,,Ano?" zeptala se roztřeseným hlasem Nathali hned jak vyšla z koupelny a zahleděla se do země. ,,Kam si večer šla?" zeptala se zvědavě Tess a se zívnutím se vyhoupla z postele na nohy. ,,Za Remusem... proč?" pokrčila rádoby v klidu rameny Nathalia. ,,Aha... no jen, že jsme se o tebe docela bály...," zašeptala malinko provinile Tess a tentokrát to byla ona, kdo pozorně zkoumal dřevěnou podlahu. ,,Vy jste se o mě bály?" pozdvihla překvapeně obočí Nathali. ,,Jo... bály...," špitla ještě tišeji Tess a i přes její skloněnou hlavu bylo vidět, že se malinko červená.
V takovémto stavu jí Nathali ještě nikdy neviděla. Bylo poznat, že jí to opravdu mrzí.
,,Ano... mrzí nás to... . Neuvědomily jsme si o, co ti jde a křivě jsme tě obvinily ze zrady i, když to bylo asi spíše naopak," zvedla konečně pohled od země Tess.
,,Taky mě to mrzí... Promiň Nathy!" Ozvalo se tlumený hlas za zády dívek. Stála tam Jess.
,,Odpouštím vám holky!" vydechla Nathali a obě svoje kamarádky silně obejmula. ,,A co já?!" Vyrušil kamarádky rozespalý a naoko uražený hlas, který patřil Mel. ,,No pojď ty ospalče!" zasmála se Jess a Mel se na ně pověsila takovou silou, že to málem neustály.
Nathali se najednou cítila ještě šťastnější. Věděla, že pokud bude muset jít proti rodině, tak nepůjde sama! Má nejlepšího kluka a nejlepší kamarádky. Ani si nemohla představit, jak si ještě včera mohla myslet, že o všechny přišla!
,,Mimochodem holky... došlo to co se děje Regulusovi? Doufám, že ne! Protože mi stačí, že je mi v patách můj milovaný bratříček...," zeptala se do ticha Nathalia hned co se ono vroucné objetí rozpustilo. ,,No... asi něco tuší... a jak se o tom vůbec dozvěděl tvůj bratr?" Špitla nejistě Mel. ,,To je dobře, že zatím jen tuší! A bratr? No... byl mě včera na večírku, když jsme byli s Remusem na chodbě navštívit a začal mi tam vykládat něco o podezření mojí rodiny, o tom jak jsem se prý podle Reguluse změnila v rebelanta a aby toho nebylo málo tak než odešel, stihl ještě Remuse zasáhnout nějakou neverbální kletbou. Naštěstí je Remus v pořádku," odvyprávěla vytočeným tonem Nathali a protočila očima. ,,Aha... nechceš to někomu z profesorů nahlásit?" zeptala se opatrně Jess. ,,Ani ne... nikomu se nic nestalo a to je hlavní! S tím podezřením se musím vypořádat už sama...," zakroutila hlavou na znamení nesouhlasu Nathali a rozmrzele se ušklíbla.
,,Dobře..., ale nejsi na to sama! My jsme s tebou a Remus určitě taky! Že je to tak holky?" vyhrkla pevně Tess, slabě se usmála a pohledem přejela svoje ostatní kamarádky, které jen pokývaly hlavou na souhlas. ,,Děkuju vám! Jste ty nejlepší kamarádky na světě!" vyhrkla radostně Nathali a znovu kamarádky drtila v objetí, ale tentokrát jen chvilku.
,,Tak se ustrojte a půjdeme na snídani ne? Už mám docela hlad!" postěžovala si Nathali. ,,Dobrý nápad!" zasmála se Jess, která si už brala do ruky svůj kartáč na vlasy.
Celá ranní příprava netrvala Nathaliiným kamarádkám na holčičí poměry zase až tak dlouho. Za chvíli už všechny teple oblečené vycházeli z pokoje a následně i ze skoro úplně prázdné společenské místnosti.
Nová kapitola je tu! Pro ty co nečetli info, tak tu znovu připomínám, že zítra (7.7.) ráno odjíždím na skautský tábor a proto nebudu až do 23.7. vůbec aktivní na Wattpadu! :)
Budu ráda za každý komentář!!! <3
Užívejte prázdniny! <3
Vaše Gigi :3
ČTEŠ
Wolf & Fox I/HP FF✔
FanfictionOna je Zmijozel. On je Nebelvír. Ona je liška. On je vlk. Ona je hlasitá. On je nenápadný. Ona vyhledává hádky. On vyhledává klid. Ona je falešná. On je důvěrný. Ona ho miluje. On jí nenávidí. Dokáže se kvůli němu změnit? ...