Black? Nikdy!

1.5K 116 30
                                    

,,Hej ty Tess? Jak zapůsobit na kluka, který mě nejspíše nenávidí?" zeptala se s nadějí v hlase svojí blonďaté kamarádky Nathali a Tess neochotně odlepila svoje rty od jakéhosi zmijozelského chlapce. ,,Pfff... láska? K čemu ti to je?" protočila Tess znuděně svoje bouřkově šedé oči a pohrdavě se zasmála ,,přeci víš, jak já to s těma klukama mám."

,,Nechceš se rovnou dát dohromady s Blackem? Hodili by, jste k sobě," ušklíbla se ironicky Nathali a stěží se vyhnula facce. ,,děláš si ze mě srandu Nathalio?! Já a Black?! Nikdy! To si pamatuj!" vyvřískla na celou velkou síň rozezlená blondýnka.

Byla pravda, že dokázala být s kýmkoli, ale Blacka nenáviděla. Sirius po ní ovšem toužil více než, kdy po Nathalii, která s ním vždy se vztekem vyrazila dveře.

,,Parkinsonová? To bylo na mě?" zaklepal černovlasý chlapec Tess na rameno a zatvářil se jako odkopnuté štěně. ,,Jasně, že na tebe!" odsekla blondýnka a s rukama na prsou se postavila před Siriuse. Spíš než hrozivě to vypadalo roztomile, jelikož Tess byla alespoň o jednu hlavu menší než onen chlapec.

,,Ty jsi tak roztomilá když, se zlobíš!" rozplýval se samou roztomilostí Sirius a štípnul rozhořčenou blondýnku do její tváře, která byla nyní celá rudá vzteky. Tess nebyla schopná slov, proto mu chtěla alespoň vrazit pořádnou facku, ale k její smůle jí v polovině letu chytl silně za zápěstí.

,,Ale, ale ono si to bude ještě vyskakovat jo?" usmál se sladce Sirius, do dívčiný natažené dlaně vtiskl malí papírek, naposledy zamrkal na pár dívek, které vypadali, jakoby se měli každou chvíli roztéct a svůdně odešel.

Jelikož Tess nevypadala, že by se pohla natož něco řekla, tak si Nathali radši sedla ke stolu a v poklidu si snědla svůj oběd. Po celou dobu ovšem házela škodolibé úsměvy na svojí kamarádku, která byla červená a trochu vypadala jako načasovaná bomba.

Nathalii dělalo dobře, když mohla někomu uškodit i když to je její kamarádka.

Pokud chceš Remuse, tak se musíš chovat jinak! Být milá, laskavá a tak. Promluvilo nové blondýnčino svědomí. Jenomže v něm nebyla ještě natolik jistá a ignorovala ho.

No nic...jdu do pokoje... . Pomyslela si znuděně. Její "zkamenělá" kamarádka už dávno vztekle odešla nejspíše seřvat toho černovlasého fešáka.

Zrovna, když procházela, dveřmi do kohosi narazila.

,,Reme?" zeptala se hned, jak uviděla světle hnědou čupřinu s medově zlatýma očima. Remus si jen povzdychl a jakoby nic odešel a ani se neomluvil, natož aby blondýnce pomohl z chladné země.

Bolí to co?! Říkala jsem, že láska jen bolí! Ozval se blondýnce již už starý známí hlas. ,,Já tě poslouchat už nebudu!" odsekla šeptem Nathali a jako hromádka neštěstí se zvedla ze země. Na chodbě na sobě nedala nic znát a radši se co nejrychleji přemístila do onoho temného a depresivního sklepení, které se nazývá přes školní rok jejím domovem. Věděla, že jí toto místo moc na náladě nepřidá, ale co jiného měla dělat? Bylo to jediné místo, kde měla soukromí pro volný průchod svým často velmi hořkým emocím. Vlastně už si i docela zvykla, ale přišlo jí, že se začínala oddělovat od svého starého způsobu života a začíná jí nový.

Nová kapitola je tu! Rozhodla jsem se, že kapitoly budou vycházet tak jednou až dvakrát týdně (většinou pondělí, pátek, sobota nebo neděle)! :)

Co říkáte na spojení Sirius a Tess? Myslíte, že Tess nakonec podlehne Siriusově šarmu? :D

Prosím o odezvu protože, potom mám větší náladu psát častěji! :)

Btw. Ten gif nahoře je úplně úžasnej! :D

Vaše Gigi :3


Wolf & Fox I/HP FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat