Cei trei Partea I

152 21 9
                                    

Dedicat ramona2345

Facem un popas după atâta mers și scot niște conserve de mâncare.
-Sauske... Știi, pe harta erau doar 12 cerculețe marcate, de ce 12? Unde e persoana care lipsește?
-Sakura, spune și desface conservele, întâi sa ii eliminam pe cei marcați, nu cred ca este timpul sa ne gândim acum. Probabil, spune și îmi întinde o conserva, Ino nu ți-a furnizat corect informația.
-Ai dreptate, spun printr-un oftat lung, care este următorul punct? Spun și iau conserva începând sa mănânc.
-La 20 km spre Nord sunt doua puncte marcate pe harta care sunt foarte aproape.
Terminam de mâncat și pornim din nou la drum.
Deocamdata ținem pasul normal, trebuie sa îmi recapăt forța, fără sa ma depun efort.
-Sakura... Spune Sasuke într-un final.
Ma uit la el, avea fata palida și  câteva firicele de transpirație se scurg in reluare de pe fata sa. Se oprește și se sprijină de un copac respirând greoi. Acționez imediat, îl sprijin de mine și îl așez încet jos. Ii ating fruntea cu obrazul, avea febra.
-Sasuke, o sa fii bine, da?
Spun și scot o bucata de cârpă pe care o înmoi în apa și i-o așez pe frunte. Scot din rucsac niște ierburi medicinale și încep sa le bat adăugând câteva uleiuri naturale. I le aplic și timp de câteva ore îl veghez stand la capul lui.
II șterg transpirația și îl învelesc de câte ori se dezvelea. Din fericire doarme, iar temperatura ia mai scăzut. Cat timp el se reface eu fac niște semne pentru tehnica "Pergament armelor" aici am pus multe arme și pe lângă arme mai am un pergament cu tehnici.  Au apărut și iau direct pergament cu tehnici. Am nevoie sa devin mai puternică, nu se știe ce ma așteaptă. Încep sa citesc diferite tehnici, unele sunt mai grele altele mai ușoare.
-Sakura..?
-Sauske! Spun și las pergament jos sărind spre el.
II sărut frunte și ii dau ușor bretonul din ochi.
-Te simți mai bine?
-Da... Sa mergem. Spune în șoaptă. Îl ajut sa se ridice și îmi strâng lucrurile.
-Ce făceai?
-Citeam niște tehnici. Satul este aproape.
-Ai dreptate, se vede niște fum în fata. Spune arătând cu degetul.
-Sa ne grabim! Exclam începând sa alerg.
In fata noastră focul devora cu salbaticiune toate casele acestui sat. Bestia inflacarata scoatea sunete flamande și blestemate pentru obstacolele ce stau în calea sa.
-Ce naiba se întâmplă aici?! Spune Sasuke scoțând katana.
-Cine a făcut asta? Spun privind tot dezastrul. Unde sunt sătenii?! - Aici. Se auzi o voce din îndepărtare.
-Cine a spus asta? Întreabă Sasuke.
Ne apropiem de locul de unde se auziră vocea. În fata noastră era o groapa mare unde erau sătenii. Bătrâni, copii, bebeluși, adolescenți , părinții... Ce crud! -Presupun ca sunteti Sakura Haruno și Sasuke Uchiha, am dreptate? Se auzi alta voce de băiat.
-Ai presupus foarte bine! Spune sasuke scoțând katana sin teacă. Arătă-te! Numai sta ascuns ca un las!
-Tupeist și chipeș! Se auzi o voce de femei.
-Sunt trei! Spun și îmi iau o poziție de apărare.
Deodată apar de nicăieri cei trei inamici ai noștri. O fata de vârsta mea, frumoasa, parul îl are alb de culoarea cristalelor pe care le poseda cu ea, deja tehnica de atac este activată.

Cei doi băieți par puternici, însă unul îmi atrage atenția, corpul îl are bine lucrat, el seamănă cu mine aceasi ochi aceasi culoare la par

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cei doi băieți par puternici, însă unul îmi atrage atenția, corpul îl are bine lucrat, el seamănă cu mine aceasi ochi aceasi culoare la par.

Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum