Probudila me je pucnjava, i u sekundi sam se probudila iz dubokog sna. Mogla sam čuti Zayna kako viče i brzo sam se digla na noge, navukla sam njegovu majicu i svoje tajice, te debele čarape. Bio je gladni proljetni dan pa sam navukla debeli džemper i požurila iz sobe. Naravno u sekundi su me čvrste ruke gurnule unutra i gledala sam u dečka u vojničkom odjelu.
- Oficir Malik nam je naredio da vas čuvam u sobi. Napala nas je grupa nepoznatih vojnika.. - naravno ja sam se pokušala progurati jer me je istinski nešto guralo i jer sam htjela provjeriti kako je Zayn. Samo zato jer ako.. Zayn pogine onda.. će me ubiti. Samo zato. Dečko me je gurnuo i prije nego što sam mogla reagovati, izašao je iz sobe i zaključao me. Vrisnula sam od nervoze koja je hukljala u meni. Hodala sam nervozno po sobi, najmanje 20 minuta, kada je pucnjava prekinula. Naravno da sam pokušala vidjeti što se dešava kroz prozor, no glupo drvo mi nije dozvolilo. Mogla sam čuti grupu glasova: 'Budaletine, oni nas pokušavaju napasti..' 'Kapetane najbolji ste!' mladi glasovi su se derali. Lagano sam uzdahnula, što ako je neko drugi preuzao kamp? Je li to znači da sam slobodno? No, gdje je Zayn? Mislim nije da me brig.. Uzdahnula sam i počela lupati na vrata. Moram vidjeti što se dešava. Ako je to grupa novih vojnika onda će me osloboditi.. I saznat ću gdje je Zayn. Iznenadila sam se kada je Zayn ušao unutra i sabrala da ga ne zagrlim. Iako sam željela. Jako. Lagano sam se ugrizla za usnicu.
- Što se desilo? - pitala sam ga na što se on samo nasmijao, dižući ramena i spuštajući ih. - Zayn odgovori mi. Bila sam smrtno zabrinuta za .. nas. - ne znam, nisam bila zabrinuta za njega. Jesam. Nisam. Možda. Uhvatio me je za ruku i kratko se nasmijao.
- Ljepotica se zabrinula da će mi se nešto desiti? - podigao je obrvu kada sam ja odmahnula glavom. - Lažeš.. - prošaputao je, njegov prst je kružio po mom ramenu dok se smijao. Odmahnula sam glavom, no ovaj put je on samo uzdahnuo i pomaknuo se od mene. - Spremi stvari, mjenjamo mjesto. Mislim da će nas napasti.. - rekao je hladno.
- Ali moja mama i Urah su trebali doći danas.. - prošaputala sam na što se on samo okrenuo sa jezivim kezom.
- Što si zaista mislila da ću ih dovesti? Htio sam samo malo više hardcore seksa.. - namignuo je i ispustila sam kratki uzdah, povrijeđenost se mogla uočiti na mom licu. - A sada se spremi i napuštamo.
- Mrzim te.. Kretenu maloumni. Znaš što, ubij me. Sada me tu ubij. Mrzim te. - vrisnula sam, osjećajući nenormalnu hladnoću prema dečko do kojeg mi je prije samo par minuta bilo stalo. On se samo zakikotao.
- Ako ubijem tebe, ubit ću i Uraha, te tvoju mamu. A to ne želiš? - gledala sam ga potpuno zbunjeno. Nisam znala što se desilo. Jučer je bio divan, nježan.. uzdahnula sam, pokušavajući se sabrati da ne zaplačem od boli koja mi je stezala srce. On se samo zakikotao. - Sada ćeš i plakati? - s tim je napustio sobu, a ja sam sjela na krevet. Nesvjesno sam udarila u stolić i oborila lampu. No, nije me bilo briga. Nekako sam se dignula na noge, i skinula njegovu glupu majicu, bacajući je u ćošak sobe. Ispustila sam kratak jecaj, i dalje pokušavajući da ne zaplačem. Moje srce se stezalo takvom brzinom da sam mislila da će me uništiti. Uzela sam torbu u kojoj sam inače pakovala stvari i ubacila sve majice i hlače koje sam imala, te poneku haljinicu. Maleni neseser sa šminkom koji mi je Anastasia dala sam spremila također. Zavezala sam kosu u nespretan rep i obrisala oči koje su se ponovno punile suzama. Nisam si mogla pomoći. Sjela sam uz zid i zagnjurila glavu u svoja koljena. Moje suze su napuštale oči, dok sam tiho jecala. Naučila sam se plakati tiho. Kada je rat počeo, plakala sam dosta.. Tiho da me niko ne čuje. Da niko ne zna da plačem od straha. Osjećala sam ogromnu gadost prema sebi jer sam dopustila da se zaljubim u Zayna. Sada kada sam bila povrijeđena shvaćala sam koliko sam ga voljela. Nekako sam pobrisala suze sa obraza i digla se na stopala. Noge su mi se tresle i osjećala sam kratku bol u stomaku. Pogledala sam se u maleno ogledalo koje je pokazalo moje krvavo crvene oči, mokre duge trepavice. Pogledala sam kratko oko sebe i uzela rusak. Krunu od cvijeća sam pažljivo ubacila u svoj rusak i nabacila kapuljaču na glavu. Osjećala sam se odvratno i nisam imala želju da izgledam lijepo. Obrisala sam svoje oči još jednom, i bacila se u potragu za kapljice za oči. Anastazia mi je stavila jedne. Brzo sam nakapala po kap u svako oko i time dobila bistro čiste oči. Neću dopustiti Zaynu da vidi koliko patim zbog njega. Čula sam kucanje na vratima i pogledala sam se još jednom u ogledalo. Stavila sam rusak na leđa i polako izašla iz sobe. Zayna nije bilo, a ispred vrata je stojao mladić koji me je zaključao u sobu. Uzeo je moj rusak na što sam ga ja samo pogledala i pokazao mi da krenem. Hodala sam polako i mogla sam ga čuti kako uzdiše. No, nije se usudio reći ni riječ. Polako sam pjevušila 'Drop in the ocean' od Rona, jer sam željela da se smirim. Željela sam se olakšati. Željela sam plakati. No u isto vrijeme nisam htjela da me iko vidi slabu. Trebala sam ostati jaka i pokazati da me dečko ne može slomiti. Ne samo Zayn, nego bilo koji dečko. Zaustavili smo se ispred auta gdje sam ušla. Zayn ponovno nije bio unutra i bila sam sigurna da se vozio u drugom autu. Ja sam se vozila sama u velikom autu. Skinula sam patike i podigla noge na cijelo sjedište. Gledala sam kroz prozor u kapljice koje su padale i osjetila sam ponovni nagon da zaplačem. Lice sam zagnjurila u ruke i dopustila sebi da plačem. Znala sam da smo daleko od mjesta gdje ćemo živjeti.. Zašto? Jer Zayn nije dovoljno glup da nas naseli negdje blizu starog mjesta. Ne sjećam se kada smo stigli jer sam zaspala. Ova kuća je bila dosta manja. Izašla sam iz auta, čuvajući svoj rusak, ne dopuštajući mladiću da ga uzme od mene.
- Oficir Malik je već unutra. - rekao je na što sam ga ja samo kratko pogledala. Pogled je bio pun mržnje, što je on shvatio i pustio me unutra. Nova kuća, nova ja.
___________________________________________________
nemojte misliti da će ovo duuugo trajati jer je ovo faza.. zašto mislite da se Zayn promijenio? hajde želim komentare na samu priču, brojat ću komentare i ako budete dobri i komentari budu uredu(ne moraju biti duuuuuuuuugi - ali nemojte pisati 'sup' i 'savršeno') nastavak bude u nedelju:D
ESTÁS LEYENDO
flower crown » z.m.
FanficKada nemoguće postane moguće. Kada mržnja postane ljubav. Otprilike dobijete moju priču.