Ce mi se intampla? Raman blocata prêt de cateva secunde si imi revin, ma dau jos de pe balcon si simt cu puterea inca mai era, ma duc in camera si ma uit in oglinda.
-Ce naiba? Spun in soapta.
Semnul era "activat", dar cum? Linii din semn erau deja pe tot corpul. Ce naiba...incep sa umblu prin casa si ma panivhez cand o bataie din usa ma facu sa tresar.
-Cine e?
-Sunt eu, Hinata.
-Intra.
Aceasta intra si ramane uimita cand ma vede, I se citea in priviri socul.
-Ce se intampla cu semnul tau?
-Asta vreau si eu sa stiu...
Imi trag sufletul si ma asez jos, ma calmez usor si imi concentrez chakra.
-Semnul dispare! Spune Hinata.
Oftez si ma ridic, ma uit in oglinda si apoi o privesc pe Hinata.
-De ce ai venit?
-Ino te ia in ras in sala fetelor, adica isi bate joc de tine cum de l-ai pierdut pe Sasuke...spune cu vocea usor tremurand.
-Nu am timp de ea, vreau sa aflu despre acest semn mai multe, vii cu mine la biblioteca?
-Da, dar stii ca vom trece prin sala unde e Ino...
-Stiu...
Iesim din camera mea si ajungem in fata usii unde in spatele ei era Ino si alte fete.
-Tine-te bine, Hinata...presimt ca va fi ceva rau.
-D-ddaa.
Intru si o vad pe Ino cum radea in compania lui Karin, o roscata cu ochelari care ma scoate din sarite, Temari, cu ea nu am nimic, dar mereu sta cu Ino, si o fata mai mica, de 15 ani, Soku, si inca alte fete pe care nu le cunosc.
-Ooo!! Dar cine a venit? Decat frunte-lataa! Spune razand, la fel si restul fetelor.
Ranjesc si ma apropii de ea, o privesc si ii spun:
-Ino scroafa!
-Haa?!cum mi-ai zis?
-Cum ai auzit,scroafo!
-Nesuferito! Spune si ma apuca de par.
-Ce naiba?! Cum indrasnesti??
-Mai taci! Karin, imobilizeaza-I chakra! Soku, tine-o bine!
-Da, spun amandoua bucuroase.
-Hinata?!strig dupa, dar din pacate era tinuta derestul fetelor.
-Acum...spune si isi concentreaza chakra in mana...adio la par! Spune si il taie.Ma impinge si cad, parul meau deja statea intins pe podeaua rece, cateva fire de par cadeau jos. Inima imi batea cu putere, eram nervoasa,cum indrazneste? Toate fetele radeau, Hinata plangea, Ino avea o suvita de par in mana si o strangea puternic. Mainele imi tremurau,dau sa ma ridic, dar eram ametita de latehnica roscatei.
-Ha?! Nu se poate ridica...spune Ino.
-La dracu'!spun si ma intorc spre ea.
Era surprinsa cum de m-amputut ridica, o apuc de gat si o izbesc inperete, facand o crapatura. Un fir de sange I se scurge din gura.
-Nu...p-ppot..res-pirraa...
O mai izbesc o data si ii dau drumul, atunci intra Sasuke care auzise galagia. Priveste situatia si spune:
-Ce s-a intamplat aici?
-Sasuke! Spune Karin. Sakura a venit aici si s-a luat de Inofara motiv, si-a taiat singura parul, apoi a luat-o la bataie!
Raman muta, ma uit la ea si tipa.
-Poate vrea sa ma atace sip e mine!
-E adevarat ? spune Sasuke catre restul fetelor.
-Da. Spun toate in cor.
-Nu! Nu e adevarat ! spun Hinata.
-Haruno, vei vorbi cu tatal tau.
Nu spun nimic, il privesc pe Sasuke, apoi pe Ino...oricum nu ma va crede nimeni, asa ca...
-Channarooo!! Spun si ii dau un pun lui Ino zdrobind peretele, ma uit la fete si le spun...data viitoare, voi urmati.
-Hinata, vino aici. Spune Sasuke.
Hinata tremura si ii citeam grija pe chip,ma apropii de ea si o iau de mana.
-Parul tau...spune in soapta.
-Nu-ti fa griji, spun prietenos.
Cand trec pe langa Sasuke ma izbescde umarul lui si merg cu capul sus. Ajung infata usei lui tata, intra Sasuke apoi dupa cateva secunde imi zice sa intru cu Hinata.
-Sakura...spune dezamagit si furios. Ce ai facut?!
-Tu ce ai face daca cineva te-ar imobiliza si ti-ar face ceva impotriva vointei tale?!tip catre el.
Sasuke cu Hinata ne priveau.
-Asta e problema voastra! Clanul Yamanaka ne este un aliat puternic clanului nostru! Tipa la mine si deoadata ma vad jos.
Obrazul ma ustura, fara sa imi dau seama lacrimile isi facusera aparitia, respiratia imi era greoaie,privesc catre Sasuke care privea fara emotii, iar Hinata nu se putea uita.
-Uchiha! In temnita cu ea! Sa se invete minte! Iar tu Hyuga, vei vedea dupa...
-Imi pare rau...spun in soapta catre ea.
-Ridica-te, spune Sasuke rece.
-Lasa-ma! Spun si ma ridic.
-Sasuke,ia catusile pentru slabirea chakrei.
-Da, domule!
Mergeam ininte spre temnita, catusile deja mi le pusese, suspinam, nu cred ce mi seintampla...
Ma oprec si ma lipesc de un perete, ma las in jos si incep sapling mai tare.
-Ridica-te! Spune Sasuke rece.
-De ce nu ma omori?spun in soapta...vreau sa fiu langa mama...spun suspinand.
-Accepta cosencintele.
Inghit in sec si imi amintesc despre el si Ino, nu mai plang, durerea era prea mare,iar simteam acel foc...incep sa tip sis a zic ca ma arde, insa Sasuke doar privea.
Imi folosesc puterea si rup acele catuse.
-Stai! Spune cand ma vede alergand.
Ma opresc si ma intorc spre el,semnul se activase, mici fire de sange se preling din semnul de pe frunte.
-Du-ma...la Tsunade-sama...
Nu sta pe ganduri si ma ia in brate si fuge spre camera ei. Ii strangeam bluza si tuseam sange, lacrimile nu mi se opreau, puterea care era o data se transforma-se in foc, simteam cum ard.
-Sakura! Tipa Tsunade-sama. Stai constienta! La naiba! trebuie sa o operam acum!
~Dupa 5 ore~
-Se trezeste! Spune Hinata bucuroasa.
-Ce...
-Stai calma...a trecut, spune Tsunade-sama.
Ma ridic un pic si observ ca sunt inpat la spital.
-Operatie...
-Da, te-am operat.
-Ce aveam?
-Celule chakrei erau distruse, noroc ca am avut un doanator, spune si arata spre Sasuke...privirea mea era pirduta, desi eram constienta, nu aratam asta pe chip.
-De ce semnul...
-O reactie la nervi, trebuie sa inveti sa-ti controlezi puterea, iar arsurile era din cauza puterii prea mare, corpul tau nu prea face fata, ai nevoie de un antrenament lung.
-Sasuke...spun si il privesc,acesta facea acel lucru.
-E slabit, amandoi ar trebui sa va odihniti. Vom veni dimineata.
-Da...spun si ma las pe spate.
Sper ca va plăcut! Va pup! Păreri? 😘
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.