C2:O întrebare incomoda??

1K 51 93
                                    

Privirea aceea mi-a rămas imprimata  în minte pana când a început sa se prezinte și atunci am fost mai atenta la ce spune.

X:Decii..O sa încep cu o mica prezenta a mea și după voi face prezenta și vom încerca să ne cunoaștem mai bine..Ok,copii??Spune și aștepta un răspuns de la noi..

Toti:Da domnule profesor!!!spun împreună cu ei în cor dar eu fiind mai nepăsătoare..

Z:Ok..decii..Ma numesc Zayn Malik și am 24 de ani,iar în anul acesta voi și dirigentele vostru si in acelasi timp si profesorul vostru de canto și sper sa nu avem nemulțumiri sau alte probleme..spune el și la ultima parte și uita la mine cu înțeles..

(E)-Eva curva clasei care se da la toți profesorii..

E:Ooo..Dar domnule profesor sunteți atât de tânăr și bun..spune proasta fără niciun pic de respect fata de Zayn care încă se uita la mine..

Z:Domnisoara!!Fiți puțin mai respectuoasa și dacă va mai dați la mine nu va ieși bine..O atenționează Zayn și se uita la ea puțin scârbit..

E:Hoo,domnule profesor ca nu v-am mâncat și stați liniștit ca pe dumneavoastră nu va mai vreau..Va las altelor fete din clasa..spune și se uita la mine;ea fiind în prima banca dar pe rândul de la geam..

Z:În comparație cu tine măcar ea este mai respectuoasa și nu s-a dat la mine chiar dacă as fi vrut mai bine sa se dea ea la mine decât tine..spune și-si fixează privirea spre mine..Iar Eva îmi arunca o privire foarte tăioasă..
Stai ce???Am auzit eu bine ce a spus???

E:Stați liniștit ca nu va cred..spune și rade cu acel ras de curva violată în același timp..

Z:În fine nu mai vreau sa continui pentru ca DEȘTEPȚI SE RETRAG PRIMI..spune și accentuează acele cuvinte,iar Eva nervoasa iese din clasa trântind ușa în urma ei..-CE A FOST CU IEȘIREA ASTA???țipă Zayn cât îl țin puterile..Iar pe mine m-a surzit..

-Așa mai face ea,domnule profesor..spun si îmi zâmbește și îmi șoptește un "scuze" pe buzele lui perfecte..

Z: Deci as vrea sa fac prezenta și sa-i pun absenta ei..
Începe prezenta și când este rândul meu mă privește intens în ochi și mă întreabă ceva..

Z:Kylie Jenner!!!

-Prezenta domnule profesor...spun si iși ridica privirea din catalog vizionând mai bine ochi mei care îl focalizau..

Z:Ai cumva o sora pe numele ei Kendall Jenner??Spune și mă cam incomodează întrebarea lui așa ca ies din clasa la fel ca Eva dar fix atunci suna și clopoțelul și iese repede după mine..-Stai așa Kylie!!!spune și mă prinde de braț...

-Ce vrei???Spun și mă întorc cu privirea spre el și fac cea mai mare greșeală din viața mea deoarece ia de mana și ieșim din școală mergând spre o banca din curte..

Z:Îmi pare rău că te-am întrebat așa ceva dar nu știu cu ce te-am rănit atât de mult??Cu ce am greșit???

-Nu pot să-ți spun deoarece încă nu mi-am revenit din soc..

Z:Dar imi mine poți sa ai toată încrederea sa ști..Nu voiam spune la nimeni..Te rog crede-ma Kylie..spune și mă mângâie pe obraz și încerc sa mă liniștesc deoarece eram bulversata..

-Ok..Îți voi spune..Dar trebuie sa promiți ca nu va afla nimeni..Da???

Z:Îți promit Kylie..spune și se așează mai bine pe banca așteptând sa-i povestesc aceea "poveste"

-Ca să-ți răspund la prima întrebare...Da..Kendall era sora mea,dar a murit acum 2-3 ani deoarece avea nevoie de un transplant de rinichi și nu i-am găsit acel rinichi compatibil cu al ei..

Profu' de cantoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum