Ma uit la el si ma decide sa-l intreb de proiectul lu' profu..
-Francisco??il intreb atragandu-i atentia...
F:Da,Kylie.. Ce e??
-Voiam sa te intreb,ce facem cu proiectul ala de la canto?
F:Aa..ala..De asta voiam sa te intreb si eu..Te-ai gandit la vreo melodie??
-Da,doar la una..tu??
F:Si eu am una aleasa!!Dar spune-o pe a ta acum..
-Ma gandisem la "Shape of you" de Ed Sheeran..
F:Off..la asta m-am gandit si eu..spune Francisco razand..
-Pe bune??Ce tare!!
F:Mdea..spune Francisco uitandu-se in alta parte si parand neinteresant..
-Francisco?? Ma asculti ce zic??
F:Da pe asta o facem..spune deviind de la subiect..
-Nu vorbeam de asta!!ma rastec la el,dar nimic..-FRANCISCO!!tip la el si se intoarce cu privirea spre mine..
F:Ce e??
-La ce te uitai??il intreb..
F:La profu' nostru de canto..Uite-l !!spune si imi arata unde e..
Era pe o banca si astepta pe cineva..Asa se cam vede..***
Dupa cateva momente de asteptat,langa el vine o domnisoara si el se ridica de pe banca si se pupa pe obraji si se aseaza amandoi pe banca.. Cine dracu o fi aia??imi da nervi deja!!
Curva aia ii zambeste,dar nici el nu e prea trist,chiar ii zambeste..Il ia de mana si el nu face nimic,chiar ii pune mana pe picior si ea ii ia mana si o urca mai sus pe picior..se vede ca e o curva,dar mi-a dat nervi deja!!!
Se uita la el si ii pune mama pe picior si ea,dar ea mai sus decat a pus-o el..se vede ca e o curva si una mare..
Zayn face o fata foarte ciudata si mirata cand ii vede mana pe el si ea ii zambeste ca o proasta..***
Eu si Francisco ne uitam ca doi tampiti la ei si mie deja mi se facuse rau cand ma uit la iubitul meu care se atingea cu o curva..Ce dragut e sa fi in locul meu!!Yeyy..
Ne uitam foarte atenti la ei si il vad pe Zayn care se apropie de ea si o saruta..CE A FACUT???Imi vine sa merg la el sa-l omor!!Pot sa fac asta??Nu aud pe nimeni sa ma opreasca!!!Decii..te omor Zayn si sa sti ca intre noi s-a terminat!!
Imi simt o lacrima cazand pe obrajul meu rosu si imi vine sa mor in secunda aia..De ce mi-a facut asta??Parca spunea ca are treaba!!Sau 'treaba' aia era curva??Il vad pe Francisco care se intoarce spre mine si ma ia in brate..
F:Kylie,ce ai patit??spune si se uita in ochii mei..
K:Nu am nimic..spun indiferenta..
F:Ba ai ceva..Spune-mi..spune rastit la mine..
-Ce sa-ti spun!!Ca-mi vad iubitul saruntandu-se cu o curva??spun nervoasa si il vad pe Francisco mirat..
F:Iubitul tau??ma intreaba socat..
-Da,Francisco!!E iubitul meu!!I-am dat o sansa ca o proasta si uite ce imi face!!!spun disperata..
F:Gata,Kylie..spune el si ma ia in brate si il strang de tricou si imi vars lacrimile si necazul pe el..
***
Ma ia in brate stil mireasa si plecam spre casa lui care este mai aproape de acest parc si chiar nu aveam chef sa dau explicatii lui Justin care daca m-ar vedea asa sigur va fi suspicios.. chiar daca nu pare un frate grijulie,chiar este si il iubesc pentru asta,dar in momentul asta nu am nevoie de el..vreau sa ma gandesc si PE NAIBA!!M-AM INDRAGOSTIT DE ZAYN si el ca un tampit se saruta pe banca cu o curva..Imi vine sa mor!!!M-A INSELAT SI M-A SI MINTIT!!putea sa-mi spuna ca are iubita daca aia era cumva iubita lui,dar pe naiba..M-A INSELAT!!doar asta conteaza..chiar nu-mi pasa de scuzele pe care le va spune sau poate nici nu-i pasa!!
***
Am o durere de cap care persista de ceva timp si imi vine sa urlu doar cand ma gandesc..cum naiba mai merg eu acum la scoala?? Bine ca nu avem maine ora cu el,dar tot pot sa-l intalnesc prin scoala si de asta imi e frica..Nu am putere sa-l privesc in ochi si sa para ca nu stie ca l-am prins cu alta sau poate ea era iubita lui si eu eram doar ceva in plus..Ce naiba sa mai cred??
Acum sunt tot la Francisco care sta singur si o sa raman peste noapte aici,nu vreau sa merg acasa si ma decid sa-i trimit lui Justin un mesaj ca sa-l anunt asta..Xx Justin xX
"Vezi ca raman peste noapte la Francisco"~trimis~
✔seenXx Kylie ×X
"Ok..poti ramane,dar Dar de dimineata vin la tine sa-ti aduc niste haine pentru scoala..ok?"~Trimis~
✔seenXx Justin xX
"Ok"~Trimis~
✔seenV-am spus eu ca este grijuliu..Am facut cea mai buna alegere sa stau la unul dintre cei mai buni prieteni ai mei..
Acum eram pe canapea si ma sa-mi fac un ceai si cred ca va dori si Francisco,asa ca-l intreb..-Francisco??Vrei un ceai??
F:Nu vreau ceai,dar vin si eu sa-mi fac o cafea..
-Ok..spun si merg la bucatarie impreuna cu Francisco..
Termin de facut ceaiul si merg inapoi in living si ma uit cu Francisco la serial,la Riverdale pentru ca Francisco este un om normal si nu-l uraste ca Zayn care abia a putut sta la un episod.. Ei sunt diferiti din toate punctele de vedere,dar cu Francisco nu cred ca as putea sa fiu cu el,ne-am sctrica relatia de prietenie,care este prea legata si importanta..
***
S-a facut ora de culcare si urc in camera lui Francisco pentru ca el a insistat ca vrea sa incerce o camera de oaspeti..
Mai stau putin pe telefon pana imi vine sa dorm si vad cam 4 apeluri nepreluate de la Zayn si 5 mesaje in care ma intreaba "ce fac" si "de ce nu raspund la telefon"..nu-I raspund si imi inchid de tot telefonul si adorm instant..~Sfarsit~
Sper sa va placa acest capitolul si astept pareri de la voi..
Aza6JBAM,iti astept violul tie si sper sa-ti placa si de data asta capitolul pentru ca ti-am spus ca-l fac pe Zayn putin "negativ" si in aceasta carte..decii nu merit bataie..hehe..Va pwp si va iubesc perversii mei💗💗💗
1121 de cuvinte..
CITEȘTI
Profu' de canto
FanficEa,Kylie Jenner,o elevă de aproape 18 ani... El,Zayn Malik,un tânăr bărbat de aproape 24 de ani... Cei doi se întâlnesc deoarece el îi este profesor si ea încearcă să-i nu-i cadă în ispită... Reușește???Sau se îndrăgostește nebunește de el??? Aflați...