Pov. Zayn
Imi privesc iubirea cum se cuibareste in bratele mele si imi creste inima cand vad ca o persoana atat de minunata ca ea,ma iubeste..Sunt atat de norocos ca o am langa mine si as face orice sa nu o pierd..Cea mai mare frica a mea este acesta pentru ca mi s-a intamplat ceva asemanator in trecut,dar nu am dispozitia necesara sa povestesc acele clipe ce s-au intamplat si imi petrec in continuarea momentele cu Kylie..
Imi introduc mana prin tricoul ei larg si observ ca reactioneaza cum imi doresc..O observ ca-si ridica privirea spre mine si eu ii zambesc triumfator..
Z:Iubire?Eu ma duc sa pregatesc cina pentru diseara,iar tu poti sa-ti faci o baie relaxanta..
-Mm..buna idee..ii surade lui Kylie ideea mea..
Ma ridic de langa ea si merg sa-i aduc cateva prosoape mari, albe si pufoase si i le inmanez in brate cu schimbul unui sarut si cobor in bucatarie pentru a realiza cina din seara asta..
Am spus sa fie ceva mai special pentru ca vreau să-și dea seama ca o iubesc cu adevărat si sa fie sigura pe relația noastră..Mie unu nu-mi pasa ca este mai mica decât mine pentru ca este foarte matura pentru vârstă ei..O iubesc pentru ce e,pentru sufletul ei bun,nu pentru altceva..Pentru seara asta pregătesc pastele mele cu fructe de mare pe care le ador si stiu ca ies delicioase si sper să-i placă si ei..
***
Încet-incet le-am terminat si le-am pus frumos in farfuriile albe si le-am aseazat pe masa din living acompatiate de o sticla de vin roșu.. Mm miros divin si cred ca au un gust delicios..
Urc sa vad daca Kylie este gata si o surprind pe aceasta făcând-o sa sara din pricina sperieturii..Era doar intr-un prosop înfășurată facandu-ma sa ma holbesc ca un prost..Era atat de sexy,nu-mi puteam lua ochii de pe ea..K:Zaynn..mormăie ea când ma apropii primejdios de gatul ei si ii inspir mirosul de la gelul meu de duș..mirosea atat de mine si e este doar a mea..
O sărut de-alungul gatului pana la capătul prosopului care ii acoperă corpul ei superb..Vreau sa o vad si sa o simt atât de aproape de mine,dar pe naiba, stiu ca nu fac bine si ma îndepărtez considerabil de ea..
K:Zaynn..spune ea cu o dezamăgire în glas..
Z:Stiu,Kylie,mai pot aștepta..te aștept la masa..spun si o sărut pe obraj si plec înapoi in living pentru a o lăsa sa se îmbrace..
Pov. Kylie
Cum sa-i spun lui Zayn ca eu sunt pregatita deja pentru urmatorul pas?Chiar nu am habar..El crede il continuare ca e ceva gresit daca se intampla ceva intre noi deoarece sunt eleva lui si sunt si minora inca,adica ce conteaza daca o fac acum sau peste cateva luni?Oricum as face asta pentru ca simt,ci ca nu sunt obligata cu ceva fata de el..Oricum el e mai emotionat pentru asta deoarece vrea sa nu iasa rau..
Numai raman atat de mult pe ganduri si ma imbrac pentru cina pregatita de Zayn..
Aleg o rochie mai provocatoare pentru acest moment,dar chiar vreau sa-i dau bătai de cap..Mai bine spus,vreau sa vad de ce e in stare si cat de departe poate ajunge in seara asta..Apelez la un machiaj mai nude cu culori mai maronii si mai naturale ca de obicei,dar in seara asta depun mai mult efort pentru ca vreau ca totul sa iasa foarte bine..Parul mi-l prind la intr-o coada mai aranjata,iar acum sunt gata pentru a coborî la Zayn..
Ajung in dreptul sufragerie si observ cina romantica pregatita de Zayn.. Wow,ce bine arata! Dar Zayn unde e?ma asez pe canapea si astept sa vina..
Pov. Zayn
Eram ascuns in bucatarie cand Kylie ajunsese in living si pot sa spun ca arata superb..Doar cand o priveam,ma excita..Nu stiu ce-mi face fata asta,dar pe zi ce trece ma indragostesc mai mult de ea.. Chiar numai stiu ce sa fac ca sa stau cat mai departe de ea in aceasta mini excursie pentru a nu face vreo prostie demna de regretat..
Ies din bucatarie si o iau prin spatele ei si o cuprind cu bratele vazand ca tresare si ca se intoarce spre mine muscandu-si buza de jos..
Ma asez pe locul meu,dar nu inainte de-ai simti buzele,iar dupa mancam amandoi in liniste..Nu stiu ce pot sa-i spun in aceste momente..Nicio vorba parca nu vrea sa-mi iasa din gura..NIMIC..Heyy!!Capitol nou!!Stiu ca e foarte-foarte scurt,dar eram in pana de idei si inca sunt,dar neaparat trebuia sa postez azi!!!De ce azi?
AZI PENTRU CA WATTPAD-UL A LEGAT O PRIETENIE FOARTE STRANSA CARE VA DURA ANI!
ACEST CAPITOL ESTE PENTRU TINE,SURIOARA SI SPER SA-TI PLACA..
Nu am cuvinte sa descriu cat de mult iti multumesc pentru TOT..mai ales pentru sfatutile tale pe care mi le mereu si ca niciodata nu te saturi de probleme mele care sunt multe rau..Adica de fiecare data mi se intampla ceva si tu esti prima persoana care afla si care ma ajuta sa rezolv asta..
Iti multumesc din suflet si te iubesc enorm de mult surioara♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Aza6JBAM
1000 de cuvinte
CITEȘTI
Profu' de canto
FanfictionEa,Kylie Jenner,o elevă de aproape 18 ani... El,Zayn Malik,un tânăr bărbat de aproape 24 de ani... Cei doi se întâlnesc deoarece el îi este profesor si ea încearcă să-i nu-i cadă în ispită... Reușește???Sau se îndrăgostește nebunește de el??? Aflați...