Lupta era strasnica! Sasuke lupta impreuna cu Hinata si Naruto impotriva vulpii. Satul nisipului lupta sa supravietuiasca impotriva acelor creaturi. Shikamaru sta retras impreuna cu Kakashi meditand la un plan asupra situatiei. Sasuke se opreste din lupta si priveste padurea unde Sakura se lupta cu Kizashi.
-Sasuke ? spune Hinata ingrijorata.
-Ceva...simt ca ceva s-a intamplat.
Privirea lui era serioasa si usor macinata de griji. Stie ca s-a intamplat ceva, insa are incredere deplina in Sakura ca nu va pierde si ca nu va muri. Speranta este legatura lui care il tine la suprafata acestei situatii, dar si a lumii.
Hinata priveste cu byakugan spre acea padure, insa nu poate sa vada ce se intampla, Sakura ridicase un „zis" de chakra. Acest lucru facur de Sakura, ii da de inteles Hinatei ca a patit ceva.
-Sakura...spune in soapte pe un ton trist, lipsit de vlaga.
-Ce se intampla?! Spune Kakashi observand ca vulpea emana o chakra puternica.'
-Retrageti-va! Spune Naruto. Am sa-l sigilez in mine! Spune si sare in fata vulpii facand niste semne.
Toti se retrag din aria vulpei si a lui Naruto. Dupa semnele facute, un pergament apare in fata lui Naruto. Acesta desface pergamentul si il arunca spre vulpe, desfacandu-se si inconjurand vulpea. Chakra emanata mai de vreme este absorbita de acel pergament , si transmisa catre Naruto.
Toti se apropie de el bucurosi ca au scapat de demon, insa ochii lui Sasuke nu se deslipesc de padure. Gandurile lui nu se deslipesc de frumoasa lui fata, Sakura.
-Priviti! Cerul...isi recapata culoarea! Spune Hinata aratand cu degetul in sus.
Toti isi ridica capetele spre cer, zambind si spunand: S-a sfarsit! Am castigat! Am invins!
-Asta inseamna ca...Kizashi e mort? Spune Naruto privindu-l pe Sasuke.
-Da. Sa mergem dupa Sakura! spune Sauske nemaiputand rabda sa isi vada lumina vietii sale.
-Mergem noi 3. Spune Hinata privindu-i pe ceilalti. Ascultati, voi uitati-va dupa acele creaturi,daca s-au transformat in oameni.
-Da! Spun restu in cor.
Aici doua grupe se despart, unul format din 3 oameni, iar celalat din 10 mii de oameni.
-Sa ne grabim! Spune Hinata ingrijorata.
Sasuke simte ca Hinata stie ceva...ceva legat de Sakura. Cu cat se apropia mai mult de padure, toate momentele frumoase petrecute cu Sakura trec fulgerator prin mintea lui Sasuke. Scene frumoase pana la scene de teroare, in ceea ce priveste sentimentele ei. Pe langa aceste momente minunate alaturi de rozalie, regretele se fac simtite in gandurile lui Sasuke.
„Sakura...te rog sa fii bine! Un sentiment imi roade sufletul si inima, ramand doar bugati sfasiate de o fiara flamanda. Regret...imi pare nespus de rau ca nu te-am pretuit din clipa in care ai inceput sa ma iubesti, defapt nu! Din clipa in care ne-am cunoscut! Ochii tai frumosi, perfecti, de un verde pur au varsat lacrimi pentru mine, pentru unul ca mine, care nu merita absolut nimic! Am fost un mitocan, un prost, un nemernic pe care l-ai iertat, desi nu am meritat. Sakura, daca esti bine, iti promit...iti promit ca...vom fi o familie! Dar daca...Zei! Mor! Daca...a patit ceva, nu am sa te iert, Sakura! si daca va fi asa, sufletul meu se va inegri, se va evapora viata din el...voi muri...Te rog, Sakura! Fii bine!"
Drumul parea sa nu se mai termine pentru cei 3. Fiecare chip al lor exprimau cate o emotie, ingrijorare(Sasuke), teama(Hinata) si speranta (Naruto). Toti au acelasi gand, acela ca Sakura sa fie bine si invingatoare. Toti isi fac scenare cu ce vor face cand vor ajunge acasa dupa acest razboi, cum isi vor petrece timpul impreuna.
CITEȘTI
Tărâmul Zeilor (FanFic SasuSaku)
FanfictionÎntr-o lume în care zeii domina, Sakura se simte părăsită, însă Sasuke reușește sa o schimbe. Chiar dacă pentru viitorul celor doi apar diferite obstacole ei înving... sau nu? Citit și veți vedea ^^ multă acțiune și iubire va așteaptă i aceasta lume.