Čekal jsem, co mi na to Izy řekne. ,,Nao...já…” Já, co? Izy, prosím neprodlužuj to. ,,Zřejmě asi něco….ano, ale...nevím, co mám dělat. Já se toho prostě bojím.” To je strašně roztomilý. Láskyplně jsem ho objal a dal mu pusu do vlasů. ,,Nebudeme to tedy nikomu říkat, dobře. Ani Reimu prosím.” Jemně přikývl a já byl štěstím bez sebe. Konečně můžu být šťastný s tím, koho mám opravdu rád. ,,Mám tě rád Izy.” Zašeptal jsem a pohladil po zádech. ,,Je už pozdě, nechceš jít spát?” Přikývl jsem a chopil se peřiny, kterou jsem přes nás přetáhl. ,,Vyspi se hezky Izy.” Popřáli jsme si dobrou noc a já za chvíli usnul.
Po večeři jsem si ještě chvíli povídal s klukama, ale pak jsem se vrátil zpět na pokoj. Pomalu jsem otevřel dveře a zjistil, že už usnuli. Převlékl jsem se do pyžama a lehl si na kraj postele u Izyho. Nenápadně jsem ho objal a tiskl se na jeho záda. Pomalu jsem usínal, až se mi to nakonec povedlo. Ráno jsem se probral dřív, než byl budíček. To by se mělo někam zapsat, protože to se mi ještě nikdy nepovedlo. Začal jsem se převalovat, až jsem se dostal do Izyho objetí. Objal mě jednou rukou a já si z jeho hrudi udělal polštář. Pomalu otevřel očka a podíval se na mě. ,,Dobré ráno.” Tiše jsem špitl a namáčkl se na něj víc. Pousmál se na mě a rukou mi zajel do vlasů. Zavřel jsem oči a jen slyšel, jak se směje. ,,Jak malý kotě.” Vyplázl na mě jazyk a já se k němu víc přitáh. Daroval jsem mu malou pusinku na bradu a on nespokojeně zamručel a políbil mě na rty. Naoko se vedle nás začal až moc vrtět, tak jsem z něj raději slezl. Nemůžeme riskovat, že nás uvidí.
Ráno jsem se probral před budíkem a začal jsem sebou pomalu vrtět. Otočil jsem se a viděl Izyho, který byl ke mě zády otočený. Pohladil jsem se ho po zádech a on sebou cukl. Asi jsem ho vyděsil. ,,Dobré ráno Izy.” Izy si pomalu sedl a za ním jsem uviděl probuzeného Rei-kuna. ,,Dobré ráno oběma.” Popřál jsem jim a pomalu se posadil. ,,Jdu do vany, za chvíli jsem zpět.” Oznámil nám Rei-kun a za chvíli se ztratil v koupelně. Přiblížil jsem se k Izymu a dal mu pusu. ,,Vyspal jsi se dobře Izy?” ,,Jo, s tebou ano Nao.” Přitáhl si mě do polibku a já mu ho s radostí oplácel. ,,To je to nejlepší, co mě mohlo potkat.” Řekl jsem s úsměvem a začal se k němu lísat. ,,Nádherně voníš.” Nasál jsem víc jeho vůni a užíval si tu nádhernou chvíli s ním. ,,Já myslel, že já jsem tu Uke a ty Seme.”
Naokiho jsem pevně objal kolem ramen a přitulil jsem se k němu. ,,Už je ti líp?” Starostlivě jsem ho vyzvídal a vážně jsem se na něj podíval. ,,Jo, už je to mnohem lepší.” ,,Tak to rád slyším.” Pousmál jsem se na něj a on na mě. Začal jsem ho líbat na jeho jemných rtech, ale slyšel jsem, že voda v koupelně se zastavila a tak jsme se od sebe radši odtáhli. Z koupelny vyšel Reii a místo něj tam šel Nao. Když Nao zavíral dveře, tak mi poslal nenápadně vzdušný polibek, který jsem mu oplatil. Reii přes sebe navlékl tričko a skočil ke mě do postel. ,,Copak?” Optal jsem se Reie, který lezl ke mě. ,,Nic, jen si jdu pro to, co mi patří.” Zmocnil se mích rtů a já jeho vlásků. Proboha, já si teď přijdu jak nějaká děvka.
Dneska mi to nádherně hraje do karet. Venku prší a kluci ze třídy mi psali, že všichni čtvrťáci mají pomoc učitelům, takže Nao odejde. Přiblížil jsem se k jeho uchu a zašeptal. ,,Izy. strašně tě chci. A začínám být pěkně nadržený. Potřebuji tvoji pomoc.” Řekl jsem nadrženě a přešel mu rukou po rozkroku. ,,Ahh...Reii, vždyť tu je Nao.” ,,Ten za chvíli odejde, musí jít pryč.” Naklonil jsem se k jeho uchu a skousl ho. ,,Nenech mě moc dlouho čekat, jinak to nevydržím.” Po chvíli vyšel Nao z koupelny a tak jsem mu to řekl. Hned tam šel a já šel za Izym, který byl právě v koupelně. Vysvlékal jsem se z věcí a připojil se k němu. ,,Tady tě mám a teď od tebe potřebuji pomoc.” Izy se na mě s úšklebkem podíval a zmocnil se mých rtů.
ČTEŠ
Hra no obě strany(YaoiCZ)
RandomMá si Izaya vybrat mezi roztomilým Reim nebo mezi sexy Naokim. Pokud si nevyber, začne to hrát na obě strany a bude chodit s oběma. Vztah před jedním bude skrývat před druhým. Vydřží mu to chodit s oběma, aniž by na to přišli?