Ce pot sa fac cu aceasta putere? Trebuie neapărat sa îl înving pe Kizashi, însă viata mea este la schimb cu aceasta lupta. Imposibilul și sacrificiul împreună...trebuie sa îmi dau viata pentru regatul meu, prietenii mei și pentru Sasuke, trebuie sa ii salvez pe toți indiferent de acest preț... Trebuie!! Ma uit la Hinata și ii spun:
-M-am hotărât, Hinata... Aceasta se uita puțin dezorientata la mine, pentru câteva secunde nu schițează nimic, ochii ei lila se măresc când ii spun .. Am sa folosesc acea putere, întunecată.
-Sakura! Nu poți face asta! Nu trebuie sa te sacrifici pentru alții, vom învinge, sunt sigura! Spune Hinata sigura pe ea și puțin nervoasa și indignata de decizia mea.
-Hinata... Cum altfel sa îl înving? Băieții... Doamne... Dacă au pățit ceva? Hinata, o sa te superi pe mine, însă asa trebuie! Spun rece, privind în jos și oftând.
O liniște se lasă între noi, știu ca e supărată pe mine, știu ca nu s-ar împacă cu moartea mea... Dar sunt obligata sa fac asta.
Simt ambele puteri, cea întunecată parca m-ar arde pe interior, își dorește cu ardoare sa iasă la suprafață, parca ar fi vie. Însă cea buna, ea sta într-un colt al corpului meu, liniștita și așteptând sa fac un pas spre ea. Lumina...intuneric....invincibila...slaba...Imi pare rău, Hinata...ii privesc spatele, era în fata mea, parul sau sare sălbatic în bătaia vântului nemilos. Observ cum o lacrima este lăsată în urma și o urmăresc cu privirea trecând pe lângă obrazul meu.
-Hinata...soptesc sa aud doar eu.
Oare fac ce trebuie sau o fac sa îmi spăl păcatele clanului meu? Sa îmi reabilitez numele...? Privesc cerul neschimbat, parca sufletul pur,culoarea sa vie, ar fi devorata de demoni, iar sângele vărsat în lupta lor, se imprima în bolta cereasca. Un fulger zguduitor urmat de un tunet cutremurator se aud în îndepărtare. Picăturile de ploaie își fac apariția neașteptat, liniștea încă dăinuie înre moi doua, doar ploaia ce mai umple aceste goluri de liniște.
-Sakura....spune serioasa fără sa se uite la mine...faci ce crezi ca este bine, am sa fiu lângă tine, însă... Spune si se întoarce spre mine privindu-mă cu byakugan... Dacă vei muri, am sa te urăsc, pe veci,Sakura! Spune și se întoarce continuându-și drumul.
Tonul sau sumbru ma face sa ma cutremur, nu ma așteptăm să îmi spună asta...iar vocea ei...se poate citi tristețea îngropată în îngrijorare și ura. Nu ii spun nimic, doar o privesc.
-Se lupta! Spune mărind viteza, asa făcând și eu.
-Cine? Spun ajungand lângă ea.
-Sasuke și Naruto împotriva lui Kizashi.
-Deja?! Spun mirata. Sunt răniți?
-Da, Naruto... Nu ii vad fluxul de chakra! Spune un pic panicata.
-La naiba!! Spun și îmi activez semnul, o lumina neagra îmi acoperă corpul, linia semnului mei devine neagra, simt cum o putere exagerata îmi acaparează întreg corpul.
-Sakura! Spune Hinata panicata.
Nu o mai ascult, puterea era asa de mare, ma opresc și când încep sa alerg, deja ajung în fata celor trei.
-Fata mea... Spune Kizashi, acesta îl strângea pe Sasuke de gat, însă ii da drumul.
-Sasuke! Naruto!... Nenorocirile! Spun și ma năpustesc asupra sa.
Sunt la fel de puternică ca el, însă îl las și ii iau pe băieți. Îl vindec rapid pe Naruto, datorita puterii mele, Sasuke ma privește și spune:
-Esti în viata. Spune ușurat și cu un dor puternic în voce.
Il privesc cald și ii zâmbesc, Naruto se ridica și este îmbrățișat de Hinata. Ma apropii de Sasuke și ii privesc ochii, obosiți, extenuati...pe obrajii sai se cunosc urme de sânge, se pare ca s-a forțat prea tare...
-Dă-mi mana ta, Sasuke. Spun și i-o cuprind cu rafinate.
O lumina puternica apare între noi doi, o aura neagra îmbinate cu un mov strălucitor se impanzeste asupra corpului sau.
-Ce este asta? Spune uitându-se în palma.
-Puterea celor 6 cai din clanul Otsutsuki. Spun și ma întorc spre Naruto făcând același lucru, numai ca la el era o lumina alba amestecata cu acea aura a lui Naruto, un portocaliu superb.
-Trebuie sa câștigăm, aici și acum! Spun și ma ridic în picioare.
Hinata ma privea îngrijorată și vrea sa spună ceva, însă se răzgândește.
-Vino aici. Spun făcându-i semn sa se apropie. Vreau sa încerc ceva... Spun si o iau de ambele mâini.
O lumina puternica apare între noi doua, era alba și pura... Am reușit sa fac asta.
-Sakura...asta e cumva? Spune făcând referire la puterea pe care o simte.
-Da, puterea mea... Cea buna.
-Iar tu ramai cu cea întunecată.
-Hinata, am nevoie de tine în lupta asta! Spun sigura punându-mi mâinile pe umerii ei.
-Sakura...spune cu ochii înlăcrimați.
Totul este întrerupt de un țipat, era Sasuke! Avea mâinile puse la ochi și un fir de sânge se scurge pe obrazul sau prelingandu-se pe linia maxilarului.
-Sasuke! Spun și alerg spre el.
Ajung în fata lui și ii dau mana încet de la ochi. Avea mangekyo sharingan și celalalt ochi al sau...era diferit.-Rinnengan! Spune Hinata surprinsa.
-Asta e puterea lor. spune Sasuke privindu-mă.
-Rinnengan... Spun si ii privesc ochiul.
Arata ciudat, fundalul sau mov și cu acele cercuri din interior, ma fac sa simt un fior rece,cutremurator...
Zambeste și aici e rândul meu. Îmi activez semnul și o aura neagra îmi devorează trupul, nivelul chakrei mele creste surprinzător de rapid.
-Sa mergem! Spun și privesc spre Kizashi ce sta uitându-se la noi.
Hei! Îmi pare rău că nu am mai postat de ceva vreme, abia am reușit sa scriu capitolul astăzi în ora de științe 😊😁😁😁va pup și va aștept părerile! Sper ca v-am surprins! 😘 😘 😘
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.