C11:Nu ma asteptam la asta!!

561 27 75
                                    

Ma asez pe prima banca pe care o vad si imi las capul in jos,privind in gol..
Pe langa mine trec zeci de copii care canta,danseaza sau urla,dar eu tot in lumea mea sunt!
Ma simt al naibii de confuza,dar aceea confuzitate dusa la extrem..Omul asta m-a derutat la maxim si inca o face "impreuna" cu ora de detentie..Sper sa nu fie el profesorul care ma supravegheaza ca pe un "ostatic"ca la pârnaie ca as innebuni..
E omul care te duce de la o stare de extaz la una de nebunie..E diferit si asta iubeam la el,dar se pare ca am gresit atunci cand i-am dat o sansa,trebuia sa ramana ceva interzis..Ce credeam?? CA POATE IUBI O FETITA DE 18 ANI CA MINE?!Și imi spunea ca sunt diferita,dar erau doar vrajeli pe care le-am crezut un moment dat,dar macar mi-am dat seama foarte rapid de asta decat sa fie prea tarziu pentru amandoi..

***

Simt pe cineva care se apropie de mine si imi ridic capul sa vad cine era si aceea persoană era Francisco.. Ma bucur ca era doar el..
Ma uit în ochii lui si ma ridic in picioare si ii sar in brate si cred ca merită niște explicații..

-Francisco,imi pare rau pentru tot!!spun si câteva lacrimi imi curg pe obraz..

F:Pentru??spune mirat el..

-Pentru tot,dar iti si mulțumesc!!spun si ma despart din îmbrățișare,iar Francisco se apropie de obrajul meu cu mâna si imi șterge lacrimile care au apărut necontrolate..

F:As face orice pentru tine doar ca sa te vad si sa te fac fericită,Kylie!!

-Sentiment reciproc,Francisco!!spun si ma ia in brațe si da se sa apropie de mine,dar...-Cred ca ar trebui sa mergem in clasa,la ora,nu?!

F:Mda,asta ar trebui făcut..spune si ma ia de mână si mergem in clasa..

Când am intrat in clasa, toți colegii se uitau ciudat la noi si cred ca am idee de ce făceau asta..
Ii ignoram si mergem spre banca noastra si dupa intra si profesorul Jones si pentru prima data i-am simtit lipsa si acest sentiment nu l-am trait niciodata,mereu il uram..
Ora a fost atat de plictisitoare si cand ma gandesc ca dupa am o ora de detentie,imi vine sa lesin..Sunt atat de obosita dupa saptamana asta si chiar vreau sa ajung cat mai repede acasa si sa ma odihnesc..

Ies din clasa sperand ca voi evada din scoala si pentru a scapa de ora aia de detentie..
Merg spre dulap ca sa-mi las cartile si fix cand il inchid,din spatele usii de la dulap apare Zayn si tresar din vina sperieturii..

Z:Credeai ca vei scapa de ora de detentie,domnisoara??spune Zayn si imi vine sa-i dau o palma,dar acum,aici e doar proful meu..

-Doar voiam sa-mi ias cartile..spun oftand si il urmez pana in clasa si se pare ca el imi va fi profesorul care ma 'supraveghea' in aceasta ora..

Intram in clasa si ma lasa uimita ca incuie cu cheia aceea usa si sincer usa mereu ramanea deschisa si fara cheie..chiar nu stiu de ce a facut asta..
Ma asez intr-o banca din spate,iar el la catedra si nu ma scapa din ochi si privirea lui ma cam incomoda si ma facea in acelasi timp sa ma simt importanta,dar asta e cam ciudat,dar inca mai simt atingerea lui si sarutul lui si mai sunt momente cand le mai doresc, dar in urmatoarele secunde imi amintesc ca m-a inselat..
Incerc sa nu ma mai uit la el,dar se ridica de la catedra si se apropie de mine..Se aseaza in spatele scaunului meu si se lipeste de spatele meu si imi da parul pe spate,iar aceea atingere ma face sa tresar si ma intorc spre el,dar fac cea mai mare greseala deoarece buzele lui eram la milimetri de ale mele si se napusteste peste ele si ma saruta pasional si ma face al naibii de confuza DIN NOU si din nou..Are acel ceva pe care nu-l gasesti la alti si te face sa plutesti doar cand il privesti, dar cand il saruti?? Iti vine sa zbori si sa simti lumea la picioarele tale,dar in momentele urmatoare imi amintesc scenele xeroxate in minte cu el si acea curva..

Ma despart de buzele lui si imi musc buza de jos vazandu-l ca vine din nou spre fata mea si cu doua degete imi ridica fata spre privirea lui si ma ridica de pe scaun si ma urca pe banca si din nou isi satisface buzele cu buzele mele si imi infing degetele in parul lui perfect de negru si intensific sarutul si nu cred ca se astepta la asta..
Momentul ala este sfarsit de o bataie in usa care ma face sa ma sperii si cine naiba o fi batut??

Zayn merge spre usa si o deschide cu cheia si de acolo apare Francisco si intra si el in clasa,dar el nu avea detentie..
Vine spre mine si se aseaza cu mine in banca si ma ia de mana si ii soptesc ceva la ureche:

-Ce faci aici??spun mirata..

F:Fac bine..tu??spune evitand intrebarea si sensul ei..

-Nu 'ce faci' si 'ce faci aici,la detentie'??spun repetand din nou..

F:Pai am primit o ora de detentie..spune si se uita spre Zayn care inlemneste si era nervos,parca scotea fum pe nas si suiera ca un tramvai..

-Pai ce naiba ai facut??spun razand sa vad ce a mai inventat..

F:Pai am calcat pe spatiul verde din fata cancelariei si pe ala nu aveam voie..spune, iar el incep sa rad si imi las capul pe umarul lui,iar Zayn doar se uita la mine si eu faceam la fel..se vedea pe fata lui ca era cam nervos,dar tot are de dat niste explicatii mai tarziu spre momentele de inainte..

***

Ora se termina si din pacate,Francisco pleaca foarte repede din clasa pentru ca l-a sunat mama lui si era spital grav bolnava si acum el fuge intr-un mare suflet pana acolo..

Raman cu Zayn in clasa si vine spre mine si din nou in spate meu lipit si imi da parul intr-o parte si se aseaza cu capul pe umarul meu si deja ii simt respiratia in ceafa si ma face sa tresar..
Ma intorc spre el si il sarut eu de data asta..Nu stiu ce mi-a venit,dar asta am simtit sa fac si nu m-am putut controla..

Ma despart din sarut si observ ca respiram sacadat,normal ca din vina adrenalinei,dar nu regret nimic..
Ma uit la el si vreau sa plec de acolo,simt ca vor fi niste explicatii date si chiar nu vreau sa stiu adevarul despre curva aia..L-am vazut,deci numai are ce sa explice sau sa spuna ca nu este adevarat pentru ca am vazut bine..

Vreau sa ma ridic de pe scaun,dar ma prinde de mana si fac semn din cap ca "Nu" si plec din aceea sala de clasa..

~Sfarsit~

Stiu ca este foarte foarte scurt capitolul,dar chiar numai am timp deloc de scris..peste 2 saptamani am examen si sper sa ma intelegeti..❤❤

Aza6JBAM ,Iti astept violul si parerea si nu uita ca te iubesc enorm de mult surioara❤❤❤❤

Eram sa uit..Am pus o noua carte si este una de coperti si as vrea sa dati un ochi si pe acolo si de ce nu?Sa comandati o coperta..
Ly guys❤❤❤

Profu' de cantoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum