Čokoládová princezna

1K 92 12
                                    

Drobná blonďatá dívka kráčela sebevědomě chodbami hradu. Energicky vyběhla dlouhé schody, které naštěstí ani jednou nezměnili svojí polohu. Skoro to vypadalo, jakoby si po dlouhém dni kdy pilně vykonávali službu stovkám studentů, potřebovali také odpočinout. Oddechla si když konečně doběhla až k obrazu buclaté dámy a unaveně se opřela o zábradlí, které jistilo okraje odpočívadla od případných pádů. Všude bylo hrobové ticho. Dokonce i všechny obrazy už spali. Obrovské školní hodiny odbyli devět hodin a Nathali si nervózně prohrábla svoje blond vlasy. V obrazu, který byl vchodem do Nebelvírské společenky zavrzalo a z něho vyšel chlapec se zdviženou hůlkou, z jejíhož hrotu svítilo oslepující bílé světlo. Dívka se chvíli obávala, aby náhodou neprobudil onu paní hlídající Remusovu kolej, ale ta spala dál jako zabitá.

,,Ahoj, Naty. Jsem rád, že jsi přišla," zašeptal chlapec blondýnce do ucha a ta se pod jeho teplým dechem malinko ošila. Nemohla promluvit. Cítila se úžasně. Jediné co se jí podařilo, bylo zformovat na jejích zimou namodralých rtech nepatrný nesmělí úsměv. ,,Předpokládám, že máš po těch všech lektvarech z ošetřovny trochu zkaženou chuť, tak jsem vzal něco, co ti jí na sto procent napraví," mrkl Remus na Nathali a vzal jí za její prochladlou ručku. Ano, Přesně tak! Vzal jí za ruku! Dívka se zarazila. Snad si to konečně všechno uvědomil? Celým jejím tělem najednou proběhla vlna nadšení, která se zastavila až na srdci a to jí celé prohřálo. Zima jí už nadále nebyla.

,,Tak jdeme?" usmál se Remus, který se marně a trochu netrpělivě snažil zatáhnout za její ruku, aby se Nathali alespoň o centimetr pohnula vpřed. ,,Jo-jasně!" probudila se najednou blondýnka a jedním skokem byla vedle Remuse.

Společně ruku v ruce prošli skoro celý hrad a šeptem si při tom povídali. Nathali se cítila jako ve snu a bála se, že se z něho každou chvíli probudí. Došli až na nádvoří uprostřed hradu a sedli si na jednu ze studených laviček. ,,Koukni na ty hvězdy! No není to nádhera?" zašeptal užasle Remus a blondýnka jen němě přikývla. ,,Všechny jsou od nás tak daleko, ale přesto nás i na takovou dálku mohou okouzlovat," pokračoval zasněně Remus a nejednou zaregistroval, jak se dívka vedle něj nepatrně třese.

,,Dovolíš mi tě zahřát?" usmál se mile Remus, až se mu na tvářích udělali roztomilé ďolíčky a Nathali nesměle přikývla na souhlas. Chlapec si přisedl k blondýnce blíže, rukou jí obejmul kolem ramen a druhou rukou začal šátrat v brašně, která ležela vedle něj. Vytáhl, jednu tabulku čokolády z Medového Ráje rozlomil jí na dvě poloviny a jednu podal Dívce, která se pevně tisknula k němu. ,,Tady máš," usmál se a Nathali si od něj onu lahodu převzala. Oba se do svého kusu čokolády s chutí pustili, až z ní za chvíli už nic nezbylo.

,,Máš celou pusu od čokolády princezno," zasmál se Remus. ,,Předpokládám, že ti to vadit nebude," mrkla na něj blondýnka a chlapec se zatvářil malinko zaraženě. ,,Jak-jak to myslíš?" vysoukal ze sebe plaše Remus a malinko povolil stisk, kterým držel Nathaliinu ruku. Jeho Zmijozelská společnici mu už, ale neodpovídala a než stihl chlapec cokoli, namítnou, jejich rty se spojili. Remus se zpočátku snažil, od dívky odtrhnou, ale po chvíli to vzdal a začal se podřizovat Nathaliným polibkům.

Bylo to jako z nějaké pohádky. Princezna si našla svého prince a žili spolu šťastně až do smrti. Teda spíše do té doby než se to dozví Nathaliina rodina, ale v tu chvíli si s tím nelámala hlavu. V tu chvíli nemyslela na nic. Jakoby se zastavil čas a myšlenky odjeli na hodně dlouhou dovolenou, protože v tu chvíli nebyli potřeba. Blondýnka pocítila poprvé v životě lásku blízké osoby. Uvědomila si konečně, že štěstí se neukrývá v pokladnici se zlatem, ale že pravé štěstí je mít někoho kdo tu pro vás žije.

Bylo tu jen oni dva a jediný kdo na ně koukal, byli zvědavé a závistivé hvězdy, které jsou odsouzené k smutnému osamocenému životu, protože jsou od sebe vzdálené miliony kilometrů.

Tak nová kapitola je tu! Znovu upozorňuji, že za cukrovku neručím! xD

Moc, Moc, Moc vám děkuji za překročení hranice 2K přečtení! Moc to pro mě znamená! <3

Budu moc ráda za každý komentář! :3

Btw. Ten gif je úžasnej! <3

Vaše Gigi :3

Wolf & Fox I/HP FF✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat