CAPITOL SPECIAL:SENTIMENTE

187 25 8
                                    

Dedicat:  

Ma plimb prin casa si ma opresc in fata pozei noastre de familie, iau poza si imi privesc parintii. Tatal meu e greu de citit, nu stiu cand e trist sau bucuros, defapt...eu nici nu pre ail vad. Imi doresc din tot sufletul meu sa il vad zi de zi, rar se nimereste ocazia ca el sa fie acasa. Stiu doar ca el e ultimul supravietuitor din clanul Uchiha, dar acum ma are pe mine si pe mama.

Mama mea il iubeste, stiu ca il iubeste de cand era mica. Mereu imi spune sa fiu puternica si sa imi ajut prietenii. Ma sustine si m-a crescut singura timp de 16 ani, si inca o face.

-Sarada? Spune mama venid langa mine.

Tresar cand o aud si scap poza, mama mi-a vazut reactia si prinde poza foarte repede.

-Ce rapid...spune in soapta.

-Ai grija, Sarada. Spune si aseaza poza la locul ei.

-Da, mama. Ce este? Spune cand ii vad privirea.

Ramane blocata pret de cateva secunde, privea poza lui tata...ii lipseste. Ofteaza si se intoarce spre mine zambind, incercand sa ascunda durerea din inima ei.

-Mama? Spun si ii ating mana. Stiu ca iti este dor de el...

-Sarada, spune si ma imbratiseaza, chiar imi...

Usa se deschide, iar mama se opreste, obrajii ei incep sa roseasca un pic, iar un zambet de fericire ii apare pe fata. Era tata! Ma intorc spre el si ii intalnesc zambetul.

-Draga...spune si se apropie de el.

-Sakura! spune si o imbratiseaza.

Ma apropii de ei, iar tata rupe imbratisarea de mama, ma priveste si spune:

-Ai mai crescut. Spune si imi atinge fruntea cu doua degete.

Zambesc si il iau in brate. O bataie in usa ne intrerupe momentul.

-Ma duc eeuu! Spun si alerg spre usa.

Dar inainte sa deschid aud:

-Cat stai? Spune mama.

-Nu stiu, te anunt deseara. Acum plec pana la el. Spune facand referire la al 7-lea Hokage.

-Saradaa? Se aude o voce enervanta.

-Ha? Deci tu esti...spun si deschid usa. Boruto, ce vrei? Spun si ies din casa.

-Sa merge! Spune si ma ia de mana.

-Undee? Spun si trag de el sa il opresc.

-Ai uitat? Astazi este ziua mamei, ai zis ca ma ajuti.

-Am uitat complet, scuze. Stai sa-i spun mamei si lui tata.

-A venit tatal tau? Spune bucuros. Trebuie sa ne antrenam!

-Nu! Tip la el, el ramane socat de reactia mea. Adica, spun mai calma, nu azi, trebuie sa vorbesc ceva cu el.

-Bine, du-te, te astept aici.

Intru in casa, unde ii vad pe ai mei ca se saruta! Inima imi creste de bucurie. Tusesc sa le atrag atentia.

-Ne-a vazut...spune tata razand.

-Ce este...Sarada? spune mama jucandu-se cu sortul ei.

-In seara asta sa mergem la familia Uzumaki, este ziua...

-Hinatei! Spune mama zambind. Sarada, noi mergem sa luam cadouri, tu parca trebuie sa organizezi totul cu Boruto , nu?

-Da, eu plec, dar...tata, vreau sa vorbim ceva. Spun serioasa.

Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum