Doma jsem si v klidu kontroloval věci, aby jsem si tu něco nezapomněl a už jsem vyrazil. Došel jsem před školu, kde stály dva autobusy a několik lidí. Rozhlížel jsem se a hledal Izyho, ale nikde nebyl. Určitě zase na něco zapomněl nebo zaspal. Blázen jeden. Zezadu jsem ucítil něčí přítomnost a pak jedno velké objetí. ,,Kde jsi byl tak dlouho." ,,Zaspal jsem." Otočil jsem se a usmál se. ,,Ahoj, Izy." ,,Ahojky." Uchechtl jsem se a pomalu jsme šli k autobusu, kde učitel zapisoval docházku. Nastoupili jsme do autobusu a já si sedl k okénku. ,,Sedneš si se mnou?" Zamrkal jsem a usmál se.
Zeptal se mě, jestli si s ním sednu, ale já jsem už byl domluvený s Takim. ,,Promiň zlatíčko, já se už domluvil s Takim. Odpustíš mi to?" Smutně se na mě koukl, ale pokýval hlavou. Rychle jsem se rozhlédl, jestli se někdo kouká a rychle ho políbil. ,,Na cestu." Zakřenil jsem se a chtěl odejít, ale Reii mě chytl a taky mě políbil. ,,Na cestu." Usmál se a já odešel za Takim. Z chvíli jsem koukal že k Reimu přišel někdo z vyššího ročníku a sedl si k němu. Aspoň nebude sedět sám. Dal jsem si na uši sluchátka a celou dobu poslouchal hudbu.
No nic...Smutně jsem se opřel o opěradlo a koukal z okna. ,,Dneska je moc pěkně na mračení." Ozvalo se za mnou a já se rychle otočil. ,,Naoky?" ,,Ahoj, je tu volno?" Zeptal se s úsměvem a já zakýval hlavou ,,Jo! Jasně!" Vypískl jsem a on si ke mě přisedl. ,,Už víš s kým budeš na pokoji?" Začal se vyptávat a já pokrčil rameny. ,,Nevím, nejspíš mi někoho přidělí." ,,A nechtěl bys být se mnou?" Naklonil hlavu na stranu a zamrkal. ,,Moc rád." Mile jsem se usmál a oba jsme se zaradovali. ,,Reii?" ,,Hm?" Odtrhl jsem oči od okénka a podíval se na něj. ,,Není to moje mikina?" Sakra! Já mu ji chtěl dát a zapomněl jsem na to. Snad si teď nebude myslet, že jsem mu ji nevrátil schválně. ,,P-promiň já ti jí chtěl vrátit, ale...Pro-" ,,To je v pohodě, nech si jí." Usmál se a poupravil mi kapuci.
Cca po dvouch hodinách mě Taki vzbudil, že za chvíli budeme na místě. Už? Protáhl jsem se a normálně se posadil. Když jsme vystoupili, tak jsme se šli seřadit. ,,Takže, vítám vás na seznamovacím táboře, doufáme, že se tímhle zamezí šikana na škole a všichni se tu seznámíte a spřátelíte. Jinak jsou tu pokoje po dvou nebo po tří. Takže se musíte podle toho zařídit." Během chvíle jsem si uvědomil, že jsme na pokoji chtěli být 4. Kluci mě nakonec odkopli a já zbyl sám. ,,Ahoj Izy." Uslyšel jsem za sebou a otočil se. ,,Rei a....promiň, kdo je tvůj kamarád?" ,,Tohle je Naoko. Budeme spolu na pokoji." Aha, tak to jooo... ,,Prý s nikým nejsi na pokoji, takže nechtěl by jsi být s námi?" Rozzářili se mi oči a já přikývl.
Společně jsme došli k jedné z chatek a cestou se Naoko a Izy seznamovali. Vešli jsme dovnitř a hned naproti dveřím byla, na mé neštěstí, jedna velká postel. Prý to je na všech chatkách. Povzdechl jsem si a hodil na ní tašku. Podíval jsem se na kluky a ty jen pokrčili rameny. ,,Takhle to bylo i loni, ale za pár dní jsme si zvykli a neřešili to." Řekl Izy a Naoko to potvrdil přikývnutím. Začali jsme si vybalovat věci do skříně, která byla hned u dveří.
,,Jdu si dát kluci něco do koupelny a dám si i rychlou sprchu, tak mě prosím omluvte." Omluvil se nám ten Naoko a odešel do koupelny. Hned jak jsem uslyšel, že tam teče voda, tak jsem k sobě přitáhl Rei-kuna a stáhl ho s sebou do postele. ,,Ty budeš spát vedle mě, dobře?" Zašeptal jsem a vískal mu ve vláscích. ,,Jo, toho se neboj. Co říkáš na Naoka?" Hmmm..no moc velkej názor zatím nemám. ,,Nevím, přijde mi takovej zvláštní." Řekl jsem na rovinu a dal mu pusu do vlásků. ,,Vážně? To je škoda, on je to strašně suprovej kluk. Před rokem jsem se s ním ještě bavil, nevím, proč jsme přestali."
,,Máme stejnou oblíbenou knížku a taky rád chodí jen tak vysedávat do parku." Omotal jsem kolem Izyho ruce a nohy a pak ho uvěznil do vášnivého polibku. Chvíli jsme jen tak leželi na posteli a mazlili se, do té doby, než se v koupelně zastavila voda. Zvedl jsem se z postele a vybalil si oblečení. Z koupelny vyšel Naoko jen ve volném tričku a teplácích. Snažil jsem se tam nekoukat a dělat, jako že nic, ale to tričko mu přilehlo na břicho a byli mu vidět jeho břišáky. Reii, okamžitě toho nech! Okřikl jsem se a dál vybaloval.
ČTEŠ
Hra no obě strany(YaoiCZ)
RandomMá si Izaya vybrat mezi roztomilým Reim nebo mezi sexy Naokim. Pokud si nevyber, začne to hrát na obě strany a bude chodit s oběma. Vztah před jedním bude skrývat před druhým. Vydřží mu to chodit s oběma, aniž by na to přišli?