Asa cum a hotarat Zayn mergem acasa la mine ca sa-mi fac bagajul pentru excursie si ma gandesc pe drum daca fac bine..Adica o excurise de cateva zile cu profesorul meu care imi este iubit?!E cam ciudat si daca ar afla parinti mei ar iesi foarte urat si cred ca nu ma vor ierta pentru asta..Poate la timpul potrivit le voi spune,dar inca nu..
Cum spuneam,mergem la mine si urcam direct in camera pentru a-mi face bagajul,dar raman socata la ce dezastru era in casa..Ce doamne iarta-ma a fost aici?? Zici ca a fost al treilea razboi mondial in casa..Totul numai era la locul lui..
Ramanem socati si eu si Zayn de nebunie de aici,dar gasim si vinovat:JUSTIN SI CURVA LUI..
Asa ca ramane Zayn sa curete putin prin casa,iar eu imi fac bagajul intre timp,iar Zayn 'a pus pariu' ca el termina de curatat casa decat fac eu bagajul..La final,urca Zayn la mine in camera si ma gaseste pe mine intr-un razboi cu hainele..NU VOIAU SA INTRE!!
Z:Iubito?Ce faci acolo?il bufnea rasul cand intreba..
-Nu vor sa intre in valiza!!spun,iar Zayn se tavaleste pe jos de la atata ras.. -Nu-i amuzant,Zayn!!Vino sa ma ajuti!!!ma rastesc la el..
Z:Acum,sefa!!spune si vine spre mine ca sa termine bagajul..
-Asa mai bine..spun,iar eu ma asez pe pat pana termina el..
Dupa ce termina bagajul vine spre mine si ma saruta incet si apasat si se lasa peste mine,in pat,iar eu imi adancesc mainile in parul lui perfect..
Incepe sa sarute de-a lungul gatului si simt mici furnicaturi care ma fac sa gem,iar el isi musca buza de jos si se uita la mine dandu-si seama ca face totul gresit si ne ridicam din pat amandoi..
Iesim cu bagajul din casa si incuiem casa,iar apoi mergem la Zayn in masina spre destinatia necunoscuta pentru ca o tine ascunsa si nu a vrut sa-mi spuna..
***
Pov. Zayn
Drumul este putin cam lung pana la cabana,iar Kylie a adormit..E atat de frumoasa si de incocenta cand doarme..O iubesc atat de mult de nu as vrea sa i se intample ceva niciodata..
Chiar daca este mai micuta,o voi asteapta pana va fi pregatita si nu o voi presa sa faca ceva ce nu simte..Dupa cateva ore ajungem intr-un final la cabana parintilor mei si ar fi momentul sa o trezesc pe Kylie..
Merg spre ea si imi lipesc buzele de ale ei si o simt ca isi deschide ochi si imi raspunde la sarut gemand..Am trezit-o cam brusc,cred!!
Ies din masina ca sa merg sa o iau in brate spre cabana..Z:Kylie,iubire,trezeste-te!! Am ajuns!!spun si o vad pe Kylie cum se intinde si ofteaza pe scaun..
K:Imi mai era somn!!spune cu un voce de copil suparat..
Z:Dar am ajuns si dormi inauntru,iubirea mea!!
-Ămmm..bine!!spune si atunci o iau in brate si mergem inauntru..
Pov. Kylie
Ma trezesc brusc in bratele lui Zayn si vad ca am ajuns la o cabana superba in mijlocul pustietatii..cred pentru ca nu am mai vazut vreo casa pe aici..
Intram inautru si era atat de frumos si de cald,iar Zayn ma lasa pe canapea spunand ca trebuie sa ia bagajele din masina..
Cum mi-a spus Zayn, in masina cand am iesit,am urcat direct in camera pentru a dormi putin..Mi era somn putin..drumul spre cabana m-a extenuat ceva,ceva..Pov. Zayn
Urc cu bagajele in camera si imi gasesc ingerasul dormind..Imi despachetez bagajele si la ale ei ma opresc ca poate-poate se supara daca fac eu asta,iar dupa ma bag in pat langa ea..O cuprind pe la spate in brate si ii invalez parfumul dulce si seducator..Uneori ma poate innebuni foarte mult fata asta!!Cat este ea de incocenta,atat de mult ma excita..
Adorm in cateva clipe lipit de ea si as vrea ca aceste momente sa tina la nesfarsit..Pov. Kylie
Ma foiesc in pat si intru in ceva tare sau mai bine spus.. in cineva!!Era Zayn!! Incerc sa ma intorc cu fata spre el ca sa-i vad expresia de pe fata atunci cand doarme..E atat de scumpic!! Il pup pe nas si observ ca stramba din el si incepe sa ranjeasca cu ochii inchisi si ii prind fata in palmele mele micute si vad cum deschide ochi si il sarut dulce si apasat..Nu stiu ce m-a apucat cu aceste momente!!Eu nu eram asa de dragastoasa, dar vad ca iubirea m-a schimbat enorm..As face orice pentru el si pentru relatia noastra,as lupta pana in panzele albe,doar ca sa nu ma lase..
Ma indepartez din sarut si observ ca nu s-a trezit inca,hotul.. Il strang de obraji,iar dupa ma sui pe el si il aud cum geme..Nici el nu cred ca se astepta sa fac asta!!Ma aplec ca sa-l sarut si il aud cum imi pronunta numele in timp si imi strange de fese si incep sa marai..Nu ma asteptam sa faca asta!!Ma ridic de pe el si ma pun pe partea mea si fix acum observ mai bine tatuajele prin tricoul de un material transparent.. Ma vede cum raman cateva minute mirata de unele si il urmaresc cum se ridica si isi da tricoul si vine spre mine si imi zambeste pervers,iar eu ma inrosesc in obraji in secunde doi..
Ii creionez cerculete pe pielea tatuata si raman cu gura deschisa la unele..ce bine arata!!Z:Esti atat de incocenta,Kylie!!spune si imi trece o suvita de par pe dupa ureche..
-Te iubesc,Zayn..
Z:Si eu,iubito..
-Si tu ce?il intreb vrand sa aud aceleasi cuvinte iesite din gura lui..
Z:Si eu te iubesc,Kylie..
-Mmm..imi place ce aud!!spun si ma cuibaresc in bratale lui..
~Sfarsit~
Stiu ca am postat foarte greu in ultima vreme si am promis ca voi fi mai activa si nu m-am tinut de cuvant,dar mi-am dat seama ca am parte de o vara foarte incarcata,dar voi incerca sa postez mai des dragilor..
Sper sa va placa acest capitol si va astept parerile voastre..Aza6JBAM ,iti astept violul si parerea surioara..
1081 de cuvinte..
CITEȘTI
Profu' de canto
FanfictionEa,Kylie Jenner,o elevă de aproape 18 ani... El,Zayn Malik,un tânăr bărbat de aproape 24 de ani... Cei doi se întâlnesc deoarece el îi este profesor si ea încearcă să-i nu-i cadă în ispită... Reușește???Sau se îndrăgostește nebunește de el??? Aflați...