- Želim da znaš da sam ja htio da ti dovedem mamu i brata. No, tvoju mamu su prebacili u drugi logoru, a tvoj brat je trenutno na drugom kraju grada. Doista mi je žao.. Zato sam onako iznervirano udarao o vreću. Devra.. vjeruješ li mi? – gledala sam u njegove smeđe oči i shvatila sam da su one jako tužne. Ili su barem izgledale tako. Klimnula sam glavom, i moji prsti su lagano prešli preko njegove čvrste čeljusti. Nasmijao se i otisnuo svoje usne o moje čelo. I koliko god to uvrnuto izgledalo, željela sam ga. Željela sam biti zaljubljena u finog dečka koji je upravo kakav je Zayn. Osim onog djela u kome je ubio pola ljudi koji su iste rase kao ja i naredio da se moj otac ubije. – Obećavam ti da ću ti dovesti i brata i mamu. Kunem se. – rekao je posve ozbiljan, na što sam ja klimnula glavom.
- Vjerujem ti. Vjerujem da si ih želio dovesti no da ti nisu dozvolili. – prošaputala sam na što se on nasmijao i polako otisnuo svoje usne na moje usne, smijuljeći se.
- No provjerio sam i rekli su mi da su tvoja mama i brat u najboljem redu. – prošaputao je na moje usne i poljubio me još jednom. Bila sam zahvalna jer se brinuo o mami i Urahu i bila sam sigurna da iza metalnog tijela postoji nešto toplo. I živo. Prošao je rukom kroz moju kosu i sa osmijehom me posmatrao.
- Hvala ti jer ih održavaš na životu. – on se samo nasmijao i polako dignuo na noge. Gledala sam ga kako promatra rupu koju je jučer napravio. Izabrao je neku bijelu košulju, čiste bokserice i crne hlače. Sve je to navukao na sebe, a potom navukao crne cipele. Iz sobe je izašao sa osmijehom, ostavljajući me samu sa sobom. Dignula sam se na noge i zavezala crnu kosu koja je padala preko mojih leđa. Visoki rep je moj omiljeni. Navukla sam jednu od njegovih košulja čiji rukavi su mi bili predugi no dobro. Navukla sam svoje tajice jer mi je košulja padala sve do polovine koljena. Dap, nisam nešto visoka. Navukla sam bijele čarape i svoje crne starke koje su već bile jako iznosane. Polako sam napustila sobu, tražeći Zayna. Našla sam ga u dnevnoj sobi kako razgovara sa kovdžavim tipom. Pušio je kubasku cigaretu dok se smijao nečemu što je kovrdžavi rekao. Mislim da se zove Harry, ali ga Zayn zove Harold.. Ili nešto takvo. Često je sa Zaynom i uvijek pričaju o nečemu. Nakašljala sam se malo i Zayn je pogledao prema meni, zabrinuto.
- Jesi prehlađena? – podigao je obrvu na što sam se ja samo kratko nasmijala. Oke, volim kad su dečki ovako brižni i da samo nije rat.. već bi mu bila u naručju i šaputala riječi u njegovo uho. Polako je otvorio ruke i ja sam to prihvatila kao poziv za zagrljaj. Obmotala sam ruke oko njegovog torza dok nas je Harry promatrao.
- Malo me grlo boli, ali sam dobro.. – prošaputala sam i pogledala prema Harryu koji se samo nasmijao i mahnuo rukom. Izašao je iz sobe sa osmijehom. Ja sam pogledala u Zayna koji me je samo zabrinuto gledao.
- Jesi sigurna da te samo grlo boli? Malo si mi blijeda. – poljubio me je kratko u čelo i povukao dim svoje cigarete. Zagnjurila sam glavu u njegova čvrsta prsa i zatvorila oči. Mirisao je divno. Miris ili smrad cigarete, pomješan sa nekim muškim parfemom i mentolom ili nekim žvakačim gumama je bio predivan. Zatvorila sam oči kratko i igrala se sa njegovom košuljom ispod svojih prstiju. Poljubio me je kratko u kosu još jednom prije nego što nas je povukao na kauč.
- Dobro sam.. samo.. htjela bih vidjeti svoje. Fale mi jako jako puno.. Mislim da sam zato ovako loše. – on je podigao obrvu i dohvatio telefon. Nisam bila sigurna koga je zvao, no gledao me je sa osmijehom.
PRIPOVJEDAČ (ovo nikad nisam radila prije)
Imala ga je obmotanog oko svog malog prsta. Mogla je zaželiti slona i dobila bi ga. On je bio cijeli njen. Posjedovala je njegovo srce, um i tijelo. On toga nije ni bio svjestan, no samo jedan tužan pogled, blijedo lice je moglo razbiti njegovo srce. Ona? Ona je bila zbunjenal. Naravno, bila je u tim ludim godinama kada osjećaš privlačnost prema zgodnim muškarcima.. no on. On je bio druga priča. Voljela je pažnju koju je dobivala. Voljela je biti njegovo sve. Voljela je gnjuriti svoju glavu u njegova čvrsta prsa i mirisati njegovu košulju. Voljela je igrati se sa njegovom kosom iako je znala da ga to nervira. Ma koliko ga nerviralo nikada joj to ne bi rekao. Prosto je bio zaljubljenu. Kažu da je ljubav čudna stvar i da te natjera da činiš mnoge gluposti.. Kažu da te ona diže iz mrtvih i da je opojna kao droga. Kažu da je slatka kao grožđe i otrovna kao bobice iz šume koje su zabranjene no izgledaju sočno, i skoro kao borovnice. Kako se ona osjećala? Kao zaljubljena klinka /što je i bila/ koja je imala njega. Kao najveći izdajica jer je uživala u pažnji dok je ta ista osoba ubila njenog oca i zatočila njenu porodicu. Osjećala se je na sedmom nebu dok bi joj on pjevao pjesme koje je smišljao samo za nju. Osjećala se posebno. Osjećala se vrijedno i puno. Osjećala je da je to ono nešto što je tražila. Onaj savršeni dečko sa njene liste želje. Možda se tako osjećala jer nikada prije nije dobila pažnju nekog dečka. Nekog muškarca koji je izgledao kao Zayn. Posmatrala ga je dok je on razgovarao preko telefona. Njegovu čeljust koja se pomicala i izgledala još bolje dok je govorio upute. Nije slušala njihov razgovor. Dopustila je sebi da prstima pređe preko njegove čeljusti. Nasmijao se i uhvatio njenu ruku u svoju. Poljubio je zadnji dio ruke i nasmijao se. Znala je da je to pogrešno. Znala je da se ne smije zaljubiti i potiskivala je to.. No nije bila sigurna do kada to može raditi. Jer osjećala se jako dobro dok je dobivala njegovu pažnju, njegovu ljubav. No, vratimo se njemu. Bio je skoro njen sluga. Imala ga je na lancu i svaka njena želja bi morala biti ostvarena. Poput one da večeraju i da provedu noć skupa iako Zayn ima obaveza cijeli dan. Poput one da gledaju komediju umjesto horora koje Zayn više voli. Zayn je bio spreman učiniti sve samo da izmami osmijeh na njeno lice. Da ga ona poljubi bez da joj on to tako kaže. On je u dubini duše znao da njih dvoje nikada neće biti ono što on želi. Da ga ona nikada neće voljeti onako kako on nju voli. No i dalje se nadao. Negdje u dubini srca se nadao da će se probuditi iz noćne more u kojoj živi i da će vidjeti nju u svojim rukama. Da će sigurno zaspati znajući da je ona u savršenom redu. Baš sada je koristio svoje najveće veze, sve usluge koje je imao kod drugih ljudi samo da bi dovukao njenu majku i brata u tu kuću. Volio je tu kuću zvati njihovom. Valjda mu se sviđala ideja o zajedničkoj kući. Zajedničkom životu. I kamo sreće da nikada nije imao oca koji je bio rasista iz dubine duše. I kamo sreće da se nije htio potruditi da dobije pohvalu svoga oca.. Možda je sada mogao držati nju u svojim rukama sa pravim osmijehom na licu, znajući da je ona njegova. Da je njegova jer ga voli i jer joj je stalo do njega, a ne zato jer je prestrašena da će joj on ubiti majku ili brata. Polako je prelazio prstima preko njenih leđa sa laganim osmijehom. Još uvijek je ugovarao dolazak njenog brata i mame i znao je da će ona biti presretna. Znao je da će joj to izmamiti veliki osmijeh i to je sve što je bilo važno. Osmijeh na njenom licu. Njegove usne su polako se pritisle uz njen vrat. Završio je poziv i gledao ju je kratko dok se smijao. Nije ni sam bio svjestan koliko ga je srećnim činila. Polako je pritisnula svoje usne uz njegovo čelo.
- Što se desilo? – promrmljala je, nevino i radoznalo. Samo je željela znati o čemu je Zayn razgovarao preko telefona.
- Mhmh, radoznalice.. Što ću ja sa tobom? – promrmljao je na što se ona samo široko nasmijala. Zavukla je prste kroz njegovu kosu, što je znala da ga pali. Već u tih par dana, sedmica, je naučila što lako pali Zayna, što Zayn mrzi. Što Zayn voli, što Zayn mrzi više i od povrća. Što Zayn voli sa palačinkama.. što Zayn voli na njoj? On je lagano prostenjao zbog njenih nježnih dodira. Polako ga je poljubila u čelo, ovaj put igrajući njegovu ulogu što njemu nije smetalo. Volio je njene nježne usne i volio ih je po cijelom svojem tijelu. Činila ga je sretnim i to je sve što je on u tom trenutku trebao da zna.
-Ne mogu si pomoć. Znaš da volim da znam što se dešava oko mene.. – prošaputala je i dalje pokušavajući da shvati što se dešava i o čemu je Zayn pričao preko telefona. On se samo nasmijao i polako otisnuo svoje usne uz njen vrat. Znala je da voli njen vrat i bila je okej sa tim. Mogla je dijeliti sve sa njim.
-Pričao sam sa Niallom.. i on će dovesti tvoju mamu i tvog brata u našu kuću za par sati. – i nije mogla uraditi ništa drugo nego vrisnuti od sreće i poljubiti Zaynove usne. To je bio strastven, sretan i veoma neuredan poljubac s obzirom da se nije mogla fokusirati na ništa osim na činjenicu da će vidjeti mamu i Uraha u samo par sati.. da će moći zagrliti svoju majku i svoga brata. I osjetila je neizmjernu toplinu u cijelom svom tijelu, te neizmjernu ljubav za dečka koji je sjedio ispred nje. On se samo nasmijao, naslanjajući njihova čela zajedno.
- Hvala ti.. – prošaputala je, sa ogromnim osmijehom na njenom licu dok je pokušaval doći sebi. Zaista će vidjeti svoju majku i svoga brata. Moći će ih osjetiti, zagrliti.. i ponovo će sve biti dobro.. Nije li vrijeme za to?
____________________________________________________
Ne znam kako vam se sviđa, no jako sm se trudila. Ovi nastavci su baš onako opisni i želim da vidite njihova osjećanja. Više radnje će biti u narednim nastavcima, želim duge komentare jer mislim da sam ih zaslužila. Volim vas puno. x
YOU ARE READING
flower crown » z.m.
FanfictionKada nemoguće postane moguće. Kada mržnja postane ljubav. Otprilike dobijete moju priču.