Kapitola 9

394 27 2
                                    


"Ty si akurát tak idiot, ktorý číta cudzie správy,"
"Sú o mne,"
"Aký si si istý"
"Ten popis predsa sedí na mňa," nedal sa.
"Och, si na omyle," nie, toto si nebude o sebe myslieť!
"Nemyslím si," sadol si na stoličku vedľa mňa.
"Veď ty nikdy nemyslíš," prehovorila som a vypla som telefón.
"Že nikdy?  Práve teraz si o tebe niečo myslím," zabodol do mňa tie jeho prenikavé hnedé oči.
"Mám ti k tomuto tvojmu úžasnofantastickému činu aj zatlieskať?"
"Ak sa ti chce," prehodil narcisticky.
"Bože, ty si taký idiot," zamrmlala som si.
"A aj tak ma máš rada," nadhodil a ja som si uvedomila, že až tak ďaleko od pravdy nie je.

~Shawn~

"Ako ti ide tá pieseň, Shawn?" Sakra, sakra, sakra! Úplne som na to zabudo. Oh, porazí ma.
"Skvelo," usmial som sa a nechcel som dať na sebe poznať pravdu.
Zrazu začal zvoniť ockov telefón a ten sa s telefónom pri uchu vytratil.
"Ty si ešte ani nezačal, že?"
"Máš pravdu, mami, vôbec som na to nemal čas," prehrabol som si vlasy.
"Máš na to pár dní, plus týždeň v New Yorku, dovtedy ťa budem kryť," žmurkla na mňa.
"Oh, ďakujem mami," podišiel som k nej a objal som ju.
"O čo ide?" Do kuchyne vošiel ocko.
"To ma môj syn nemôže len tak objať?"
"Samozrejme, že môže, len sa pýtam,"
Oh, ďakujem ti mami. Ani nevieš aký som rád, že ťa mám.
***

Na zajtra sa toho nemusím až tak veľa učiť, takže sa ide makať na tej novej skladbe. Uh, potrebujem niečo úžasné, niečo, čo bude doslova môj debutový song. Niečo, čo uchvátí každého, kto to bude počuť. Teda, tú moju vekovú kategóriu hlavne.

Vzal som si do rúk gitaru a začal som si brnkať melódiu, ktorá ma práve napadla. Cez otvorené okno som uvidel ju a hral som ďalej.
Toto by som si mohol začať už zapisovať, pomyslel som si.

 Toto by som si mohol začať už zapisovať, pomyslel som si

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


~Mia~

Už sa začalo to rodičko. A moji rodičia tam nie sú. Došľaka, už môžem dať zbohom celému New Yorku. Všetci tam pôjdu, dokonca aj Vicky, ktorej je už omnoho lepšie. To ma samozrejme teší, ale aj ja chcem ísť do svetoznámeho New Yorku a prechádzať sa najznámejším newyorským parkom, či objavovať krásy newyorských ulíc. Lenže viem, že toto nebude možné. Aspoň nie budúci týždeň.
***

"Miaa? Si domaa?"
"Hej mami, kde si bola tak dlho?" Vzala som jej z rúk tašku s nákupom, položila som ju na kuchynskú linku a začala som vybaľovať nákup.
"Bola som na rodičovskom," v tom momente som zamrzla na mieste. Naozaj bola na tom rodičovskom, ktorý sa týkal NY?

Dotyk [Shawn Mendes] |PozastavenéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora