,,Vstávej ospalče! Dnes večer je vánoční večírek a přípravy volají!" cloumala se spící blondýnkou její rozjařená kamarádka Tess. ,,To už je dneska?" protáhla mezi zívnutím Nathali a líně se na posteli posadila. ,,No jasně!" zachichotala se Tess.
,,Jen tak mimochodem... kde jsou holky?" zeptala se zvědavě Nathali hned jak vstala z postele a rozhlédla se po místnosti, jestli náhodou nenajde někoho ještě spát v posteli. ,,Před chvílí odešly na snídani a mě pověřili, abych tě probudila. No nic... umyj se, obleč se a přijdi za námi na snídani," ohlédla se ještě přes rameno tess, pak už vyšla z pokoje a nechala tam svojí kamarádku samotnou. Nathalia se zavřela v koupelně, kde provedla ranní hygienu a oblékla se do Černého úzkého trička, přes to si přetáhla vánoční svetr se sobama, který dostala minulé vánoce od Mel, na nohy si natáhla džíny, které byli na kolenou už malinko vyšisované a než vyšla z pokoje tak si ještě pečlivě vykartáčovala svoje blond vlasy.
Na dnešní večer se tak neuvěřitelně těšila. Tušila, že se něco stane.
Zasněně si kráčel chodbou, až do někoho z nedbalosti narazila. Už se chtěla omluvit, ale když zjistila kdo to je tak se jí slova omluvy náhle z hrdla ztratila a dívku přepadl vztek. ,,Ahoj Nathalio," ušklíbl se Regulus a změřil si blondýnku dlouhým kousavým pohlede. ,,Myslel jsem, že jedeš na vánoce domů," protáhl a bylo poznat, že v sobě drží vztek a to asi proto, že chtěl Nathaliu pozvat na večírek a ta mu ani nedala vědět, že zůstává. ,,Tak vidíš, že ne," pokrčila lhostejně rameny blondýnka a chtěla odejít, ale chlapec jí jedním pohybem ruky zarazil. ,,Kam si myslíš, že jdeš? Ještě jsme nedomluvili," pozdvihl obočí Regulus. ,,Třeba na snídani? Tak co chceš? Mám hlad," protočila znuděně očima Nathali a založila si ruce na hrudi. ,,Poslední dobou se chováš fakt divně! Jako nějakej špinavej mudla! Přesně jako můj bratr! Sama, by ses tak nezměnila. Kdo ti to udělal?" zvážněl najednou černovlasý chlapec a chtěl pohladit Nathali po tváři, ale ta se uhnula.
Dostala se do rozpaků. Co mu odpovědět? Kdyby mu řekla, že nikdo, tak na ní určitě pozná, že lže a ještě více to bude vyšetřovat, ale pokud mu řekne, že za to může Remus, tak se to hned dozví celé její příbuzenstvo. ,,Změnila jsem se z vlastní vůle," odsekla nakonec. ,,Nevěřím ti! Nemáš tak silnou vůli. Mimochodem s kým jdeš vlastně na ples?" zasyčel podezřívavě chlapec a blondýnka si nervozně zkousla dolní ret. ,,Do toho ti nic není!" odsekla znovu Nathali a snažila se zní sebejistě. ,,Vážně si to myslíš? No nic... já si to zjistím sám a budu to řešit," procedil skrz zuby naštvaně Regulus a rychlím krokem, odešel.
Dívka příštích pár chvil ještě jen tak zaraženě stála na chladné chodbě a přemýšlela nad chlapcovými slovy, která zněla, jakože to myslí všechno opravdu vážně. Remuse milovala celým srdce a byla schopná kvůli němu jít proti rodině, ale teď měla strach. Co bude dál? Taková věc se nikdy nedá utajit. Jediné co jí uklidňovalo, bylo to, že Remus v tom bude s ní, ale není to náhodou jen její zoufalé utěšování?
Když se konečně probudila ze svých myšlenkových pochodů, tak se se slzami na krajíčku vydala do velké síně. Hned jak vstoupila dovnitř tak očima vyhledala svoje kamarádky a zamířila k nim.
,,Ahoj," vydechla Nathali a posadila se vedle Mel. ,,Ahoj," odpověděly jí skoro jednohlasně všechny tři dívky. ,,Kde jsi byla?" zamumlala Jess s ústy plnýma topinky. ,,Regulus byl zase až moc drzý, ale to nestojí za řeč," mávla nad tím rukou Nathali a natáhla se po misce z míchanými vajíčky. ,,No vidíš! Teď jsi, mi připomněla, že včera mě pozval Reg na ples," usmála se Mel. ,,Přijala si ho?" vykulila oči Tess. ,,No ano, jinak, bych neměla s kým jít," protočila očima Brunetka. ,,A s kým jdete vlastně vy? Tery? Jessie?" zeptala se a zaujatě si podložila hlavu dlaněmi. ,,No, mě sice asi stokrát pozval ten tupec Sirius, ale nakonec jdu s Argurusem Mallarem," odfrkla si pohrdavě blondýnka. ,,No a já jdu s bratrem Tess. Pozval mě dnes ráno," uculila se Jess. ,,Natka má takové štěstí! Může jít se svojí láskou," vydechla zasněně Mel. Nathali neodpověděla. Nevěděla jestli je zrovna štěstí být sledovaná na každém kroku svým snoubencem, kterého nesnáší.
Nová kapitola je tu! Měla vyjít už včera, ale celý den jsem proležela v bazéně totálně splavená. Málem jsem tam usnula. :D
Co si myslíte o tom rozhovoru s Regulusem? Co si myslíte o klucích, co pozvali holky na ples? Zvrhne se tam něco?
Vaše Gigi :3
ČTEŠ
Wolf & Fox I/HP FF✔
FanficOna je Zmijozel. On je Nebelvír. Ona je liška. On je vlk. Ona je hlasitá. On je nenápadný. Ona vyhledává hádky. On vyhledává klid. Ona je falešná. On je důvěrný. Ona ho miluje. On jí nenávidí. Dokáže se kvůli němu změnit? ...