Ies din scoala si vreau sa vad ce face mama lui Francisco si ma decid sa-l sun.
C.t.
-Buna,Kylie!
-Hey, Francisco..Cum iti este mama??Este bine?
-Inca nu ti-ai dat seama ca am plecat ca sa te las sa discuti cu Zayn??
-Asta ai facut?Doamne si eu care ma ingrijorasem,dar nu ca tu m-ai lasat sa discut cu Zayn.. Stai linistit,ca nu am facut-o,ba din contra am plecat din clasa..
-Kylie,trebuie sa stie si el de ce v-ati despartit..Nu iti mai poti bate joc de el atat de mult..
-Dar nu-mi bat joc de el..
-Atunci ce faci??
-Doar ii dau o lectie..
-Da..o lectie batandu-ti joc de el..Mi-am dat seama din privirile pe care ti le tragea ca te iubeste si sincer,eu chiar il uram,dar daca eu mi-am dat seama de asta..Ti-as spune sa nu fie prea tarziu si sa nu-l pierzi..E un om matur si stie ce vrea de la viata..
-Multumesc de sfat,Francisco,dar stiu ce trebuie sa fac si inca mai are de "platit" ca m-a inselat..
-Off..doamne,dar ce incapatanata esti!!Kylie,tu nu erai asa..
-Nu este de asta,dar m-a facut sa sufar.. Ce nu intelegi!!!!
-Inteleg,dar nu trebuie sa faci si tu asta..Ai vazut cum te-ai simtit..De ce vrei sa fie si el asa??Chiar vrei sa-l vezi suferind??
-Da..e o idee proasta,dar pentru moment asta credeam..
-Stiu..Erai nervoasa, dar iti spun ca asta e cea mai buna alegere..spune Francisco si ii simteam bunatatea din suflet..E un prieten bun si stiu ca-mi vrea doar binele,asa cum vreau sa fie si el..
-Iti multumesc,Francisco!!Iti multumesc ca mai facut sa-mi dau seama ca era o alegere gresita..Iti multumesc din suflet!!!spun si o lacrima imi curge pe obraz..
-Nu ai de ce sa-mi multumesti!!Te iubesc,Kylie..
-Si eu Francisco!!spun si cand ma uit spre iesirea de la profesori,iesea Zayn si acela cred ca era momentul sa fac ce simt..-Francisco??
-Da,Kylie!!
-Ureaza-mi bafta!!spun si merg spre Zayn ca sa-l prind..
-Bafta si nu uita..Fa ceea ce simti!!Alege cu inima!!!spune si inchide apelul..
C.t.t.
Il vad pe Zayn care merge spre masina lui,in parcare si incep sa fug ca sa nu fie prea tarziu si sa plece..
Il strig din spate si se intoarce si ii sar in brate si incep sa plang..Dupa cateva momente in care doar stateam in bratele lui,ne despartim si soptesc un 'scuze',doar atat am putut spune si ma indepartez de el,dar ma prinde de mana si ma da in brate stil mireasa si ma duce spre masina si ma pune incet pe scaunul pasagerului si el merge la locul lui si porneste masina..Eu numai spun si imi dau seama ca vrea sa discutam si doar imi faceam curaj in minte..
Tot drumul a fost foarte tacut si doar il priveam.. Mai merge cat mai merge si observ ca opreste masina pe o strada si imi face semn sa ies..cand privesc in jur era doar in drum de la iesirea din oras..
Pe acolo inca mai treceau masina,dar eu il urmez pe Zayn pe marginea strazii si ii sar in brate,dar intr-un fel ma respinge..e atat de rece fata de mine acum..-Ce ai??il intreb pe Zayn si ma mai indepartez de el..
Z:Asta ar trebui eu sa te intreb.. imi spune Zayn indiferent..
-Eu sunt aia vinovata?Tu nici nu sti ce am aflat despre tine.. Te-am prins,Zayn!!!
Z:Poftim?La ce te referi?!spune el de parca nu ar stii..
CITEȘTI
Profu' de canto
FanfictionEa,Kylie Jenner,o elevă de aproape 18 ani... El,Zayn Malik,un tânăr bărbat de aproape 24 de ani... Cei doi se întâlnesc deoarece el îi este profesor si ea încearcă să-i nu-i cadă în ispită... Reușește???Sau se îndrăgostește nebunește de el??? Aflați...