zero

8.3K 117 9
                                    

Svjetski rat je. Ljudi se boje. Žene vrište, djeca plaču, a muškarci iskazuju surovost. Toliko nedužnih bića nestane u samo par dana, toliko nerođenih bića. No, što se desi kada engleski oficir, u potrazi sa preostalim Jevrejima u Londonu, upozna predivnu djevojku sa krunom od cvijeća. Devra, obična je 16-ogodišnjakinja koja je do prije par dana imala sasvim normalan život. No, rat je nastupio i ona polako gubi sve što joj je drago. Kada upadne u ljubavni vrtlog sa starijim engleskim oficirom, izgubi glavu i u naletu strasti zaboravi da joj je isti oficir oduzeo sve što joj je bilo drago.. Da li je ljubav pod takvim uslovima moguća i da li dvoje ljudi mogu zaboraviti prošlost i dati šansu budućnost.. Mislim da će te to saznati ako nastavite čitati?

Starting with:

Random girl as Devra
Zayn Malik as himself

____________________________________________________________

OBAVIJEST: PRIČA ĆE SADRŽAVATI SCENE RATA, UBISTVA I STRAHOTE KOJE DOLAZE UZ TO. UPOZORENJE JE ZA SVE ONE KOJI NISU LJUBITELJI TAKVIH SCENA. TAKOĐER PRIČA UKLJUČUJE JEVREJE, TO JESTE ŽIDOVE, A MOJE ZNANJE NIJE JAKO VELIKO O NJIMA - TAKO DA AKO NEGDJE POGRIJEŠIM ŽAO MI JE. 

A/N: I da, želim vaša mišljenja - da li želite da nastavim sa ovim i kada mi se wattpad odblokira?:)

flower crown » z.m.Where stories live. Discover now