13.Part

204 22 8
                                    

Když Naoko odešel, tak jsem si lehl na postel a chvíli jsem si něco dělal na mobilu. ,,Závisláku." Obrátil jsem pohled na Izyho který se rozešel proti mě a sedl si na mě obkročmo. ,,Věnuj se taky mě..." Zakňoural, já se na něj lehce usmál a za tričko jsem si přitáhl jeho rty. Chvíli jsem ho něžně líbal, ale pak Izy zapojil jazyk. Přesunul se na můj krk a já jen pošeptal. ,,Slaďoučký..." Rozplýval jsem se nad tím a Izy se zarazil a podíval se na mě. ,,Copak?" Zeptal jsem se, ale on nic. ,,Ty jsi tady ten slaďoučký." Usmál jsem se a znova se zmocnil jeho rtů.

Sakra Nao! Já tě zaškrtím. ,,Ale to bych měl říkat spíš já a ne ty." Zašklebil jsem se na něj a udělal mu jeden malý flíček na krku. ,,A teď mě máš označeného- CO TO MÁŠ NA KRKU!?" Dotkl se místa, kde mi Nao udělal cucflek. Začal jsem rychle myslet a nenapadlo mě nic jiného, než malá lež. ,,To máš takovou díru, že jsi zapomněl i na to, jak si mi ho včera dělal. Ty už nesmíš nikdy pít." Vypadalo to, že mi to zbaštil, tak jsem dál pokračoval v mé menší péči. Tedy dokud jsem neslyšel, že někdo přichází, tak jsem musel přestat. Nao nám řekl, že jedeme, takže jsme vstali a šli na autobus. Kuci chtěli, aby jsem si sedl k jednomu z nich, ale já je nechtěl naštvat, tak jsem si sedl k Takimu.

Nakonec jsem si sedl k Naokovi a Izy k Takimu před nás. Půlku cesty jsem prospal a půlku jsem si povídal s Naokem o knihách a o starých dobách, kdy jsme se bavili. Bylo to fajn, až na to, že v autobusu byl hrozný vzduch a nějakým lidem se dělalo špatně. Konečně jsme dojeli a já mohl jít ven, kde jsem čekal na svou tašku. ,,Tak jak se ti jelo?" Zeptal se mě Izy a chytil mě za rameno. ,,Jo, bylo to celkem v pohodě. Co ty?" Podíval jsem se na něj a usmál se. ,,Mm... Nebylo to špatný, jen mam v hlavě díru z toho, jak Taki pořád něco mlel." Zasmáli jsem se a ke mě konečně dorazila taška, kterou jsem si hodil přes rameno a ustoupil jsem trochu stranou, aby lidi mohli procházet.

Koukal jsem celou dobu na Reiho, který se snažil uhnout  lidem, který si brali tašky. Byl docela dost k popukání. Když byl trochu klid, tak jsem za ním šel a rozloučil se s ním. ,,Tak zas jindy zlato." Dal jsem mu nenápadně malou pusu. ,,Ahoj Izy." Rozloučil jsem se s ním a šel za Naem. ,,Jdeme?" ,,Samozřejmě." Objal mě kolem pasu a jemně strčil dopředu. ,,Bacha, ať nás nikdo nevidí." Zašklebil jsem se a šel za ním. Během pár minut jsme dorazili k Naovi domů. ,,Chovej se tu jak doma." Řekl mi Nao a já se zasmál. ,,Jak jinak." Nao mě odvedl k němu do pokoje a já se uvelebil na posteli. Během pár minut přišel Nao s miskami čokolády, brambůrek a pocky. ,,BRAMBŮRKY!" Vrhl jsem se na něj a vzal mu brambůrky. ,,Ale...o mě takový zájem nejevíš." Nao se začal smát a sedl si ke mě.

Rozloučil jsem se s Izym a šel ke skupince mých spolužáku, s kterýma jsem se chvíli bavil a pak se vydal domu. Došel jsem pomalým tempem do svého pokoje, kde jsem unaveně odhodil tašku a skácel se do postele. ,,Reii? To už jsi doma?!" Přilítla za mnou do pokoje mamka a začal se mě vyptávat, jak jsem se měl a tak podobně. Když jsme si popovídali tak jsem zapl počítač a začal si na něm něco dělat, ale to mi nevydrželo dlouho, protože jsem byl unavený a tak jsem se rozhodl jít si na chvíli lehnou. Zatáhl jsem závěsy, zavřel dveře, vzal si sluchátka s mobilem a zavrtal se do mé čisté peřiny, objal jsem jeden z polštářku a tvrdě usnul.

Sledoval jsem, jak se Izy cpal brambůrkami a já taky dostal na něco chuť. Sebral jsem mu misku s brambůrkami a dal je pryč. ,,Ejjj...to je moje." Začal protestovat a nafoukl tvářičky. ,,A nechceš něco jiného?" Přiblížil jsem se k němu a vzal si jeho rtíky, které byli právě slané. ,,Jakou příchuť balzámu máš dneska, chutná to jako jablko." ,,Taky že to je jablko. Chceš ještě víc?" Ušklíbl jsem se a naklonil se k němu. ,,Samozřejmě." Znovu si vzal moje rty a trochu je i olízl. ,,A teď chci zase brambůrky." Odtáhl se ode mě a vzal si zase brambůrky. ,,To bylo vážně hezký." Řekl jsem sarkasticky a lehl si na něj.

Hra no obě strany(YaoiCZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat