Ii strapung carnea murdara si putreda cu varzfurile degetelor. Kizashi incepe sa urle de durere, ii priveam cu scarba chipul sau murdar. Flacarile dispar treptat, instalandu-se in trupul sau. Pana la ultima flacara stinsa, el a urlat. Imi smuncesc mana din capul lui, lasand in urma mea sangele negru al lui. Cand flacarile s-au stins, instalandu-se in corpul sau. Gura lui Kizashi este deschisa larg, buzele ii sunt umede, pline de sange, fata o are murdara, din coltul gurii i se scurge salva inecata in sange.
-O sa mori...spun privindu-l cu dezgust.
Acesta incepe sa rada infundat. Isi duce mainele la piept formand un sigiliu. Se pare ca vrea sa cheme demonul, pot recunoaste acele semne...credeai ca nu ti-am anticipat miscarile? Ridic mana si imi deschid palma, o chakra verde imi inconjoara bratul, iar sabia lui Hades apare in palma mea.
-Kizashi...spun si il apuc de barbie asezandu-ma la nivelul sau. Credeai ca o sa scapi nepedepsit? Spun zambind. Pacatul se plateste!
-Dar al tau? Spune privindu-ma in ochi.
Incep sa rad nebunatic si ma opresc schitand o privire serioasa plina de furie.
-Pacatul meu va fi savarsit drept razbunare. Razbunarea nu-i un pacat. Spun si fac niste semne.
Cercul format in jurul nostru se mareste pe o raza putin mai mare, un romb se formeaza in interiorul cercului. Sar si fac alte semne, Kizashi statea in mijlocul rombului, prin semnele pe care le-am facut, lanturi de chakra il prinde , intinzandu-l sub forma unei cruci. Lantul ii infasoara gatul, bratele, picioarele si talia, absorbindu-i chakra.
Ma asez in fata lui si iau sabia spunand:
-Cum eliberez oamenii din forma lor de creatura?spun si apropii sabia de piciorul sau.
-Crezi ca durerea ma va face sa iti spun? Zice razand.
-Cine stie, deocamdata nu simti nimic? Spun si o mica tacere se aseaza intre noi.
Deodata incepe sa tipe si sa emane chakra din corpul sau.
-Ce naiba??! Spune zvarcolindu-se in durere si in lanturi.
Sharinganul sau era activat, sangele deja isi face aparitia, din nas, coltul gurii, urechi si chiar din ochi.
-Cum e ? spun si ridic sabia. Spui cum ii eliberez ? spun si strang manerul sabiei cu putere.
-Vrei sa stii ? spune urland.
-Ha ? se pare ca te-ai decis sa imi spui. Ascult.
-Sa ii omori ! spune razand.
Imi pierd cumpatul, multi au murit din cauza lui...dar si a mea. Imi eliberez chakra si ii tai piciorul de la genunchi. Urletul sau era asurzitor, plin de durere.
-Spui ?
Mai urla ceva vreme si se calmeaza.
-Iti imaginezi ca ma vei omori ? spune zambind.
-Cred ca nu poti vedea in ce postura esti. Ar trebui sa te uiti mai bine, deschide ochii ! tip la el plina de manie.
-Daca mor, mori si tu ! spune si incepe sa se zbata cu putere.
-Degeaba incerci sa scapi din tehnica mea. Ai spus ca nu o pot controla, se pare ca te-ai inselat, iar acest lucru l-ai aflat pe pielea ta. Spun pe un ton autoritar. Ai si un plan de rezerva, nu ? spun facand referire la acei copii pe care ii are.
-Ai aflat de ei ?
-Da. Cati sunt ? Si ei stiu ce fel de om esti ?!
-13. I-am lasat la oamenii mei de baza. Ei au fost crescuti pentru a ma razbuna ! Daca voi muri, ei vor sti si vor veni dupa tine si prietenii tai si va va ucide.
-Cum o sa te omor pe tine, asa voi face si cu ei ! spun si il apas cu piciorul pe abdomen.
Acesta geme de durere si scuipa sange, ii pun sabia la celalat picior si spun :
-Unde sunt acei 13 ? spun apucand manerul sabiei cu ambele maini.
-Vrei sa iti ei masuri de supravietuire ? spune razand.
-Ti-am m-ai spus, uita-te in ce postura te aflii, nenorocitule !
-Stii ca ai sa mori si tu, ar trebui sa-ti schimbi tonul si atitudinea fata de tatal tau. Spune zambind.
-Tu ?! spun razand. Tata ?? Niciodata ! Tu ai numai foame de putere in mintea ta!!
-Tu vorbesti? In ultimul timp mi-ai semanat nespus de mult! Cum ai condus un grup de cativa indivizi, ai format o armata cu telu de a distruge pe cineva, ti-ai introdus in minte un plan, pe care l-ai si indeplinit. O tacere se lasa intre noi. El imi spune asa ceva? Ma compara cu el?? O minte buna nu se mosteneste, ci se dobandeste!
-Sunt aproape. Spune zambind. Chiar daca ai te-ai gandit la un plan, care s-a dovedit a fi bun, ai facut o mare greseala, stii care e?
-Ascult. Spun si apas mai tare de sabie strapungand pielea ajungand la os.
-Ai facut intelegerea cu Kaguya Otsutsuki! Spune gemand de durere.
-Cel putin am sa mor omorandu-te pe tine! Spun si ii retez piciorul.
Tipatul lui este o melodie perfecta pentru moarte, un cantec de leagan pentru somnul mortii noastre. Incep sa fac semnele unei noi tehnici. Semnul de pe frunte era activat, liniile de pe-mi intreg corpul dispar aparand pe corpul sau, lanturile incep sa straluceasca strangand cu putere, iar liniile incep sa ii topeasca corpul. Cercul din jurul nostru incepe sa emane o lumina puternica, care devine usor intunecata. Simt cum viata mea se stinge incet, dar fara durere.
-In sfarsit...spun in soapta si ma prabusesc langa el.
Intunericul se aseaza intre noi, acum pot fi impacata....mama...am sa vin langa tine!
Hei! Iar am intarziat cu next-ul, dar ca si data trecuta ma bucur ca l-am postat. Sper ca va placut capitolul! Va pup pe toti si va astept parerile !
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.