,,Ahoj Zlato. Přišel jsem za tebou. Chyběl jsi mi moc." Šel jsem k němu blíž, ale on couval. Copak? Děje se něco?" Zadáma se opřel o skříň a peřina mu spadla na zem. ,,Ale, tady je někdo nahatý. Že by se na mě už těšil?" Pomalu jsem si svlékl triko a chtěl i kalhoty. ,,Co to děláš?!! Obleč se!" Co to a ním je? ,,Izy? To jsi nervózní? Ale...nemusíš být. Vždyť už jsi to se mnou dělal, takže nemusíš být nervózní." Svlékl jsem se přešel k němu. Couval, až narazil na postel. ,,Nech ho!" Uslyšel jsem za sebou křik, ten hlas mi byl známý. ,,Nao? Co tu děláš?" Jak se tu vzal. Odkud přišel.
Nikdo mi nebude sahat na Izyho! Ani můj nejlepší kamarád! Doslova jsem ho od něj odtrhl a přitáhl si Izyho k sobě. ,,Je můj a já ho nikomu nedám." Na důkaz jsem mu dal pořádnýho francouzáka. Je jen můj. Nikdo mi ho nevezme. ,,Izayo! Proč se s ním líbáš?! Máš se líbat se mnou!" To těžko, je můj. ,,Naoko! Hned jdi od mýho přítele!" Přítele?! Cože! Koukl jsem se vyděšeně na Izyho. Ten se jenom krčil. ,,Izy..? Co to má znamenat?" Odstoupil jsem od něj. Od přítele? Jak jako přítele?!
Tohle jsem nechtěl! ,,Nao...Rei...já vám to vysvětlím." ,,Mluv!" Vyštěkl po mě Rei a já spustil. Úplně od začátku. Proč jsem se zamiloval do nich do obou a nebyl schopný se rozhodnout. ,,Já vás miluji oba dva! Ale nemůžu se rozhodnout koho více." Tohle je už zoufalství. Nechci je ztratil, ale musím se rozhodnout. ,,Je to jasné Izy, jsem to já. Já jsem s tebou byl dříve. Já tě miluji nade vše. On ani neví, co to je." Jo, s Reiem jsem déle. Bylo by to ne fér. ,,Izy, ale se mnou jsi šťastný, sám jsi to říkal. On ti ubližuje. Miluji tě." Ale s Naem jsem šťastný. Já nevím! Rei ke mě přistoupil a objal mě. ,,Izy, nech ho plavat. Já ti to odpustím, že jsi mě podváděl. Tak ho vyhoď ven a my si tady pohrajeme." Jeho ruka zamířila k mému klínu a zmáčkla můj penis. Vyjekl jsem, protože to sakra bolelo.
Jakmile Izy vyjekl a to byla poslední kapka. Nemám rád násilí a nikdy jsem to nepodporoval. Ale když byl polonahej Rei natisklý na Izym, tak ve mě silně hrklo. Je mi jedno, že to je můj kamarád. Skočil jsem po něm a srazil ho na zem. Začal jsem do něj bušit a mlátit. Chránil si rukama obličej, ale i tam schytal rány. Kopl mě do břicha a vyměnil naše pozice. Teď mlátil on mě. Kurva! Kde tahle vyžle bere sílu?! Chytl jsem ho pod krkem a začal ho dusit. Je mi jedno, že nebude dýchat! Začal silně kašlat a já ho strhl zase pod sebe. Stiskl jsem ještě zesílil.
,,Nao! Přestaň! Vždyť nedýchá!" Odtrhl jsem je od sebe a koukl se na skuhrajícího Reie. ,,Jsi v pořádku? Dýcháš?" Pohladil jsem ho po krku. On přikývl a spadl na mě. Díky bohu, že jsem si oblékl aspoň boxerky. ,,Nesahej na něj Izy! Jenom to hraje!" Nao si mě vzal k sobě a políbil mě. ,,I..zy." Vysýpal ze se Rei a natáhl ke mě ruce. Lehl si na mě a taky mě políbil. ,,Nesahej na něj!" Sykli oba po sobě, ale já je odtrhl. ,,Nechte toho! A to hned! Vždyť vy se zabijete takto!" Co mám sakra dělat?!? Ani jeden se nevzdá a neustoupí.
,,Izy je můj! Nech ho!" Snažil jsem se ho praštit a on i mě. Mezi námi se objevil Izy a mi ho praštili. ,,Izy!" Oba jsme k němu přiskočili a on nás odstrčil. ,,Chováte se jako malý děti! Přestaňte!" Zasekli jsme se a nechali ho. ,,Je mi to strašně líto, ale já tohle nedávám! Nemůžu si mezi vámi vybrat. Miluji vás oba dva, ale nechci přijít ani o jednoho! Proto jsem chodil s vámi oběma. Chci vás oba, ale nedokážu tohle!" Izy... ,,Já tě taky chci. Ale...když je tu ON, tak to nejde." ,,Já s NÍM souhlasím Izy. Musíš si mezi námi vybrat. Buď já...nebo Rei." Nerad s tím souhlasím, ale musí.
Nemůžu! Já si mezi nimi nevyberu. ,,Chci mít vás oba. Nejde to." Nohy jsem si přitáhl k tělu a hlavu schoval. Slzy mi pomalu stékali po tváři. Najednou jsem na těle ucítil jejich ruce. ,,Izy. Nebreč." Oba mě utišovali. ,,Musíš si vybrat. Hra na obě strany...to nefunguje." Nao...Rei...Nao...Rei...Nao...Rei... Já sakra nevím! Musel jsem sedět na ty zemi dlouho, protože se najednou Rei zvedl. ,,Promiň Izy, ale takhle to opravdu nejde." Sklonil se ke mě a políbil mě. ,,Sbohem." Vzal si na sebe svoje oblečení a odešel. Se slzama v očích jsem se koukl na Naoka. ,,Nao-" ,,Mlč." Mlčem jsem tedy. Co řekne, jestli tedy něco řekne. ,,Izy... Má tě rád, strašně moc, ale tohle je příliš. Promiň. Když se nedokážeš rozhodnout.." Otočil se a taky mě políbil. ,,Bylo to s tebou báječný." Taky si vzal zbytek oblečení a zamířil ke dveřím, kde se zastavil a koukl se na mě.
ČTEŠ
Hra no obě strany(YaoiCZ)
RandomMá si Izaya vybrat mezi roztomilým Reim nebo mezi sexy Naokim. Pokud si nevyber, začne to hrát na obě strany a bude chodit s oběma. Vztah před jedním bude skrývat před druhým. Vydřží mu to chodit s oběma, aniž by na to přišli?