C13:Imi motiveaza el absentele!

576 25 164
                                    

J:Kylie..striga dupa mine..

Cand aud ca ma striga intru in curte si il vad pe Justin care alerga cu cheile mele in mana si pulsul meu revine la normal si imi dau seama ca nu a vazut nimic din ce s-a intamplat mai inainte si ma calmez..
Merg sa iau cheile de la el si il pup pe obraz si cu coada ochiului il vad pe Zayn care intrase in curte curios si cum se uita la noi..E GELOS CUMVA??

Justin intra in casa si eu ies pe poarta si de data asta nu-l mai iau de mana pe Zayn si doar urc repede in masina cu el ca sa numai iasa Justin odata pentru nu stiu ce si de data asta sa ne vada..
Zayn porneste masina si conduce fara sa stiu unde si prin mirarea mea ajungem la el acasa..De ce la el?Ce naiba facem la el?ma intreb eu..

Iese din masina si o ocoleste mergand spre partea mea si ma ia stil mireasa in brate si intram repede in casa de parca ne-ar vedea cineva..
Intra in casa si incuie repede usa si urca repede cu mine in dormitor..Oh nu Zayn!! Nu Nu Nu!!
Ma pune in pat si trage draperiile pentru a disparea lumina de afara..
Se apropie de mine si incepe sa ma sarute lung si pasional,iar apoi coboara cu sarutari scurte pe gat si imi da o suvita de par pe spate si incepe din nou sa ma sarute pe buze,iar apoi coboara spre bluza mea si in secunda doi este azvarlita pe jos si il vad cum ranjeste,iar eu imi musc buza de jos si tot il vad atat de nerabdator,dar sincer nu este momentul si trebuie sa stie..

-Zayn,nu pot sa fac asta?!spun si ma ridic din pat si imi iau bluza de pe jos..

Z:Scuze,Iubito!!Poate m-a luat putin valul,dar nu o voi mai face ..Multumesc ca mi-ai spus,macar sa stiu..spune cu un ton mai trist..

-Zayn,nu este vorba de asta!! Dar te cam grabesti!!

Z:Bine,Kylie..Macar puteai sa-mi spui ca nu simti sa faci asta cu mine..

-Zayn,dar nu este vorba de asta,doar ca inca nu e momentul..Cand o voi face,voi fi decisa si voi fi doar a ta,Iubitule!!

Z:Stai putin..tu inca esti virgina?spune Zayn ranjind..

-Da..spun inrosind..

Z:Esti atat de inconcenta,Kylie!!spune si ma saruta pe buze apasat si lung..-Ai chef sa ne uitam la un film?ma intreaba Zayn..

-Da,dar eu aleg filmul!!

Z:Off..sper sa fie ceva ok..

-Daa..'Piratii din Caraibe'..spun si il iau de mana si coboram amandoi rapid in living..

***

Z:Filmul asta e chiar grozav!!spune Zayn dupa ce s-a terminat filmul, iar eu aveam cateva lacrimi in coltul ochiului..-Iubire, nu plange!!spune si ma ia in brate si ma pupa pe frunte parinteste..

-Dar a fost putin emotionant la sfarsit.. Mi-a placut foarte mult si vad ca si tie si ma bucur ca am ales un  film pe gustul amandorura..

Z:Asa e iubire,dar acum nu stiu ce zici,dar mie cam foame!!Hai sa comandam o pizza..

-Eu nu m-ai mananc la ora asta,mai ales pizza..Comanda-ti doar pentru tine,iubitule!! Eu ar cam trebui sa merg acasa..

Z:De fapt nu mergi acasa!!

-De ce?!il intreb mirata..

Z:Pentru ca Justin mi-a spus sa te iau de la Francisco si sa dormi la mine pentru ca are nevoie putina de intimitate cu o curva!!imi explica Zayn si eu incep sa rad de cum a povestit si ce fata avea..

-Ok..ramai aici atunci,dar trebuie sa fac un dus si nu am haine aici..

Z:Vino cu mine pana in camera si Iti dau un tricou de-al meu si dupa te speli in baie si intri in pat pentru ca maine este scoala, domnisorică!!spune Zayn autoritar..

Profu' de cantoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum