~Mia~
Dom bol prázdny ako obvykle, čo bolo pre mňa obrovskou výhodou. Potrebovala som sa upokojiť a hlavne zabudnúť na toho Mendesa. On predsa nemôže byť tá slavná hviezda, o ktorej mi hovorila Vicky. Určite to bude len nejaký omyl, proste si ho len s niekým pomýlila. Áno, to bude ono.Zvedavosť mi však nedala a ja som sa okamžite vrhla po notebooku.
Shawn Mendes.
Rozklikla som prvý titulok a moje obavy boli potvrdené.
Slávny spevák Shawn Mendes sa chystá ísť študovať! Bude to práve vaša škola, na ktorú príde?
Uhm, áno. Nie som z toho nijako extra nadšená, ale hej. Och.
Preklika som na youtube, veď, ak spieva, nájdem ho tam.
Kedže mi ako prvú vyhodilo nejakú Treat you better, hneď som ju rozklikla. Uhm, seklo mi to. Veď prečo nie, dopekla?! Úžasný internet toto.
****Vonku je chladno a ja sa prechádzam po parku. Musela som si ísť pretriediť myšlienky, stále som nedokázala z hlavy vyhnať môjho spolusediaceho. Nevyzeral dvakrát potešene, že chodí k nám do triedy. Uhh, bola by som rada, ak by nechodil. Ale prečo mi sakra nepovedal, kto to je? Ohh, nemysli už naňho Mia.
Z premýšľania ma zrazu vyrušil príchod SMS-ky.
" Mia, choď na fb, niečo sa tam rieši. Rýchloo.
x.Vicky.x "
Čo sa tam môže asi tak riešiť? Je piatok, žeby nejaká spoločná akcia?
***Až doma som sa dozvedela, čo sa na facebooku dialo. Kecali tam o spoločnom výlete, na ktorý chceli ísť. New York? Vážne? Huh?
*
MiaLovengeer: "To vážne Vick?"
VickyBrooklyn: "Aj tebe ahoj, Mia. A hej, jedeeem in New York!" Ak by tu bola, stopercentne by práve výskala a jačala ako šialená.
MiaLovengeer: "Ešte ani nevieš, či pôjdu všetci"
VickyBrooklyn: "Určite, čítaj tie komenty, všetci sú za, teda okrem Shawna. Ten to zatiaľ nekomentoval."
MiaLovengeer: "Ten určite pôjde. Prosím ťa, je to arogantný idot, ktorý sa nechá obletovať našimi slečinkami."
VickyBrooklyn: "Nebuď na môjho Shawna taká!"
MiaLovengeer: "Tvojho?"
VickyBrooklyn: "Hej môjho!"
MiaLovengeer: "Okej, rada (musíš cítiť ten sarkazmus) by som ešte kecla o tvojom Shawnovi, ale musím, pa."
*Bol už večer, keď som sa chystala ísť spať, no moje zmysly upútalo niečo iné.
Pozrela som sa von oknom, kde som zazrela niekoho, kto tu nemá o takom čase čo robiť. Čo tu dopekla robí?!
YOU ARE READING
Dotyk [Shawn Mendes] |Pozastavené
FanfictionArogantná a namyslená kanadská hviezda Shawn Mendes. Milá a vynaliezavá stedoškoláčka Mia Lovengeer. Dvaja ľudia. Jeden osud. Bude ale ich osud spoločný? A v tom som svoju ruku pocítila v tej jeho. Jeho dotyk mi spôsoboval zimomriakvy. Bol to len o...