C6:Chiar merită să ne riscăm??

669 36 165
                                    

Ajunsa acasa dupa toata nebunia aia de la scoala,merg sa ma schimb in haine de casa si dupa sa mananc ceva ca mor de foame si sunt sigura ca Justin nu a facut nimic de mancare,iar eu o sa fiu nevoita sa comand pizza..offf..
Cobor in bucatarie si NIMIC..mai bine spus NIMENI..nu e urma nici de Justin sau de clona Dylan..unde naiba or fi cei doi??

Imi comand o pizza si pana cand v-a ajunge comanda,ma voi decide ce melodie voi folosi pentru duetul cu Francisco pentru ora de canto..
Vreau una in care vocile noastre sa se impleteasca si sa sune in armonie..vreau una PERFECTA..

Inima mea ma pune sa aleg la risc si cred ca o s-o aleg pe:
"Ed Sheeran - Shape of you"
Mi se pare cea mai ok dintre toate melodiile scoase recent dintre toti artistii..
(N\A:Inima mea voia sa aleaga DESPACITO..dar m-am abtinut.. hihi:))) )

In urmatoarele secunde aud soneria de la usa si cred ca a venit baiatul cu pizza,dar imi suna si telefonul tot in acel moment..merg sa iau bani si nu ma uit cand deschid usa si dau bani si iau pizza si vreau sa inchid usa,dar cineva nu se clinteste din usa.. CAND MA UIT LA CINE E,RAMAN UIMITA..
Era Zayn..Ce o cauta aici??Mai ales acum??

-Bunaaa,Zayn..spun si ii zambesc cald,iar el imi sare in brate,iar eu doar las pizza pe blatul de la bucatarie si sar in brate la el..

Z:Aveam nevoie de imbratisarea ta..Am avut o zi foarte naspa..

-Doar tu??Si eu la fel..spun si oftez,iar el imi zambeste si ma ia pe sus in brate si imi incolacesc picioarele in jurul lui si imi las capul pe umarul lui si mergem asa in sufragerie,dar acompaniati si de pizza..

Z:Acum haide la masa!!spune si ma bune in poala la el si isi ia o bucata de pizza din cutie si o pune langa el..

-Heyyy..aia e pizza mea si nu-mi place sa stau aici..spun si rad si incerc sa ies din stramtoarea bratelor lui,dar FAIL..

Z:Offf..dar mie imi place cum stai si aia e pizza mea..eu am cumparat-o si am si adus-o..

-Ba nu..spun si fac o fata de catelus si dupa primesc toata cutia in bratele mele..-Yeyyyy..mancareeee!!!!Iti era foame,puiule..spun si vorbesc cu burta mea..

Z:Daa..chiar imi era foame,puiule.. spune Zayn,iar eu ma stramb la el..

-Nu vorbeam cu tine!!Si cu stomacul meu..

Z:Nu mai minti ca vorbeai cu mine..spune si vrea sa para suparat..

-S-a suparat Zayn??spun cu voce de bebelus..

Z:Da..s-a suparat..

-Pe cine s-a suparat Zayn??

Z:Pe Kylie s-a suparat Zayn.. spune cu botic de ratusca..

-Pe Kylie s-a suparat??Ce nesimtita e Kylie,aia!!!Offf.. merg sa o bat.. spun sarcastica si cu voce de copil micut..

Z:Nu o bati pe Kylie ca ma supar pe tine..

-Si de ce ma rog nu am voie??

Z:Pentru ca e iubita mea si nu ai voie..

-Ba nu e iubita TA..spun si accentuez ultimul cuvant..

-Poate nu e,dar VA FI.. spune si se uita in ochi mei si se apropie de fata mea,micsorand spatiul dintre noi,dar eu imi lipesc brusc buzele de buzele lui si vad ca-l las uimit de ce am facut..NU REGRET NIMIC..

Z:Te iubesc,Kylie..

-Si eu,Zayn..dar e gresit tot ce facem..

Z:Ba nu este..incearca sa nege el,dar nu prea avea credibilitate..

-Ba este,Zayn..nicio relatie dintr-un ELEV..spun si arat spre mine..-Si eu PROFESOR..spun si arat spre el..-Nu a mers bine..Toti au aflat,iar profesorul a fost dat afara si nu a mai avut voie sa predea.. vrei asta???Eu NU..

Profu' de cantoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum