14.Part

162 17 6
                                    

Ráno jsem se probudil docela brzo a došel si rovnou do kuchyně pro snídani. Po chvíli jsem našel lísteček, kde bylo napsáno, že šla mamka do práce, kvůli nějaké krizi. Pokrčil jsem rameny a v klidu dojedl svou snídani a vydal se zpátky do pokoje se převléct. Práskl jsem sebou o postel a zapnul si televizi na nějakým seriálu, který jsem už viděl. Sakra...Já tady umřu nudou... Co budu dělat? Najednou jsem uslyšel zvonit mobil a tak jsem došel až ke stolu a zvedl ho. Byl to Izy! Rozzářili se mi oči a nadšeně jsem se ozval. ,,Ahoj Izy!" ,,Ahoj, Reii-kun... Copak děláš? Neměl bys teď náhodou čas?" ,,Jo, jasně." Nervózně jsem přešlapoval po pokoji a měl jsem strašnou radost, že ho slyším. ,,No... Jdu právě okolo tvého domu, tak jsem si myslel, že bych se stavil." Zasmál se do mobilu a já vyjekl. ,,Počkej! Jdu ti otevřít!" Odhodil jsem mobil na postel a sprintem jsem doběhl ke dveřím, otevřel jsem je a Izymu jsem skočil do náruče. ,,Izyyy!" Natiskl jsem se na něj, co nejvíc jsem mohl. Pak jsem z něj slezl a Izy mě políbil. Začal mě hladit ve vlasech a pak se mi zadíval do očí a najednou mě popadl za ruku. Vláčel mě za sebou po schodech přímo do mého pokoje, kde mě hodil na postel. Lehl jsem si na záda a podepřel se rukama, zatím co on si sundaval tričko a pak se snažil sundat moje kalhoty. Když byli dole, tak jsem Izyho dravě políbil a prohloubil ho. Začal jsem mu rozepínat kalhoty a on mě tričko. Oba jsem zběsile dýchali.

Osvobodil jsem ho z trička a kvůli tomu jsem musel rozpojit naše rty. Hned jsem si je přivlastnil zpátky a pomalu jsem se začal zapojovat i jazykem. Reie to ani nepřekvapilo a trochu nezkušeně se pokoušel zapojit taky. Ta nezkušenost ho dělá ještě víc neodolatelnějším. Když už mi i on sundal kalhoty, tak jsem na chvíli přestal. ,,Tak co, mám pořád toho malého žárlivce?" Nechápu, jak mohl žárlit. Roztomile nafoukl tvářičky a našpulil rty.

Dal jsem mu obě ruce na tváře a zeptal se ho ,,Jsi jenom můj?" Dlouze, ale jemně mě znovu políbil a pak řekl. ,,Jsem jenom tvůj." Pousmál jsem se a sundal mu jeho boxerky. To samé udělal on mě a položil mě na záda. Přitáhl se ke mě a pošeptal mi do ouška. ,,Na chvíli ti zavážu očka..." Šatkem mi zavázal oči a on se přemístil k mé chloubě, kterou si nečekaně strčil do pusy až po kořen. Hlasitě jsem zasténal a jemu to dělalo očividně dobře, protože začal zrychlovat a víc sát. Když jsem se udělal, tak se odtáhl a políbil mě. Měl jsem stále svázané oči a tak jsem nevěděl, co se bude dít. Nečekaně do mě strčil dva prsty a pak třetí i čtvrtý. Ze mě vycházeli jen samý steny a Izy mě při tom hladil po hrudi. Začal mi dráždit bradavky a já sténal čím dál víc. Pak ze mě prsty vyndal a optal se mě s tím svým typickým úšklebkem. ,,Můžu?" Vůbec jsem neváhal a celý udýchaný přikývl na souhlas. Šátek mi rozvázal a já měl opět na něj výhled.

Přikývl a já si ho pomalu vysadil na svůj klín. Naše erekce se o sebe otřeli a já už jsem to prostě nemohl vydržet. Nadzvedl jsem ho a svůj úd namířil a jeho vstupu. Nejdřív jsem chvíli dráždil  jeho vstup až jsem do něj nakonec pomalu vnikl. Sykl bolestí a chytl mě pevně za ramena. ,,I-Izy...to bolí." Začal se třást a já se ho pokoušel rozptýlit. Začal jsem dráždit jeho úd, aby nemyslel na tu bolest. Bohužel jsem do něj zatím jenom pronikl a nejsem v něm celý.  Přivlastnil jsem si jeho rtíky a začal dravě líbat. ,,Rei-kun, zkus to prosím teď vydržet. Zavři očka a mysli na něco hezkého." Zavřel oči a já ho pohladil po tváři. Prosím Rei-kun, tohle mi odpusť. Chytl jsem za boky, po kterých jsem ho nejdřív pohladil a potom jsem s ním tvrdě přirazil.

Kousl jsem se do rtu a měl pevně zavřený oči. Strašně to bolelo, ale bolest pomalu ustupovala a já otevřel oči. ,,Už je to v pořádku." Pomalu do mě vnikl celou svou délkou a já jen malinko sykl. Políbil jsem ho na rty a on začal malinko přirážet. Už jsem si zvykl a mě už to zas tak nebolelo. Polibek jsem nechtěl přerušit a tak jsem ho chytl kolem krku a hladil ho. Začal zrychlovat a vzdychat, což byla nádherná melodie pro mé uši.

Hra no obě strany(YaoiCZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat