Luhan sinirden köpürerek eve gelmişti, yine. Evet yineydi çünkü tam bir haftadır saplantılı düşmanı SilentDevil ın kimliğini buldurmak için uğraşıyordu ama hayır, bir türlü olmamıştı. Bütün polis teşkilatını bunun için uğraştırmıştı ama öyle korunaklı bir siber ağa sahipti ki, kimliği ortaya çıkmamıştı.
Polisler artık bundan sıkılmış bir durumda, Luhan'a baştan savma cevaplar verip başlarından gönderiyorlardı. Hah o azimli ve bütün olayları çözen polis teşkilatı sadece dizilerde ve kitaplarda oluyordu ne yazık ki.
Luhan bıkkınlıkla nefesini bıraktı boş odaya karşı, sinirden ağlamak üzereydi çünkü bir haftadır her gün açtığı fake hesaplardan birisinin linkini verip kendini rezil etmeye çalışıyordu SilentDevil. Luhan artık yalanlamaktan bile bıkmıştı, nasıl bilgilerinin sızdırıldığını da bulamıyordu.
Geriye tek bir çare kalmıştı, SilentDevil ile konuşarak onu ikna etmek.
Yumuşak yatağına girerek, üzerine iyice çekti yorganını. Tumblr hesabını açarak messenger kısmından SilentDevil hesabına tıkladı. Cehennem azabı başlıyordu.
GeyiklerTanrısı: Bıktım, cidden bıktım.
SilentDevil: Ne oldu? Günlerdir donanımıma siber saldırı oluyor ama hepsi başarısız oldu, bundan mı yoruldun?
GeyiklerTanrısı: Evet seni kahrolası! Cidden yoruldum, anlıyor musun!?
SilentDevil: Neden Luhan? Günlük saçma bir sürü şeyle uğraşırken yorulmuyordun oysaki.
Tabi o zaman ego kasıyordun, unutmuşum..GeyiklerTanrısı: Senin cidden benimle derdin ne?
Çok merak ediyorum, sana ne yaptım ki?SilentDevil: Boş yaşamana sinir oluyorum, hepsi bu kadar.
GeyiklerTanrısı: Sen..
Sen cidden bir manyaksın.
Bu mu yani tek sorun? Beni korkutuyorsun...SilentDevil: Korkulacak birisi değilim, Luhan.
Seri katil, psikopat yahut şizofren de değilim.
Belki biraz sosyopat olabilirim o kadar.
Lakin diğerleri değilim ve seni tehdit etmiyorum farkında isen.
Sadece çocukluktan çıkmana yardımcı oluyorum bir miktar yani.GeyiklerTanrısı: Sana mı soracağım çocuk olup olmayacağımı?
Sen kimsin ki?
Cidden...
Dediklerinin hepsi olabileceğini düşünüyorum, dostum
sen bir manyaksın.SilentDevil: Bana sormana gerek yok, Luhan.
Zamanla kendini, sen düzelteceksin zaten.
Ve ben senin dostun değilim, sakın bir daha öyle bir
cümle kullanma.GeyiklerTanrısı: Ne oldu?
Daha fazlasını mı hayal ediyorsun yoksa?SilentDevil: Egon götünden bile büyük, cidden.
Hayır, Luhan.
Ben egosu için kendini satan insanlarla değil dost olmak
düşman bile olmam.
Sen sadece sanal bir varlıksın benim için, daha fazlası değil.
Oynamak istediğim sanal bir varlık.[Dostlar bu fice bölüm biriktirip atacağım bundan sonra, bu da bilgi için attığım bölüm olsun. Hoş kalın, seviliyorsunuz.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Hacker | HunHan Texting
Fanfic[ "Bu kadar kolay olman benim işime geliyor, Luhan." ] || maiimia || Hayran Kurgu İçinde #463 16.03.2017 / #322 21.03.2017 / #255 18.04.2017