thirteen

1.5K 234 80
                                    

GeyiklerTanrısı: Aslına bakarsan her şey çok zor oldu, felaket zor erişimli bir ağa sahiptin ve bunu benim yapmam imkansızdı.

İlk başlarda fazlası ile panik duydum, ne yapacağımı şaşırdım çünkü benim en büyük silahımı yani kendi yarattığım dünyamı berbat etmeye çalışıyordun hatta berbat ediyordun.

Polisin bile seni bulamayıp, artık bıkması üzerine bu başka bir boyuta ulaştı.
Panik bütün hücrelerimi sarmıştı, itiraf etmeliyim.
Nereden bilgilerime ulaştığın en merak ettiğim konuyken, zamanında derdini dinleyip sohbet ettiğim bir arkadaşım olan olaylar için mesaj attı. Benim için dönüm noktasıydı itiraf etmem gerekirse.

Bütün her olayı ince ayrıntısına kadar ona anlattım, güvendiğim birisiydi. Hacker bir tanıdığı olduğunu ve bana yardım edebileceğini söylediğinde hemen kendisi ile iletişime geçtim.

İlk yaptığı bütün hesaplarımı kontrol etmek ve nasıl ağlarıma ulaştığını bulmaktı. Zor oldu ama kısa bir süre sonra telefonuma casus bir yazılım soktuğunu bulabildik. Gerisi ise seninle konuşmalarım, en önemlisi ise peşimden barınağa gelmen oldu.

Çok kolay inandın, Sehun-ah.

Açık internetin sayesinde telefonuna sızmak çocuk oyuncağı oldu, itiraf etmeliyim bütün bilgilerini keyifle okudum.

Şimdi söyle bakalım, nasıl bir duyguymuş bu?

SilentDevil: Ne demem gerek bilmiyorum açıkçası şuan.
İlk öncelikle seni ayakta alkışlamak istiyorum.
Senin gerçekten de düzeldiğini düşüneceğim kadar iyi bir oyunculuk gösterdin, oscarı hak ediyorsun.

Ve atlamadan geçemeyeceğim, başrollük bir pezevenksin.

Ha unutmadan, bilgilerime ulaşman hiç bir sikime yaramaz çünkü bulduğun bilgilerim siber saldırıda kendini imha etme özelliğine sahip. Muhtemelen sen bunu okurken her şey silinmiş olacak.
Beni bir yere şikayet edecek delilin olmadığına göre bir işe yaramaz.
Ama unuttuğun bir şey var, Luhan.

Senin bütün her şeyin benim elimde kayıt altında.

The Hacker | HunHan TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin