Dedicatiee: @anonimadd @gasli27
Ii anunt pe Jiaraiya, Kakashi , Tsunade-sama, Shizune si Hinata sa paraseasca palatal sis a vina la ascunzatoare. In cateva minute isi fac aparitia.
-Cei trei sanini legendary sunt iar impreuna. Spune Shizune privindu-I cu mult respect.
Tsunade isi aseaza bratele in jurul celor doi si incep sa zambeasca, chiar si Orochimaru a afisat un mic zambet. Hinata era asa de bucuroasa ca ma vede, dar cred ca acea fericire se mai datoreaza si din partea lui Naruto.
-Suntem o echipa! Spune Naruto. Trebuie sa luptam impreuna!
-Da!! Spunem cu totii in cor.
-Sakura, Shizune si Hinata, voi va antrenati cu mine.
-Da! Spunem si mergem cu ea intr-un loc mai deschis.
-Sasuke si Naruto, Haideti! Spune Kakashi si Jiraiya.
-Voi ramaneti cu mine. Spune Orochimaru spre Jugo si Suigetsu.
Antrenamentul este greu...Tsunade-sama pune accesntul mai mult pe controlul distributive al cheakrei.
-Sakura, vino mai aproape. Spun facandu-mi cu pana.
Sunt deja in fata ei, ea se apleaca usor la nivelul fruntii mele si isi concentreaza chakra in palma ei, deodata apare sun sigiliu.
-Ce este asta?
-Mai stii acu 5 ani cand te-am operat, ti-am sigiliat jumatate din putere. Acum ca te-ai obisnuit cu o cantitate mare de chakra, cu siguranta vei reusi sa stapanesti aceasta chakra.
-Sigur! Spun cu incredere.
Mai multa putere? Hmm...o sa pot sa-l ucid! Razbunarea mea...
-Sakura! Tipa Tsunade. De ce nu esti atenta?!
-Imi pare rau! Spun si imi aplec capul sprea ea.
Nu pot sa cred ca pentru prima data nu am fost atenta...la naiba!
-Eu plec! Trebuie sa rezolv ceva...
-Sakura! Spun in cor.
-Ma voi intoarce. Spun si dispar.
Sar dintr-un copac in altu, tocmai mi-am amintit de o fata cu o abilitate rara. In acea zi n era singura, era alaturi de doi baieti, prietenii ei. Ies din Tara de Foc si ajung la granite cu Satul Ploii. La intrarea in sat erau soldati care stataeau cu ochii dupa intrusi. Ma strecor cu usurinta in sat si ma indrept spre central satului. Ploaia asta nu se opreste nicioadata? Oftez si vad un magazine de origami.
-Acolo!
Pasesc inauntrul magazinului unde cativa oameni sunt deja acolo.
-Bine ati ve...acea voce suava de femeie se opreste deodata.
-Ma bucur sa te vad, Konan. Spun zambind apropiindu-ma de ea.
-Sakura...spune si ma ia in brate.
Acea femeie s-a facut asa de frumoasa. Am cunoscut-o acu 4 ani cand eram alungata de catre tatal meu. Era ranita grav...de atunci a zis ca imi este datoare.
-De ce esti aici?
-Am nevoie de ajutorul tau si de abilitatile tale.
Ea avea numeroase tehnici ce include foile pentru origami.
-Pentru ce? Spune serioasa.
-Nu aici. Spun si fac referire la clientii ei.
-Oameni buni, voi inchide. Spune si inchide usa.
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.