seven

1.9K 264 73
                                    

Yine boktan bir gün, hafif bir baş ağrısı ve kokmuş muz kabuklarının iğrenç kokusu ile yeni güne uyanmıştı Sehun. En son iki gün önce yeyip kabuğunu odanın bir köşesine attığı muz iyice ortamın kokusunu mahvetmişti. Yüzünü buruşturarak yer yatağından bedenini kaldırıp bilgisayar odasına ilerlemişti. Bilgisayarı sık sık yaptığı gibi yine uyku modun da duruyordu, hemen rahat koltuğuna yayılıp bilgisayarı çalışır konuma getirdi.

Tumblr sekmesi açıktı ve ekranda Luhan'ın hesabı vardı. Dün akşam gezinirken en son burada kalmış olsa gerekti ama işin daha ilginç yanı Luhan post atmıştı.

GeyiklerTanrısı

GeyiklerTanrısı - "Arkadaşlar son zamanlarda aldığım saldırılar yüzünden çoğu kişi benden nefret etti, takipten çıktı ve şahsıma karşı hakaretlerde bulundu lakin son konuşmalara kadar olanları üzerime alınmıyorum. Konuşmalara gelecek olursak, hanginiz yapmadınız bunu? Hanginizin ilgisini çekmedi? Şimdi gelmiş bana ahlak bekçiliği yapıyorsunuz ama hepinizin içinden geçen şeyleri benim gerçekleştirmem kusura bakmayın ama benim suçum da değil. İsterseniz beni takipten çıkın isterseniz nefret kusun ama kusura bakmayın buradan gitmeyeceğim, bazı insanların inadına. İyi günler hepinize."

Sehun şok içinde yazıyı okumuştu, Luhan diğer gönderileri de üzerine alsaydı tamamı ile çok dürüst bir açıklama yapmış olacaktı ama bir işi yaparken bile yarım davranıyordu. Yüzünde tuhaf bir gülümseme ile mesaj kısımını açtı Sehun.

SilentDevil: Açıkçası bu kadar öz güven dolu mesajın beni bile hayran bıraktı.
Bu kadar çok beğeni almana şaşmamak gerek.

GeyiklerTanrısı: İnsanlarda benim gibi, şeytan.
Herkesi değiştirmeye mi çalışacaksın?
Hoşuna gitmeyene herkesin hayatına
müdahale mi olacaksın?

SilentDevil: Gerekirse evet.
Çünkü yalana tahammül bile edemiyorum, Luhan.
Bu kadar doğrucu bir insandın da
neden fake hesapları ve insanların arkasından atıp
tuttuğunu da üzerine alınmadın?

GeyiklerTanrısı: Kendimi bile bile bu kadar batıramam.
Yapamam anlıyor musun?

SilentDevil: Çünkü korkaksın.
Lanet internet ortamında dışlanmaktan korkuyorsun
ama unuttuğun bir şey var Luhan, internetin fişini çektiğinde hayatından çıkacak insanları
olduğundan fazla önemsiyorsun.

The Hacker | HunHan TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin