Zilele au trecut mai repede decat as fi crezut, Tsunade-sama imi verfica strea medicala zi de zi, in primele zile dupa ce m-am trezit din coma nu dadeam nici un semn de vindecare, insa acum dupa 2 saptamani incep sa ma recuperez.
-Cineva e bucuros ? spune Sasuke asezandu-se langa mine. Buzele lui formeaza un mic zambet copilaros.
-Daa..spune lung si oftand. Se pare ca ma vindec destul de repede.
-Ma bucur. Spune Sasuke si se napusteste asupra mea sarutandu-ma flamand.
Ii raspund cu aceasi dorinta arzatoare saruturilor si gesturilor lui. Se ridica de pe mine si scapa de imbracamintea sa, ma priveste si spune:
-Dezbraca-te in fata mea...spune respirand greu si privindu-ma cu ochii inflacarati.
Se asaza la marginea patului, ma ridic si ma pun in fata lui. Imi dau jos bluza neagra si raman doar in pantaloni. Imi acopar sanii goi, Sasuke zambeste si spune:
-Sunt frumosi...esti frumoasa,Sakura. spune muscandu-si buza.
Se ridica si se napusteste asupra buzelor mele, devorandu-le intr-o baie de sarutari. Imi ia parul in mana si il strange ferm lasandu-mi capul pe spate, limba lui se lasa usorpe gat facandu-ma sa simt mii de ace in tot corpul.
-Sasuke...spun printre rasuflari.
-Te vreau...te doresc! Spune dominator intorcandu-ma cu spatele la el.
Isi duce mana spre sanii mei, ii strange si ii framanta bland, incepe sa imi sarute gatul si urechea lasandu-mi corpul mai fierbinte ca niciodata.
-Sasuke...spun si ma departez de el...nu vreau asta.
Acesta se debarteaza de mine si ma priveste ciudat, isi ia hainele pe el si spune:
-De ce?
-Trebuie sa-mi folosesc chakra ca sa nu raman insarcinata. Spun serioasa. Stiu ca-ti doresti asta, dar..intelege-ma, te rog!
-Bine. Spune si se indreapta spre usa.
Isi intoarce putin privirea si spune:
-Am sa astept...insa vreau sa fiu un timp singur...vreau sa ma gandesc.
Nu inteleg de ce imi spune asta, insa ii spun „bine" apoi usa se inchide, ramanand singura. Ma imbrac si ma asez la fereastra, incep sa meditez asupra situatiei cu cei 13 frati ai mei...cum sa ii recunosc?
-Seamana cu mine...cu el! Spun si ma ridic.
Ies din camera si ma duc sprea sala unde se afla hartile lumii. Iau una, care arata fiecare rgiune din apopiere si inca una care e a lumii. Trebuie sa imi fac un plan! Ajung la mine in camera si ma uit pe harta regiunilor din apropiere, 7 regiuni...
-Le i-au pe rand...
Imi pun hartile deoaparte, imi iau niste haine pe care le pun in rucsac si imi pun cateva carti medicinale. Ma apropii de usa si bat, o servitoare intra si ii spun:
-Uite...spun si scriu o lista...imi aduci toate plantele de aici,da? Le vreau maxim in doua ore.
-Am inteles! Spune si ia lista plecand.
Ma duc in salonul medical si iau mai multe bandaje, boluri si uleiuri vindecatoare.
-Sakura, ce faci aici? Spune Shizune.
-Imi iau niste lucruri, voi pleca curand intr-o calatorie...singura. spun si plec din incapere fara sa bag de seama reactia ei.
Ma indrept spre biroul Hokage-lui, Tsunade.
-Ce este, Sakura? spune de pe hol.
-Tsunade-sama, spun fericita, am sa plec si voiam sa trec pe aici.
-Bine, insa vreau sa ma tii la curent, inainte de asta...in ceva timp vei putea sa iti folosesti chakra, insa vei simti cand se va intampla asta.
-Multumesc, Tsunade-sama! Spun si plec.
Pe holul spre camera mea il vad pe Sasuke.
-Sasuke! Spun si alerg spre el, insa incetinesc cand vad ca..era „ocupat" cu o servitoare...
Inima imi bate cu putere, iar lacrimile..deja imi inunda fata, incerc sa ma calmez, insa nu pot. Imi las rucsacul jos si ma apropii cu viteza spre ei, il imping pe Sasuke de pe ea, privirea lui era surprinsa,iar a ei...era speriata.
-Cum indraznesti asta?! Sasuke!! Tip la el.
Acesta nu isi ridica capul din pamant si nu spune nimic.
-Dar tu, carpa ce esti?! Ma adresez servitoarei cu manie.
Ma infing in gatul ei cu mana si o izbesc in perete, strangand cu putere.
-Aju...t-t-t...or...spune cu vocea inecata.
-Vei muri! spun si pun mana pe fruntea ei si o intorc intr-o parte rupandu-i gatul.
-Sakura! spune Sasuke sarind spre mine.
-O vezi?!! E moarta?! Asa sunt si sentimentele mele pentru tin! Spun si il imping.
Imi iau rucsacul si ma duc in camera mea unde o servitoare ma astepta cu plantele .
-Sakura-sempai...sunteti bine? Spune ingrijorata
-Da. Spun si imi sterg lacrimile. Iesi acuma.
Imi pun plantele in rucsac si multi bani, imi scot niste arme si plec din camera. Scenele lor imi trec prin fata ochilor, abia pot sa merg, ma simt ca ultimul prost de pe pamant. Ies din castel si ma asez dupa un copac, imi las rucsacul jos si imi privesc palmele, tremur...inima imi bate cu putere, respir greu, iar sufletul ma doare... De ce sa faca asta?! Ca nu am vrut sa ma culc cu el..? pentru un barbat doar asta conteaza...iubirea, nu?? Ea e data la o parte, mereu sunt ranita...daca ma iubeste, de ce a facut asta?
-La naiba! Spun si imi iau rucsacul, imi sterg lacrimile si intru in sat. Doar intrebari! Soptesc in durere.
Trebuie sa ies cat mai repede din satul asta...cred ca sunt blestemata, am indurat multe...sau, regiunea este blestemata? Nu e nimeni prin zona, luna deja lumineaza strazile prafuite. Ajung la iesire din sat unde statea de paza doi barbati, ma observa si unul dintre ei se apropie de mine.
-Cine esti si unde pleci? Spune autoritar.
Imi ridic capul din pamant si il privesc inclinand capul cativa centrimetrii in parte stanga.
-Sakura-sempai! Nu stiam...poftiti. spune si imi deschide poarta.
Trec pe langa el si ies din regiune, privesc cerul si incep sa merg intrand in padure.
Am reusit sa il scriu, scuze pentru intarziere >_< sper ca va placut ^^ nu ma urati cu faza cu Sasuke. Va pup si va astept parerile!
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.