cevap bile vermeme izin vermeden terk etti gitti. Ama abla biliyormusun geri gelecek bundan çok eminim ama ben artık sevmeyeceğim...
-Üzülme tamam mı biz hep senin yanındayız.
Ablamı iki yanaklarından öperek ikimizde içeriye ilerledik herkes televizyon izlerken ben ve ablamda bahçeye ilerldik.
Bahçedeki dört kişilik salıncağa oturduk ve yıldızları izlemeye başladık...
-Abla sen hiç aşık oldun mu? bana hiç anlatmıyorsun.
-Oldum hemde çok sevdim bana aşık biri varken ben başkasına aşık oldum. Çok sevdim be Derin ona her baktığımda gözlerinde başka bir duyguyu görüp o duyguyu sadece sessiz yüreğime gömecek kadar çok sevdim ama sadece sevdim işte hiç sevilmedim doğru bir insanı bulamayınca beni ben gibi sevecek birini bulamayınca aşık olmaktan vaz geçtim. Sen vazgeçmesende imkansızlaşıyor ve zamanla o aşk senden çook uzaklara gidiyor ve senin onu tekrar bulman için umudun olması lazım ama ben onuda kaybettim ama sen sakın onu kaybetme tamam mı?Ablamın dedikleri o kadar çok yüreğime dokundu ki yutkunamadım bile ve o an gerçektende hala umudum var mı diye sorguladım. Yoktu belki, belki benimde umudum çook uzaklardaydı ama benimde onu geri getirecek ne gücüm nede cesaretim vardı. Belkide o umut artık hiç olmamalıydı. Belki ben bir daha hiç sevmemeliydim. Yada sevemezdim artık çünkü bendende çok uzaklardaydı...
-Belki bende o umudu kaybetmişimdir abla kim bilir belki bir daha asla sevemeyeceğim?
-Derin sen bunu biri sana seni sevdiğini söylediği zaman hissettiğin duygularla anlayacaksın. Eğer bir şey hissetmezssen işte o zaman kaybetmişsindir çünkü bir boşluk olur kalbinde sana seni sevdiğini söyleyen insana duygusuz bakarsın işte o zaman kaybetmişsindir. Ama heyecan hissediyor ve nefesin kesiliyorsa işte o zaman umudunu kaybetmediğini anlar ve tekrar seversin. İnşallah Derincim sen kaybetmemiş olanlardan olursun çünkü sevmek sana çok yakışıyor ve severkende sevilirsin inşallah...
Ablamın omuzuna yaslanarak gözlerimi kapattım. Ablam gerçektende çok sevmiş ve derin yaralar almış ama onun adına çok üzüldüğüm bir durum var Umudunu kaybettiğini söyledi yani bir daha sevmiyecekmiydi?Annemin bizi çağırmasıyla gözlerimi araladım ve ablamla o yöne baktık annem bize yiyecek bir şeyler hazırlamıştı abur cubur gibi mesela. Ablam yerinden kalkarak tepsiyi salıncağa getirerek oturdu ve hadi yarışalım dedi. Küçüklüğümüzden beri hep cips yeme yarışı yapar ağzımızı çuval gibi doldururduk sonrada onu çiğneyip yutması bir saatimizi alırdı ama maksat eğlenceydi işte. Yeter ki eğlence olsun gerisi bizim için olsundu...
Cips yarışıda bitince ablamla içeriye geçtik.. Haa yarışıda ben kazandım tabiki hep öyle olmuştu zaten. İçeri girer girmez her kese iyi geceler dileyerek odama çekildim odamda da biraz oyalandıktan sonra arkadaş şarkısını açarak dinlemeye başladım bu şarkı gerçekten ruhuma, kalbime çok iyi geliyordu o yüzden bu şarkı tam da beni anlatıyordu. Ben şarkıyı dinlerken uykunun beni kollarına almasına izin verdim ve derin bir uykuya daldım...
Sabah gürültülerle kalkmıştım odamda resmen çığlık atan kıza bakıyordum. Niye gelmiştiki bu kız yine ya off.
-Kızım sen hiç uyumaz mısın yani git bir uyu bak tavuklar bile uyuyor hala hadi güzelim defol!
-Olmaz
-Neden?
- Çünkü bu gün birinin doğum gunü ve onun için hazırlık yapmalıyız o yüzden hemen kalkıyorsun bebeğim hadi!
-Kimin doğum günü bu gün ya?
- Kalk hadi anlatıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
Genç Kız EdebiyatıGözlerimiz uzakta olabilir ama ikimizinde yüreği hep bu sayfalarda olacak. Sen benim gözlerimi bu sayfalarda bense noktalamalarda aricam. Ama şunuda unutma o her noktada satırlar dahada çoğalacak ve inanki sevgili bu kitap hiç bitmiyecek. O yüzden y...