Market yolunda ilerlerken ılık havanın tadını çıkartıyordu bir yandan da, Sehun. Sigarasından son bir nefeslik daha çektiğinde kalan izmariti çöp konteynerına atarken her zamanki gibi ilk önce kontrol etmişti. Sonuçta malum kediler..
Marketin sıcak hava dalgası yaratan giriş kapılarına bayılıyordu, hani girerken yüze böyle sıcacık bir hava esiyordu ya işte o çok güzeldi. Bu yüzden girdiği kapıdan çıkıp tekrar girmişti, sonra yine tekrar yine tekrar ve yine tekrar. Yedinci girişinde artık görevliler Sehun'a öldürecek gibi bakmaya başladığında, yüzündeki otuz iki diş sırıtma ile umursamazca içeri adımladı.
Hava ılık olsa da yine de üşüyordu insan, azıcık ısınsa ne olurdu ki sanki.
Gidip ramenlerin olduğu reyondan körili bir paket alıp kasaya ilerlemişti vakit kaybetmeden. Bu havada ne güzel ramen giderdi, hoş ramen her havada giderdi bu sadece bir bahaneydi ama olsundu.
Parasını ödediği ramen ile birlikte sıcak su sebillerine ilerleyip ramenini yemeye hazır hale getirdikten sonra burada daha fazla kalmak istemeyerek dışarı adımladı. Bu havada güzel bir parkta boş bir bank çok güzel giderdi şahsen. Bu yüzden adımlarını marketin karşısındaki bol çimenli banka yönlendirdi. İstediği bank şimdiden gözüne çarpmıştı.
Sakura ağacının altında olan banka oturup, artık hazır olmuş ramenini yemeye başladı. Keyfi oldukça yerindeydi. Son bir kaç günü ne kadar boğucu geçse de en sonunda istediğine ulaşmıştı. Luhan artık hayatını gerçek manada yaşayabilecekti. İnternet bağımlısı gibi yaşamasına gerek yoktu.
Telefonunu çıkartıp, Luhan ne yapıyor diye bakma gereği duydu. Telefonunun sinyali evden gelmiyordu, hoş artık telefonunun içine girip kurcalamıyordu. Nedense bunu yapmayı şuan uygun görmüyordu. Bir süre bakmasa iyiydi. Bu yüzden girip sosyal medyalarına baktı.
° 620-9 Daeheung-dong, Buk-gu, Pohang-si
514.369 Beğenme
[7_GeyiklerTanrısı Merhaba dostlar, uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi sonunda yaptım, barınak ziyaretine geldim. Bu güzel dostum ile size selamlar iletiyorum. Onların bizlere ihtiyacı var, maddi olarak bile yanlarında olamasanız da manevi olarak yanlarında olun. Hiç olmadı kapınıza su bırakın lütfen~ Hoş kalın!]
Sehun gördüğü paylaşım ile bayağı bir mutlu olmuştu, Luhan cidden kendini değiştirmeye çalışıyordu ve bu çok güzel bir şeydi. Hayatını güzel yapabilecek her şey artık avucunun içindeydi. Ya da en azından Sehun öyle sanıyordu.
Gördüğü konum ile elindeki bitmemiş ramen kutusunu gördüğü ilk çöp kutusuna atıp hızlı hızlı şehir işi otobüslerinin olduğu durağa doğru yürümeye başladı. Sanırım uzaktan da olsa Luhan'ı izlemek güzel olabilirdi.
/-/-/-/-/
Dakikalardır Luhan'ın beyaz köpeği mıncırmasını izliyordu, Sehun. O kadar mutlu görünüyordu ki, ister istemez kendide mutlu olmuştu. Bir insanın mutluluğuna vasıta olmak biraz huzur gibiydi.
Yanına gitmek istiyordu ama gidemiyordu, tanıyabilirdi çünkü en son yanında yürüdüğünde o olduğunu fark etmişti ama mesaj atabilirdi değil mi?
SilentDevil: Seni çok sevmişe benziyor. :)
Mesaj sesinin ardına Luhan telefonunu cebinden çıkartıp kontrol etmiş, gelen mesajı okuduğunda hemen çevresine bakınmıştı ama ne yazık ki etraf çok kalabalıktı.
GeyiklerTanrısı: Burada mısın? Hangisi sensin? Seni bulamıyorum..
SilentDevil: Evet, buradayım ve beni bulamazsın.
Bulmanı istemiyorum çünkü.
GeyiklerTanrısı: Ama neden..
SilentDevil: Bilmem, böylesi daha gizemli ve çekici.
GeyiklerTanrısı: Resmen saçmalık..
Neyse, evet Richi beni çok sever çünkü sık sık onu görmeye gelirim.
SilentDevil: Cidden mi? Bunu hiç görmemiştim, daha doğrusu araştırmalarımda yoktu. Bilmiyordum yani..
GeyiklerTanrısı: Sandığın kadar her şeyim ortada değil, Sehun.
Bilmediğin çok şey var. :)
SilentDevil: Demek öyle..
Zamanla öğrenirim ben de ;)
GeyiklerTanrısı: Haklısın, zamanla..
Ve Luhan haklıydı, Sehun'un bilmediği çok şey vardı.
[Uzatmak için saçmalayan bir kedi mai çizelim şuraya, ay vallahi bitmemesi için çakallık düşünüp duruyorum hani sizin aklınızda bir şey olursa muhakkak mesaj atın! Neyse aslında bu fici hemen bitirip yeni bir fice başlamak istiyorum. Hoş daha Roma'dan sevgilerle ve Amerinus var ama okuduğum mangayı fice çevireceğim ve öyle eğlenceli fantastik bir şey ki şuandan itibaren bunu ve RS yi bitirmeye odaklandım. Atınca onu da sevin!
Neyse çok konuştum gidiyorum ben, belki gece bir iki bölüm daha atarım.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Hacker | HunHan Texting
أدب الهواة[ "Bu kadar kolay olman benim işime geliyor, Luhan." ] || maiimia || Hayran Kurgu İçinde #463 16.03.2017 / #322 21.03.2017 / #255 18.04.2017