2.Bölüm:

16 0 0
                                    

Herkes için herşey çok kolaydır. Arzulamak, yapmak, düşünmek, hissetmek. Ama kendi açısından. Kimse birşeyleri isterken, bireyleri arzularken karşısındakinin neyi düşündüğünü bilmez,bilemez.

İnsanlar kendilerine bile yalan söylerken, kişi yaşamı boyunca kendini tam olarak tanıyamazken sonuç bundan daha öteye gidemez.

Ama şu an beni benden iyi tanıyan biri var karşımda. Söyledikleri beni bile ikilemde bıraktı.

Böyle birşey nasıl olabilir. Hah olamaz. İki uyduruk taktikleriyle beni kandırıp beni tanımaya çalışıyor, zaaflarımı bulup diğer herkes gibi sonumu getirmek isteyecek,o da diğer iyrenç zavallı mahlumlardan sadece birisi.

-Hah. Seni küçük zavallı. Az önce sana söylediğim lafı geri alıyorum.
-Neden ?
-İki bakışla insan sarrafı ya da bir medyum olamayacağını biliyordum. Zaten kendinde çok net noktaladın. Bay üstün zekalı lafını geri almalıyım bu durumda.
-Seni senden iyi tanımam canını sıkan şey değil mi?
-Benim canımı sıkan şey o değilde sensin. Çok ve boş konuşuyorsun. Ama birazdan sana şizofreni teşisi koymam senin canını sıkacağa benziyor, o nedenle kapa çeneni!
-Senin mizacından hiç hoşlanmadım. Bana emir vermeye devam edersen benimkini işleve koyacağım. dedi dişlerini sıkarak.
- Hah!

Aferin damla kedi gibi çocuğu da çıldırttın. Neyse canım o kaşındı. Konuşmaya çalışmasaydı olmayacaktı banane.

Düşüncelerimi bölen zil sesi sayesinde eşyalarımı toparlayıp bu lanet yerden çıkmak için yola koyuldum.

Eve gidince bu günkü sabrım, azimim ve kibarlığım! İçin kendimi sıcak bir banyo ve alkolle ödüllendirmeyi de aklımın bir köşesine yazdım.

Eve vardığımda çantamı bir köşeye atıp ayakkabılarımdan kurtuldum.
Evde bana karışan birileri olmasını, beni sıcak bir yemeğin beklemesini özlemiştim. Bu sessizlik fazla can sıkıcıydı.

Ben seçmiş olsam bile, bu böyleydi. Acaba babam hayatta olsa, küçük bir kardeşim belkide iki. Nasıl olurdu. Böyle olurmuydum. Bir sese muhtaç kalır mıydım. Bilmiyorum..

Ödülüm mü? Onu unutur muyum? Asla! Şu an ne mi yapıyorum? Az önce tribe giren ben değilmişim gibi sıcak su dolu küvetimde votkamı yudumluyorum.

Ne kadar kendi kazandığım alın teri! paramı alkole yatırmaya gönlüm el vermesede şu anki durum bundan ibaret.

En çok hoşuma gidende az önce tribe girip ağıt yakan ben değilmişim de bir başkasıymış gibi lansedebilen bir pardon birden fazla kişiliğe (bipolarlık)sahip olmam.

Banyodan çıkıp kurulandıktan sonra pijamalarımı giydim. Zamanın nasıl geçtiğini hiç farketmemişim. Alkol ve banyo etkisi bir araya gelince iyice uyku bastırdı.

Yatağıma uzanıp bu gün olanları düşündüm.

Bu emir kimdi? Neyin nesiydi? Beni neden tanımaya çalıştı? Hatta nasıl bu kadar iyi tanıdı? Aklım ermiyor ve altında birşey arıyordum.

Her okulda yeni! Kızlara ilgi çok olur biliyorum. Ama onu ilk defa bu okulda görüyorum. Belliki o da yeni ve arkadaş arayışı içerisinde. O yüzden en olmayacak kişiyide kurbanları arasına dahil etmeye çalıştı.

En iyisi bay üstün zekayı yarın biraz sorgulamak. Bakalım tanışmaya değecek kadar hedeflerini sağlam tutan ve bir o kadarda sabırlı biri mi?

Uykunun kıymetini her ne kadar en çok ben bilsemde. Keşke o bir sene ful uyusaydım da, bu ve bundan sonraki her sabaha söverek uyanmayacak olsaydım.

Her zamanki hazırlanma sürecimi tamamlayıp. Merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. Kahve sigara keyfini de bitirdikten sonra kulaklıklarımı takıp evden çıktım.

Şu an 3. Derse girmek üzereyiz ve bilin bakalım kim yok? Bay üstün zeka! Kırk yılda bir biriyle konuşturup sıkıştıracağım tuttu yapıştım asla bırakmam.

Kapı açıldı ve içeriye emir girdi. Onu incelemeye başladım. Dün dikkatimi çekmeyen şeyler bu gün merak uyandırmış, kuşkuyla son buldurmuştu analizimi.

Oldukça karizmatik ve çekici bir yapısı vardı. Ama sorun bu yapısının yanında göz ardı edilemez olan eşkal görünüşü...

Tanrım oldukça korkutucuydu. Bu tarz bir insanın benimle neyi konuşacak olduğu meçhul. Kesin altında birşey yatıyor.

Hah! Tabi ya ne zamandan beri avcıyla kurt dost oldu ki. Bana karşı emin olduğu kozlarını benim tepkimle kesinleştirmeye çalıştı. Acıyorum sana bay üstün zeka!











Merhabalar. Bu benim ilk hikayem. Cümlelerde, yazım ve noktalamada bazı hatalar olabilir. O yüzden şimdiden af diliyorum. Elimden geldiğince ve sizin yıldızlarınız sayesinde aklımdaki kurguyu zaman içerisinde size aktaracağım.
Karakterlere dönecek olursak bölümlerde fiziksel ve ruhsal durumlarını hikaye bölümlerine dahil etmeyi düşünüyorum. Ve net bir karakter yapmayacağım. Fiziksel özelliklerine göre kendi hayalinizdeki kişiyi karakter olarak kafanızda belirlemenizi istiyorum. Teşekkürler..

SONSUZ ÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin