12.Part

191 18 1
                                    

Celou noc jsem se převaloval ze strany na stranu, až jsem se kolem páté ráno vzbudil a běžel na záchod zvracet. Já jsem to včera asi dost přehnal. Vypláchl jsem si pusu a vrátil jsem se zpět do postele, kde jsem si vlezl vedle Izyho a objal mu ruku. Chvíli jsem jen tak přemýšlel, co se bude dít další den, až jsem se dostal k tématu Izy a já. On je vážně skvělý… Mám ho opravdu rád. Hlavně poslední dobou je to opravdu úžasný. Přetočil jsem se k němu a dal mu malou pusinku na rameno a nasál jeho vůni. Zase? Voní sladce. Nechal jsem to být a pomalu usnul. 

Ráno jsem se probudil a z obou stran jsem cítil teplo. Pomalu jsem otevřel oči a zjistil, že z pravý strany se na mě lepil Naoko a z levé strany mi Rei-kun mačkal ruku. To je dost zlý, pokud se jednen z nich probudí, tak zjistí, že se na mě ten druhý lepí. Pokusil jsem se z jejich sevření dostat, ale ani jeden mě nechtěl pustit. Kluci...prosím. Pusťte mě. Konečně jsem se dostal z jejich sevření a šel do koupelny. Vzal jsem si kartáček a vyčistil si zuby. Došel jsem zpátky do pokoje a viděl, že Nao pořád spí a Rei-kun se zrovna probudil. ,,Dobré ráno Rei-kun.” ,,Dobrý Izy.” Přešel ke mě a políbil mě na rty.

,,Dobré…” Řekl jsem potichu a obmotal kolem něj ruce. ,,Slaďoučký…” Rozplýval jsem se nad jeho vůní a on se na mě nechápavě podíval. ,,Slaďoučký?” Zopakoval po mě a já přikývl. ,,Poslední dobou jsi celý sladký… Vůně, polibek, tvůj vzhled je tak sladký.”  Usmál se, zakroutil hlavou a poškrábal se na hlavě. ,,Dovolíš mi se převléct?” Zeptal se mě a já ho objal ještě víc. ,,Ještě chvíli…” Pípl jsem. ,,Dobře…” Řekl Izy, posadil se na postel a já na něj. Zvláštně se na mě díval. ,,Copak?” Usmál jsem se a pohladil jsem ho po tváři směrem k rtům. ,,Nic, jen si užívám pohled na tebe.” Usmál jsem se a políbil ho na krk, ale Izy mě ze sebe odstrčil. Co dělá?! ,,Izy? Nechápavě jsem ho oslovil, ale on mi jen řekl. ,,Musím se převléct.” ,,Vždyť máme času dost.” Namítl jsem, ale on se rozešel ke skříni a oblek si tričko a kalhoty.

Když mě Rei políbil na krk, tak mi došlo...vždyť tam mám od Naa cucflek!!! Odstrčil jsem od sebe Reiho a šel se převléct. ,,Dobré ráno kluci.” Otočil jsem se a zjistil, že je Nao vzhůru. ,,Ahoj Nao.” Pozdravil jsem ho a šel k nim. Reii se na mě díval poněkud naštvaně a ani se mu nemůžu divit. ,,Co je na plánu dneska?” Zeptal jsem se jich a Reii mě ignoroval. ,,Já jdu na ošetřovnu, aby mi sundali ty obvazy a znovu to ošetřili. Jinak dneska mají být opět nějaké aktivity.” Aha, takže budeme s Reim na pokoji...to nebude dobré. ,,Jo tak to jo. Hlavně, ať už je to v pořádku.” Usmál jsem se na něj. Reii na mě pořád koukal s vražedným pohledem a během chvíle Nao odešel se slovy, že jde na tu ošetřovnu. Když jsem se otočil tak se ke mě Rei-kun plížil a vypadal naštvaně.

Zvedl jsem se z postele a šel směrem ke skříni kolem Izyho. Vytáhl jsem si z ní tepláky, tričko a mikinu a oblékl se. Šel jsem zpátky k posteli, ale Izy mě chytil za ruku a přitáhl si mě do objetí. ,,Pusť mě!” Okřikl jsem ho, ale on mě chytil za bradu a chtěli si mě přitáhnou do polibku. ,,Já nechci!” Neposlouchal mě a tak jsem do něj strčil, čímž jsem se od něj dostal. ,,Reii… No ták.” Sedl jsem si s mobilem a opřel se o opěradlo postele. Izy se ke mě připlazil po posteli po čtyřech a lehl si mi do klína. ,,Slez ze mě.” Sykl jsem a trochu jsem se pošoupl na stranu tak, že mu spadla hlava na matraci. ,,To bylo zlý…” Zakňučel. ,,Tamto taky.” Stále jsem se díval do mobilu a nehodlal jsem se na něj podívat. Jsem na něj opravdu naštvaný. Takhle mě odstrčit a

Reii...to jsem opravdu přehnal. Vstal jsem a šel pryč. ,,Když se mnou nemluvíš, tak tu nemám, co dělat. Jdu za Takim.” Oznámil jsem a práskl dveřmi. Jak si myslí. Teď mě mrzí, že je Nao pryč. Zaťukal jsem na dveře a za chvíli mi otevřel Taki. ,,Ahoj, můžu dál?” Pozval mě dovnitř a ptal se, co se mnou je, že jsem tak podrážděný. ,,Reii se na mě naštval, nemluví se mnou a Nao je pryč, tak jsem přišel za tebou. Mohu tu zůstat, dokud nebude nějaká aktivita?” ,,Jo...jasně! Budu rád, kluci šli akorát na snídani.” Celou dobu, co jsem byl s Takim jsme dělali různý blbosti a smáli se jak blbci, hlavně když si na mě Taki sedl a začal mě lechtat. Ví, že jsem strašně lechtivý. Najednou se rozrazili dveře a někdo dovnitř vešel. ,,Co tu děláš?” Zeptal se Taki a pootočil hlavu, aby zjistil, kdo to je.

Hra no obě strany(YaoiCZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat