~Ziua urmatoare~
Acum e dimineata si o noua zi de scoala,chiar ultima pe saptamana asta si dupa urmeaza weekend-ul fara scoala si fara Zayn..
Acum ies din camera si cobor jos sperand sa fie Justin la bucatarie cu hainele mele si asa a fost..era jos cu Francisco si discutau si sper sa nu-i fi povestit nimic de faza de ieri..
Merg spre ei si il iau in brate pe Justin pe la spate si sincer ma simt mai bine acum si oricum nu vreau sa-i arat lui Justin..J:Neata sister!!spune Justin si ma asez la el in poala..
-Neata brother!!spun uitandu-ma la Francisco..-Neata si tie Francisco!!
F:Neata,Kylie!!
J:De ce va ascundeti de mine??
-Cu ce sa ne ascundem de tine??Nu inteleg!!
J:Pana cand imi veti ascunde ca sunteti impreuna??spune Justin si eu ma ridic de pe el si ba imi venea sa rad ba sa-i dau o palma in acelasi timp..Ce trebuia sa fac??ma intreb in gand..
-Dar nu suntem....spun,dar Francisco ma intrerupe..
F:Suntem impreuna,dar nu am avut curaj sa-ti spunem!!spune Francisco si eu ma innec in momentul ala..
-Ce face??il intreb socata..
J:Haide Kylie,nu te mai contrazice ca am observat asta din comportamentul asta si nu-mi vine sa cred ca nu mi-ati spun!!spune Justin cu o tristete in voce si cu capul lasat..
-Imi pare rau,Justin ca nu ti-am,dar nu stiam cum vei reactiona cand vei afla asta!!spun si ma uit spre Francisco si fac semn ca o sa-l bat mai incolo,iar el doar rade de mine..
J:Cum voiai sa reactionez??Eram foarte fericit pentru voi si ca insfarsit Francisco a avut curaj sa faca asta!!spune Justin si bate palma cu Francisco..
K:Voi doi ma innebuniti!!spun si imi pun mainele la cap pentru ca incepuse sa ma doara din nou..
J:Poftim hainele si du-te sa te imbraci!!spune Justin si imi arunca niste haine in brate..
K:Ce frumos mi le-ai dat!!Imi multumesc,brother!!spun extrem de ironica..
Urc in camera la Francisco si ma merg sa ma imbrac si ma mir ca a ales niste haine extrem de frumoase,adica nu credeam ca are asa gusturi si poate asorta ceva,vad ca m-am inselat de el..
Decii aceasta este tinuta aleasa de Justin si pot sa spun ca arata foarte bine,poate il fac stylistul meu personal si o sa-l intreb de asta..
Cobor la ei si il vad si pe Francisco schimbat ca mergem la scoala..El era imbracat asa si chiar ne asortam;aratam la fel ca un cuplu,ce sa zic..
Merg spre el si il iau de mana si ramane uimit,dar ii fac cu ochiul si ii arat subtil spre Justin ca sa ne prefacem in fata lui ca suntem un cuplu..
Justin pleaca odata cu noi,adica lasandu-ne si pe noi in fata scolii ca ii este in drum,iar dupa mergand spre facultate impreuna cu Dylan..In fata scolii de intalnim cu Nick(la media) si ramane putin uimit la mainele noastre:ale mele si alui Francisco care erau impreunate inca si am vorbit putin ca sa parem unu si in fata domnului nostru diriginte..hihi..
N:Buna,dragilor!!spune Nick si da mana cu Francisco,iar pe mine ma pupa pe obraz..
-Buna,Nick!!
F:Buna,frate!!Ce faci??
N:Pai eu as intreba primul!!Ce faceti??spune si arata spre mainile noastre..
-Poveste lunga,Nick..
N:Am timp sa ascult ca sa stii!!spune Nick si se aseaza pe banca din fata scolii..
-Ok..Acum iti povestesc,dar nu ma judeca..ok??
N:Niciodata,Kylie!!spune si ma asez langa el si el pup pe obraz,iar Francisco se aseaza tot langa mine tinandu-ma din nou de mana..
-Decii..stiu ca nu v-am spus,dar dupa prima zi de scoala la Justin a venit un prieten de-al lui si coincidenta sau nu,era noul noastru diriginte si ne-am cam apropiat,urmand zilele urmatoare sa avea o relatie,dar cand am iesit cu Francisco i-am vazut saruntandu-se cu una si eu si Francisco vom parea un cuplu in fata lui..spun fara sa ma opresc si am uitat sa mai respir..
N:Wow..Chiar nu ma asteptam la asta si chiar merita asta si cred ca va voi ajuta daca aveti nevoie de un coplice..
-Iti multumesc,Nick!!spun si il iau in brate..
N:Pentru??
-Pentru ca esti un prieten bun si ma ajuti cu planul nostru!!spun si ma uit spre Francisco..
N:Intotdeauna,Kylie!!spune Nick si be ridicam cu totii dupa banca ca sa mergem in clasa la ore..
Se cam sunase de cateva minute si cand sa deschidem usa aud pe cineva strigandu-ma si cand ma uit raman blocata..Era Zayn si cand incerc sa apas pe clanta ca sa intru ma mai striga o data,iar baietii se intorc spre el..
F:Ce vrei,Zayn??
Z:Cum iti permiti sa vorbesti asa cu mine??Sunt profesorul tau si in acelasi timp si diriginte..
N:Vorbim cum vrem noi cu tine in timp ce ne faci prietena sa sufere..
Z:Cum sa o fac pe Kylie sa sufere?? Nu stiu despre ce vorbiti!!spune Zayn rautacios..
K:Cum nu stii despre ce vorbesc baietii??Te-am vazut sa sti,numai nega acum ca nu merge..spun si bat in usa de la clasa ca sa ne scuzam ca am intarziat,dar prin uimirea noastra nu era profesorul si se pare ca am scapat de morala lu' Jones..(profu' de matematica,un mos de 50 de ani care abia mai are dinti in gura,dar e al naibii de autoritar)
Intru in clasa si ma asez in prima banca cu Francisco pentru ca acolo ne mutase nebunu' de diriginte si trebuie sa facem cum vrea el..
Dupa cateva momente,cine credeti ca intra pe usa?? DOMNUL DIRIGINTE!!Se pare ca domnul Jones nu o sa vina orele astea sau ma insel??Cum spunea,intra pe usa,iar noi ne ridicam in picioare si il salutam,dar bine inteles ca eu doar murmuram ceva pe acolo,mai mult il injuram in gand crezand ca astazi nu va veni la ora la noi..
Z:Dragi mei,domnul Jones intarzie putin mai mult din motive personale si ora aceasta o sa stau eu cu voi,dar in urmatoarea este aici..
E:Dar nu mai bine stai tu cu noi??spune Eva care il privea din cap pana-n picioare si sincer arata foarte bine astazi,dar..
KYLIE AI INNEBUNIT!!imi spun in subconstientul meu si in urmatoarele clipe ma intorc spre Francisco si ii zambesc vazand ca Zayn ne priveste si in urmatoarele clipe il sarut pasional isi da seama de plan si reactioneaza si el,iar cativa colegi incepusera sa fluiere si sa aplaude..Ma despart de Francisco si imi intorc privirea spre Zayn care era rosu de furie si ii iesea fum din nas mai rau ca la o locomotiva..Se pare ca mi-a iesit foarte bine planul!!
Z:Domnisoara Jenner,trebuie sa stai o ora la detentie!!spune Zayn si cand am auzit mi-a dat niste nervi..
-Poftim?? De ce ma rog??spun mirata de spusele lui..
Z:Cum este in regulament:fara relatii care nu tin de colegialitate si sunt strict personale..Astea sunt in afara scolii si mai ales nu poti sa faci asta in fata unui profesor..
-Asa si??spun indiferenta..
Z:Mai comporta-te asa si vor fi doua ore!!spune atentionandu-ma..
-Ok..spun si fix atunci suna clopotelul si ies din clasa spre parc ca sa ma linistesc si sa-i multumesc lui Francisco ca m-a ajutat sa-l fac gelos pe Zayn,dar sincer acum cam imi pare rau de asta,dar aia e..
~Sfarsit~
Sper sa va placa acest capitol si sa-mi spuneti parerea voastra sincera despre el..
Va pwp si va iubesc!!!💗💗P.S.:Iti astept violul Aza6JBAM!!💗💗
CITEȘTI
Profu' de canto
FanficEa,Kylie Jenner,o elevă de aproape 18 ani... El,Zayn Malik,un tânăr bărbat de aproape 24 de ani... Cei doi se întâlnesc deoarece el îi este profesor si ea încearcă să-i nu-i cadă în ispită... Reușește???Sau se îndrăgostește nebunește de el??? Aflați...