Nést vinnu za svoje činy

1.4K 102 28
                                    

Zhluboka dýchala. Její čelo se rosilo potem stejně jako její oči slzami. Bylo toho na ní moc. Moc na holku, která byla vždy ukrývaná před tímto krutým světem. Pro holku, která teprve nedávno zjistila co je láska. Proklínala svoje rodiče a svého bratra, že před ní dělali svět jinačí než doopravdy je. Potácivě vpadla do koupelny a rozklepanou rukou vzala žiletku. Od jakéhosi mudlorozeného děvčete slyšela, že tato věc dokáže ukončit všechno trápení. Hodnou chvíli jen převracela onu ostrou věcičku ve zpocené ruce a rozpačitě polkla. Křečovitě zavřela oči a po slepu řízla. Ale místo palčivé bolesti a horkého potoku krve ucítila silné sevření na zápěstí.

,,To nedělej!" ozval se chlapecký hlas hned u jejího ucha, až jí jeho horkých dech lechtal na krku. Otevřela oči a v tu chvíli se jí zastavil dech údivem. Stál tam on! Ten chlapec co jí působí takovou bolest. ,,Co Remusi! Co-co tady děláš?" Vykoktala chraplavě.

,,Viděl jsem tě na chodbě. Jedna osoba mi pomohla dostat se sem. Nejsem totiž zase takové bezcitný had jako ty," chlapec si jí změřil zklamaným pohledem, ,,Pokud chceš, abych se s tebou chtěl bavit musíš se hodně změnit, ale hlavně si prosím už kvůli mně neubližuj" zašeptal, pomalu vyšel z oné místnosti a blondýnka znovu osaměla.

Nathali se najednou cítila tak silná. Z chlapcova hlasu bylo slyšet všechno, kromě lhostejnosti. Pořád měla naději!

Pěstí se utřela slzy a sebejistě se postavila na svoje ne moc pevné nohy. Usmála se! Asi poprvé v životě se usmála, aniž by ten úsměv vypadal škodolibě.

Takže první se půjdu, omluvit Lily za to, jak jsem se k ní celá ta léta chovala! Rozhodla se a její směr namířila do knihovny, protože věděla, že tam onu rudovlasou dívku potká.

Cestou se na ní všichni koukali jako na zjevení. Není každodenní záležitost, že potkáte jindy čistě upravenou Nathali s rozcuchanými vlasy, rozteklou řasenkou po celém obličeji, kruhy pod očima, oblečenou jen ve starém tílku vybledlé červené barvy, v obyčejné černé školní sukni, která ještě ke všemu vyměnila svůj pohrdaví úšklebek za zářiví úsměv. Nuž láska dělá veliké divy!

,,Nathalio! Co ti hrabe?!" zastavil blondýnku její tmavovlasý chlapec , který vypadal jako, kdyby právě koukal na vlasatého Voldemorta s nosem. ,,Nestarej se Regu!" odfrkla si pohrdavě Nathali a pokračovala dál v cestě.

Jen co došla do knihovny, začala mezi regály hledat zrzavou hlavu zabořenou v nějaké hodně tlusté knize. Po chvilce pátraní onu rudovlasou dívku konečně našla a zaklepala jí na rameno. Lily, se pomalu otočila a jen co viděla, kdo za ní stojí, vyděšeně se postavila a couvla o pár kroků dál. ,,J-jamesi!" vykřikla vyděšená rudovláska a za jedním rohem se najednou objevila skupinka kluků.

,,Trosko! Koukni se na sebe, jak vypadáš! To je snad nový styl, kterým chceš zapůsobit na Remuse?" uchechtl se pohrdavě James jen, co uviděl Nathali. ,,Koukám, že když nejsi u maminky pod sukní, tak ten krutý svět moc nezvládáš co?! Rodiče nás mají připravit na život! Nechápu, jak jsi se mi mohla někdy líbit!" vyplivnul pohrdavě Sirius oné blondýnce přímo do obličeje. ,Remus si jen povzdychl a znovu zašel do regálů plných knih.

Co to mělo zase být? Teď jsi, si kompletně zničila svojí úctu a společenské postavení! Onen krutý hlas se jí najednou do hlavy zase vrátil a Nathalii popadl neskutečný vztek. Na všechny! Rodinu, Remuse, Poberty...!

Rozhodla se udělat něco co, by si ještě před pěti minutami nedovolila. Něco, tak neskutečně podlého co, by si nedovolila udělat nikdy! Využila toho, že Lily, stojí zády k regálu, vzala hůlku a jedním kouzlem vysypala všechny knihy na tu nebohou rudovlásku. ,,Poražena vlastní zbraní viď?! Ty jedna špíno odporná! Taky vím, že taháš Jamese jenom za nos, jelikož se tajně scházíš s Remusem! Co řekneš na to ty jedna couro?!" spokojeně se usmála na onu plačící dívku, která byla celá zasypaná v knížkách a rychlím krokem vyšla z knihovny, aniž by vnímala rozrušené a zhnusené hlasy volající její jméno. Něco uvnitř jí říkalo, že tohoto činu bude brzy, ale velice brzy litovat.

Nová kapitola hír! Nějak se nám to začíná rozjíždět! :D

Moc vás prosím, aby jste rozpoutali v komentářích diskuzi na Nathaliino chování! Moc ráda si poslechnu vaše názory! :3

Vaše Gigi :3

Wolf & Fox I/HP FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat