ninth

1.5K 109 21
                                    

Kako kažu sve što je lijepo jako kratko traje. Pa tako i njih dvoje. Njene ruke oko njegovog vrata su se držala posljednji put no oni toga nisu bili svjesni. Nisu bili svjesni da već sljedeći dan donosi izmjene. Da je kraj samo onda kada neko pogine, nestane ili umre. Ili završi u zatvoru. Nesvjesni sutrašnjeg dana, grlili su se i uživali u posljednjim zajedničkim trenucima. 

- Volim te.. - prošaputao je sa osmijehom. Bili su oduševljeni činjenicom da su najveći zločinci bili iza rešetaka, i da su njih dvoje bili slobodni. Njegove ruke su bile oko njenog uskog struka dok joj je ljubio čelo.

- I ja tebe, Zayn.. Možeš li vjerovati da je došao kraj, kraj patnji svih tih ljudi, Zayn.. Sretni smo.. - prošaputala je. Njegov osmijeh je bio širok. Možda nije bio onakav kakvog ga je njegov otac zamišljao. Ali bio je sretan. Imao je nju i puno bolju budućnost. Njegova ruka je uhvatila njenu i polaku su izašli iz malene kućice u kojoj su boravi taj dan. Njeno tijelo je bilo pritisnuto uz njegovo dok je nosio jednu torbu u ruci. Ona je vukla jednu torbu na kotače također. Maleni helikopter je bio parkiran na livadi i znali su da je to to. Njihov sretni završetak. Lagano ju je uhvatio, doduše čvršće, za ruku i povukao ju prema helikopteru. Njihova tijela su bila blizu i polako su hodali do helikoptera. Nije bio naročito velik no bio je dovoljan veliki za njih dvoje, pilota i još dvoje ljudi. Polako su se progurali unutra i njihove ruke su se spojile u jednu savršenu cjelinu. Oni su bili cjelina. Cjelina koja prosto nije moga jedna bez druge. I tako je trebalo biti..

- Zayn Malik, uhapšeni ste po svim osnovama rada. Možete se predati mirno i mirnim putem otići na vaše novo prebivalište. Ili.. doći tamo silom što ja za govnad poput vas preferiram.

*SPOILERS*

Duga kosa joj je padala zbog leđa. Klela se da je voljela svoju dugu kosu bez ikakvog razloga. Klela se da je to samo onako. No, pravi razlog je bio par kilometara daleko, iza željeznih rešetaka. Osjetila je ruku koje je bila gruba, dosta grublja od one koja je inače prolazila kroz njenu kosu. David. Zaručnik. Novi život. Bez Zayna.

___________________________________________________________

znaaaaaaaaaaam da je shitty kraj. ovo je kraj prve sezone. pošto sam izgubila inspiraciju za nešto ovako, odlučila sam pisati nešto drugačije. to će biti druga sezona. i bit će zayna ne brinite se. paaaaaaaaaaaaa.. kako vam se sviđa kraj ove prve sezone i šta mislite kakve će to biti druga? želim komentare.. i druga sezona će početi vjerovatno krajem sljedećeg mjeseca. volim vas i nadam se da sam usrećila pojedince koji nisu željeli kraj ove priče. xx

flower crown » z.m.Where stories live. Discover now